Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je pondělí, 18.pro 2017, 13:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: neděle, 22.srp 2004, 21:40 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
TOMAS: pokial viem, starych 420ok by malo byt zachovanych 4 ci 6 kusov. Teraz pocas leta zrejme jedna suprava jazdi zo Smokovca do Lomnice. TYm padom by rano mala vykonavat jeden spoj z Popradu do Smokovca a vecer v opacnom smere. Zajtra idem do Tatier, tak pozistujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: pondělí, 23.srp 2004, 05:18 
Nodes: díky moc ! To bych Ti byl opravdu vděčen. Já jedu do tater přespříští týden a mam tam na plánu minimálně 2 dny kolem Popradu, takže samozřejmě vše přizpůsobím tomu, co mi napíšeš jak jezdí ;-). Díky !


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 27.srp 2004, 19:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 16.kvě 2003, 08:47
Příspěvky: 200
Bydliště: Vrútky
Pocas predposledneho augustoveho tyzdna som bol v Tatrach. Par mojich skusenosti:
Oznacovace cestovnych listkov su asi lacnejsieho typu, lebo oznacit si v nich listok nie je bezproblematicke. Elektricka 420.966 ako jedina nema oznacovace a vnutorne displeje. Cely tyzden jazdila do T.Lomnice. Stare elektricky jazdia na vlakoch: 8162, 8206-8225. Skoro vsetky supravy chodia v dvojici, okrem vecernych a nocnych. Pocas dna sa vo vlaku striedali sprievodcovia a revizory. Obcas sa stalo, ze neprisiel ziaden, od 20,00 som nestretol ziadneho kontrolora a dokonca na poslednych dvoch spojoch zo Str. Plesa bolo vypnute aj hlasenie stanic. V elektricke bol len rusnovodic.
Stat v tme hodinu na zastavke Popradske Pleso, vedla plneho odpadkoveho kosa nebolo vobec prijemne. Baterkou sme obhanali lisky, ktore chodili nielen okolo kontajnera, ale aj okolo zastavky, ktora bola ponorena do uplnej tmy. Nebola tam ani lavicka!
Vacsina vlakov mala meskanie 2-5 minut, v niektorych usekoch sa cestovalo zvacsa na stojaka!
Dnes, v piatok bola vypravena mimoriadna suprava tahana Kometou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: pondělí, 30.srp 2004, 22:31 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Napisem to teda aj sem. Co sa tyka BUSE, nemaju ho minimalne dve 420ky. 953-2 a 966-4. 953-2 cez tyzden stala, jazdila pocas vikendu. Co sa tyka BUSE, nefunguje tak, ako by malo, su s tym problemy. Nezobrazuje spravne zastavky. Su zachovane styri 420ky, byvalych cisel 3, 9, 12 a 16. Maju zrepasovanu strechu a vymeneny generator za centralny zdroj. Su teraz trochu tichsie. Maju jazdit len ako posila pocas leta. Spoje uz tu napisal Mbican. ako mi povedal ochotny vozmajster, interval osetrenia 420ok je maximalne 900 km, kym novych 425iek je maximalne 5000 km. Este zaujimavost. Prva dodana 425ka ma uz najzdenych 165 tisic km.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 01.zář 2004, 23:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 16.kvě 2003, 08:47
Příspěvky: 200
Bydliště: Vrútky
NODES:
pisal som ti to aj na k-reporte, ale tiez to spomeniem. Mne vravel rusnovodic, ze len 966 nema displeje a v nej som aj cestoval, takze to mozem potvrdit. Tu druhu, co spominas som nevidel, takze neviem.
Ale spominal ten problem s displejmi, ze nechce prehadzovat stanicu....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 02.zář 2004, 11:36 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
MBICAN: No mne zas v depe povedal vozmajster aj nejaky ( asi dielensky ) pracovnik, ze len jedna 420ka nema BUSE. Ako vidno, mylili sa. A ako som uz pisal, 953-2 cez tyzden nejazdila, preto ste ju nevideli.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 02.zář 2004, 22:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 16.kvě 2003, 08:47
Příspěvky: 200
Bydliště: Vrútky
Nodes:
Viezol si sa v tej 953? ak ano a nemala BUSE, tak su dve..... 953 a 966


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .....
PříspěvekNapsal: pátek, 03.zář 2004, 20:30 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
MBICAN: Myslim, ze ano, ze som potom do nej nastupil. Bez BUSE su teda dve.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 23.lis 2004, 18:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Nemate nekdo aktualni informace o stavu na TEZ ?

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 23.lis 2004, 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 16.kvě 2003, 08:47
Příspěvky: 200
Bydliště: Vrútky
Nieco z ineho fora....

Železnice

* Škodu vyčíslili predbežne na vyše 120 miliónov korún. Hovorkyňa Železníc SR Nela Blašková povedala, že veterná smršť na území Vysokých Tatier spôsobila asi 90 percent škôd. Poškodené sú tam stožiare a trakčné vedenie, budovy v Tatranskej Lomnici a Smokovci, niektoré malé zastávky prakticky neexistujú. Poškodenie koľají je minimálne. Hovorca Železničnej spoločnosti Miloš Čikovský povedal, že tatranské vozne nie sú poškodené. Na Orave jeden rušeň narazil do spadnutého stromu.

Štrbské Pleso: pol dňa budú voziť zadarmoNapriek kalamite vo Vysokých Tatrách sa lyžiarska sezóna na Štrbskom Plese začne v sobotu. Vleky budú pol dňa voziť lyžiarov zadarmo.

Do Štrbského Plesa sa museli záchranári prerezávať vysokou hradbou popadaných stromov, niekoľko dní tam boli v hoteloch nedobrovoľne uväznení turisti, no Juraj Švajda zo Štátnej ochrany prírody hovorí, že Štrbské Pleso vyzerá zo všetkých osád Vysokých Tatier najzachovalejšie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 23.lis 2004, 21:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 16.kvě 2003, 08:47
Příspěvky: 200
Bydliště: Vrútky
A este nieco. Tento text cerpa zo spravy na http://www.zsr.sk, ale je z jednej ceskej stranky:

Tatry – Po páteční větrné smršti na Slovensku jsou mimo provoz tratě v oblasti Tater. Od soboty 16.00 je zprůjezdněna trať Poprad-Tatry - Studený Potok - Tatranská Lomnica. Všechny tratě Tatranských elektrických železnic a ozubnicová železnice je i nadále mimo provoz.

Úsek Poprad-Tatry - Starý Smokovec: do dvou až tří dní by měly být odklizeny kmeny stromů, které popadaly na trať. Poté bude nutné opravit trakční vedení. Trať bude zprovozněná za několik týdnů.
Úsek Starý Smokovec - Tatranská Lomnica: bude zprovozněna současně s tratí z Popradu.
Úsek Starý Smokovec - Štrbské Pleso: Nejpoškozenější úsek. Nejprve bude nutné odklidit stromy, poté opravit trakční vedení a pak také poškozenou trať. Zprovoznění se očekává až za několik měsíců.
Úsek ozubnicovej železnice Štrbské Pleso - Štrba: je nutné odklidit stromy a opravit trakční vedení - zprovoznění za několik týdnů.
Pozemní lanová dráha Starý Smokovec - Hrebienok je praktický celá zapadána stromy, dvě soupravy, které byly na trati jsou také poškozené.
Kabinková lanová dráha Tatranská Lomnica - Skalnaté Pleso je poškozena zejména v dolní části.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 24.lis 2004, 15:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
mbican : diky : to vypada dost spatne. Ale uz se mi doneslo ze pry by se tam mohlo dovezt nekolik dieselovych hnacich dilu pro ty novy elektrckicky. A ze by mely jezdit po ocisteni trate na diesel. nevis co je na tom pravdy ?

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: středa, 24.lis 2004, 21:47 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: No, nie som technik - strojar, ale nazdavam sa, ze nie je take jednoduche vymenit hnacie diely za diesle a jazdit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 24.lis 2004, 21:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Prave ze myslim ze u techto jednotek by to melo byt stejny jako pri vymene vadnyho dilu. Co sem se ptal kdyz byla v brne na MSV , tak pry to nejni problem . Asi bych se mel podivat u vyrobce .

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 25.lis 2004, 12:59 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Fuha. tak to neviem. Mozem daco pozistovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 25.lis 2004, 22:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 16.kvě 2003, 08:47
Příspěvky: 200
Bydliště: Vrútky
Pvvs:
Ano u Stadlera a jeho GTW je mozne vymenit hnaci modul za iny typ. Viem, ze nie je problem vymenit pokazeny elektr. modul za novy fungujuci el.modul a tato vymena az po ozivenie by mala trvat cca 24 hodin.
Prave preto predpokladam, ze je to mozne aj u verzie el. na diesel. Ale to by museli dieselove moduly byt vyrobene na rozchod 1000mm. Viem, ze v RD poprad ma byt jeden zalozny el.modul. pre pripad poruchy...

Takze zaverom...
425 urcite nebudu po kalamite jazdit ako diesel.

A uz bola obnovena doprava na trati Poprad-velky Slavkov radom 425, dalej jazdi nahradna autobusova doprava.

Cital som clanok, ze teraz, ked je kalamita a sme bez lesa, je mozne narovnat niektore obluky trate,kt. znizuju jej rychlost a pod. Kiezby sa to stalo....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: pátek, 26.lis 2004, 22:18 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Zvysenie rychlosti by som tiez privital. A aj dvojkolajny usek z Popradu do Smokovca. Ale nemyslim si, ze by sa mala realizovat co len uprava trate na vyssiu rychlost.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: prepustanie
PříspěvekNapsal: sobota, 27.lis 2004, 12:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 16.kvě 2003, 08:47
Příspěvky: 200
Bydliště: Vrútky
Vcera vecer sa v spravodajstve STV objavil sot, kt. som nevidel cely....
Ale islo tam o to, ze rusnovodic elektricky, kt. uviazla na trati, dosiel s elektrickou na priestranstvo mimo stromov, aby na nu nic nespadlo, nudzovo otvoril dvere a vsetkych cestujucich evakouval do bezpecia.
A v pondelok v RD POprad dostal vypoved pre znizovanie stavu zamestnancov u ZSSK...

Ako poznam skostnatenost ZSR a ZSSK v Tatrach ostane zelznica bez zmeny, lebo pokial sa oni spamataju, ze sa nieco deje a pripravia podklady, bude uz davno uzavreta diskusia o rieseni tatier...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: sobota, 27.lis 2004, 16:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Nodes píše:
Zvysenie rychlosti by som tiez privital. A aj dvojkolajny usek z Popradu do Smokovca. Ale nemyslim si, ze by sa mala realizovat co len uprava trate na vyssiu rychlost.


Mozna me ted ukamenujete. Ale pokud by se delala GO trate, a misty i pretrasovani, nebyla by to jedinecna sance na zmenu rozchodu na klasicky a pripadne i na zmenu napeti ? Primy spojeni by mozna pomohlo. I kdyz pak nevim kam s novyma jednotkama.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: sobota, 27.lis 2004, 22:44 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: V com by si videl prakticky vyznam alebo prinos pri zmene rozchodu?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 140 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz