Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je pondělí, 23.říj 2017, 03:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 18.lis 2002, 07:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Ano ,pokud má vůz vyklápěcí dveře a ty jsou otevřené , tak řidič nevidí boční, okénkem na bok vozidla. Druhá věc je ta že, se zrušilo náporový větrání a pokud je trochu sluníčko a řidič se nechce sprchovat klimatizací typu mokrej hadr, tak je služba s tímhle vozem za trest. To byly důvody proč se v praze nepokračovalo v těhle rekonstrukcích. A prej se to nelíbilo ani DÚ.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 18.lis 2002, 10:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Nodes : O combinach som nepocul nic a dufajme ze ani nebudem. :twisted: Ale kandidat na primatora Andrej Durkovsky planuje zrusit stavbu metra a obnovit projekt nizkopodlaznej elektricky ! Huiiiiiiiiiiiii uz viem koho pojdem volit :o-))) :D

Pvvs : K2S 7101-7106 a T3S 7301+7302 maju vykyvne dvere a kvoli ich ram zrovna prekryva pri otvoreni spatne zrkadlo. Ostatne K2S a T3S maju nove hlinnikove skladacie dvere (tusim IGE, presnejsie to najdete v popisoch v aktualnom stave/v historickom prehlade), ktore takymto sposobom nezavadzaju. K2Skove cela maju ale dolezity komponent a tym je velky predny naraznik. Vdaka nemu sa pri nehodach, ktore zatial mali maximalne vysypalo predne sklo a pokryvil sa naraznik...

K2S i T3S maju klimatizaciu, takze aky-taky pristup vzduchu existuje. :wink:

Bratislava K3N nechcela, pretoze my na kaciciach uz tak mame problemy s rozjazdom a brzdenim... A neveri sa, ze by pomocne motory prispeli k zlepseniu vlastnosti daneho kolosu - Pars asi mieni stvorit novu RT6... :!:

PVVS : Ako sa robili v Brne "male modernizacie" na K2 ? Ked som bol v Brne, tak som sa tym viezol a celkove jazdne vlastnosti boli ovela lepsie ako u Bratislavskych vozov... :idea: :arrow: Inak neviem ci to je v Plzni ale tusim tam maju jednu TV8, ktora pre nedostatok nahradnych dielov nemoze jazdit... Neplanuje ju Brno kupit / vymenit za odporovu ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 18.lis 2002, 10:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Ad K2MM jde o možnost přepojit zapojení motorů na serioparalel a sérii, pak sice ampérmetr ukazuje špatně, ale na obvodu je dvojnásobný výkon. Jde jen o rozjezd.
Ad plzeň nic o tom nevím . Něco podobnýho maj aj v liberci.
Ad K3N varianta brno , všechny nápravy hnaný , asynchronní výzbroj , tedy výkonově o něco líp jak KT8 , NP stř. článek .

Ad volby : takovejch slibů bylo aj v brně .Povolbách je ticho a ten leták nikdy neviděli :oops:

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pvvs
PříspěvekNapsal: pondělí, 18.lis 2002, 10:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Jo tak taku K2MM bz som si nechal libit...

Evidentne je K3N nieco ine ney to co chceli predat nam...

Mozno je to prave v Liberci - niekde som o tom cital a uz vazne neviem kde...

Ad volby - On to oficialne vyhlasil v TV, je to na jeho stranke vo volebnom programe a uz za nim boli i chalani z KPMHaRD - ja si toho cloveka hodne vazim - videl si nase stare mesto - je to praca jeho dvoch volebnych obdobi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: úterý, 19.lis 2002, 22:46 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Este ku T3S a K2S. Fakt, ze pri otvorenych vyklopnych dverach vodic nevidi cez okno do strany a ze s azrusilo naporove vetranie, sa neda nejako konstrukcne odstranit? Lebo inak celkovo sa mi dizajnova uprava vozidiel pozdava a T3S by som rad videl aj v KE. Aj ked tu sa opravy T3 uberaju inym smerom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: T3s
PříspěvekNapsal: středa, 20.lis 2002, 08:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Na vetranie sa pouziva klima a co sa tyka tych dveri, pri stvordielnych dverach je tento problem odstraneny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: dvere
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 21.lis 2002, 23:15 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
ZREBEC: Myslel som, aby tie vyklopne dvere ostali zachovane. Ci sa to neda dajak urobit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 23.lis 2002, 10:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
No myslím že by se těžko dávalo náporový chlazení okolo BUSE , tam to docela topí . Zásah do čela by nebyl to pravý , zespodu by s eřidič udusil prachem a nevím jak by se upravovaly ty profilovaný skla na boku kabiny.
Co se týče dveří , tak díky těm výklopným nelze v brně provozovat kotasovy T3 a K2 a T6A5 na některých linkách s ezvýšenými nástupiši , protože se tam, ty dveře prostě neotevřou :x . Předsuvný by byly lepší. Ale stejně nejlíp vypadají rozlamovací. POkud by se použily stejné jako v německu s neděleným sklem , nebo něco ve stylu T7B5 tak by to bylo asi nejhezčí vozidlo.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: dvere
PříspěvekNapsal: sobota, 23.lis 2002, 16:29 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Co sa tyka dveri, neviem, zda sa mi, ze pousvne dvere sa v sucasnosti preferuju aj na zapade. Z nizkopodaznych elektiriciek ma klasicke skladacie asi len Socimi. A posuvne, ci predsuvne, ci ake to su, sa mi pacia viac aj po estetickej stranke.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 7085
PříspěvekNapsal: neděle, 24.lis 2002, 22:43 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Tato otazka sem asi nepatri, ale predsa. Co je to zac 7085 v BA? Ake ma upravy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 26.lis 2002, 08:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Nodes:
Este k tym dveram, zober si nasu kosicku ake ma problemy s dverami, su poruchove, niekedy sa niektore ani neotvoria, su strasne pomale, cim neumerne zdrziavaju prevadzku, prilisnou vysuvnostou brania vo vyhlade vodicovi k ostatnym dveram atd., atd... Proste su to nekvalitne dvere typu BODE.

Bratislavsku 7085-ku som este nevidel, takze sa neviem vyjadrit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: AD Bratislavska 7085
PříspěvekNapsal: úterý, 26.lis 2002, 14:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
V roku 1998 zazila K2YU (rok vyroby 1983) tazku nehodu s madarskym kamionom. Kedze sa vsak jednalo v podstate o najnovsie vozidlo K2 (okrem 7086 a 7087 z rovnakej serie) bola skoda ju vyradit. Predny clanok sa preto dosadil z vozidla 7072, tiez po nehode, papiere zo 7072 sa pouzili na prvu K2S.

7085 sa potom zatiahla do dielni a rozhodlo sa o jej modernizacii. V skladoch sa valali este dve vyzbroje TV8 (povodne na 7841+7842, ktora dostala TV12), a tak sa rozhodlo o ich zabudovani do vozidla. Bola spravena kompletna oprava ramu, pouzili sa nove plechy, ktore uz boli na kostru lepene, nanovo sa spravilo stanoviste vodica a interier, vozidlo napriek nezmenenemu designu dostane polpantograf a digitalne transparenty BUSE. Elektricka dostala nater v modro-sedo-cervenej kombinacii.

A kdeze sa toto vozidlo da vidiet ? V ustrednych dielnach, lebo este stale (!) nie je hotove !!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: dvere
PříspěvekNapsal: úterý, 26.lis 2002, 23:23 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
SARKO: Ako potom funguju ostatne dvere, napr. na nizkopodlaznych elektrickach? Nie su pomale a prouchove?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 02.pro 2002, 08:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Asi jde o to že reakční doba výklopných dveří je podstatně delší než u posuvných nebo rozlamovacích . Další věc je to že výklopný dveře nedokážou ustřihnout dav do vozidla se hrnoucí. Navíc vzhledem k délce trasy kterou musejí urazit , trvá odbavení podstatně delší dobu.
A já ssi nedovedu teďka představit jak by se montovaly předsuný dveře na kotasy. Tam se hoděj rozlamovací i vzhledem k tomu že se s nimi počítá i při rekonstrukci schodů. Jiná věc je cpát rozlamovačky do NP vozů a nových konstrukcí. Tam už to nemá smysl a pouze by zabíraly vnitřní prostor.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: este k 7085
PříspěvekNapsal: pondělí, 02.pro 2002, 10:01 
Offline

Registrován: pondělí, 02.pro 2002, 09:37
Příspěvky: 3
No, takze podla mojich informacii je 7085 teraz K2G. A k vyberu TV8 neprislo az tak nahodou, ze sa povalovali v sklade :D . Pri tej reko, ide ze vraj o napodobeninu projektu K2 z brna a TV8-cka je vyrobcom modifikovana na K2, lebo s modernizaciu K2 sa ratalo uz davnejsie.

_________________
Anndy (Anndy008)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: dvere
PříspěvekNapsal: pondělí, 02.pro 2002, 17:33 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: Ono, myslim, ze povodne sa pri navrhu T3 s inymi ako skladacimi dverami ani nepocitalo. Na zaciatku 60 - tych asi netusili, ze T3 budu jazdit aj o 40 rokov neskor a ze sa budu vselijako modernizovat. Co s atyka novych NP elektriciek, podla mne dostupnych informacii ma skladacie dvere len Socimi. Vozidlo, ktore sa ako jedine NP vozidlo vyraba aj ako solo vozen.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 03.pro 2002, 09:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Ad Nodes: To je sice pravda ,ale co se týče T3 a K2 tak se asi shodneme na tom že se pro ně posuvné ani vyklápěcí dveře nehodí. Pokud jde o vzhled , tak ten jsem dokázali napodobit u T7B5, tam byly skládací dveře čtyřdílné a z venku vypadaly jako dvoudílné . To by mohla bejt cesta jak vzhledově poslat T3 do dalšího tisíciletí a zároveň by se vyhovělo požadavkům na výhled.
Co se týče nových NP vozů . tam bych nejradši rozlamovací dveře neviděl. Tam jednoznačně patří předsuvné a nebo zasouvací .
Vyklápěcí dveře jsou podle mě už přežitkem , stejně jako rozlamovací. To že se používají je dáno pouze konstrukcí vozidla a cenou jakou je do reka ochoten majitel investovat.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: dvere
PříspěvekNapsal: úterý, 03.pro 2002, 23:35 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: Neviem, ale mne sa dvojdielne dvere napr. na T3S pacia... :? A ako je to na T6 3. generacie? Otvorene neprekazaju vo vyhlade vodicovi?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 10.pro 2002, 08:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
No překáží , ale míň , vzhledem k velikosti okna , pozici zpětnýho zrcátka a pozici .
Jinak nevíte někdo webovou adresu na výrobce kolových motorů pro tramvaje ? Jedinej výrobce v čechách mi nechce poskytnout technický údaje a bez nich nedodělám můj návrh NP vozu. Nákresy sice mám , ale potřebuju ještě pár drobností.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 12.pro 2002, 09:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Tak jsem konečně našel přesně to co hledám

výrobce http://www.set.gb.com/profile.html

S tím se už dá lecos podniknout. S pevnými koly se dá vyrobit vůz s podlahou tak 200 mm nad zemí a s pohyblivými bloky kol tak 350 mm. Přičemž obojí je 100% NP .

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz