Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je středa, 13.pro 2017, 19:53

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: navrh
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 12.pro 2002, 19:17 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: Ako bude vyzerat Tvoj navrh? Bude to clankove alebo solo vozidlo? Posles mi potom, prosim, nakres?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 13.pro 2002, 07:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Bude to něco typu modulo. Tedy i singl i článkový.Momentálně si počítám , jaký by musely bejt čepy a serva na to aby to mělo natáčivou skupinu soukolí. Zatím to vypadá pojezdově spíš jako RT6 ovšem hodně upravená.Ohebnej aj střední podvozek , samozřejmně nic pod kloubama. Jedinej problém řeším s brzdama . Asi by se tam musely dát špalíkový i s jejich nectnostma. a dál nevím kam s kolejnicovkou. Mám totiž navrhnutej malej rozvor kol a špatně by se tam cpala a upravovala. Už teď je to tam dost stísněný. Špatná zpráva je že (zatím ) nepočítám s 1000 mm variantou a odvozenejma (600, 750 , 900 ,1009). I když sou malý kola , tak by zasahovaly do interieru a to dost nevhodně . Navíc by se špatně k nim dostávalo v dílnách .
Očekávám návrhy a předběžný objednávky .... :lol:

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ad objednavky
PříspěvekNapsal: pondělí, 16.pro 2002, 14:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Vazne nemozes cakat, ze si niekto objedna macku vo vreci :wink: - a uz toboz nie, ak to nebude na 1000mm a bez brzd :lol: !

Anndy : Jo, 7085 je K2G s upravenou TV8, Ale boli to dve TV8, ktore sa upravovali v DPB, bez akejkolvek dokumentacie. Preto tu vyzbroj tiez dva krat prerabali. Ono k vyberu TV8 na K2 doslo uz velmi davno, ked sa uvazovalo, co s tymi TV8 na sklade :D . Len sa nenaslo to spravne vozidlo a potom sa od toho upustilo. Az teraz v 98 sa to opat vyviedlo na svetlo sveta...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 17.pro 2002, 12:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Zrebec:
Pokial bude dostatok zakaznikov alebo isty aspon urcity objem objednavky, bud si isty, ze PvvS popracuje aj na nestandardnych rozchodoch ;-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 17.pro 2002, 12:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Klidně , ale prvně se bude muset dořešit podvozek. Jinak , nepovažuji 1000 mm za nestandart, pouze si myslím že tam nejde rozumně vyřešit 100% nízkopodlažní vozidlo. Buďto tam nad podvozky budou sedadla 2+2 , nebo tam bude zvýšená podlaha se schodem. 1435 má výhodu v tom , že tam se to dá napasovat i mezi 1+1 maximálně 2+1 .Kola sou dál od sebe a je tam místo i pro uličku. Zatím se snažím přijít na to jak to várobe myslel s tím že kola obsahují provozní brzdu. Že by elektrodynamika, nebo něco jinýho ? Zatím jsem si nakreslil brzdy tak , že by se použily oboustranný špalíkový , přesně proti sobě. Sice tam budou rázy, ale co se dá dělat , nic lepšího asi nevymyslím.
Kdo by měl nápad, ať se ozve.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ngt 6
PříspěvekNapsal: úterý, 17.pro 2002, 18:28 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Tusim, v roku 1990 s azacvala vyrabat NGT6 ako prva 100 % NP elektricka, aj s rozchodom 1000 mm. Co tak sa na nu pozriet, ako to ma vyriesene?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 18.pro 2002, 07:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
No tak jsem si našel tu NGT6 http://www.komunikacja.krakow.pl/tramwaje/ngt6.php , ale ať koukám , jak koukám tak mi podlaha vychází tak na 70% víc asi ne. Schodkem by to šlo řešit, ale asi to není ideální , pokud mi tam nezavazej nápravy a motory. Asi špatně počítám , ale furt mi to tam nechce vlízt. Uvidíme , začátkem příštího týdne bych chtěl asi sem dát první nákresy.
Napište mi sem jesli by u 100 % NP tramvaje měl být schodek, nebo , jesli radši snesete krabice s instalovanejma dvojsedačkama, pod kterejma by se schovávaly podvozky ? Případně jaký zvýšení by se ještě dalo tolerovat ?

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ngt6
PříspěvekNapsal: středa, 18.pro 2002, 16:31 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: Ked 100 % NP, tak by tam asi schodik nemal byt...max. nejaka zvysena podlaha...kukni si fotky interieru ULFu...aj ked, ULF je sui generis.. :lol: Daco bezkonkurencne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 06.led 2003, 11:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Otvírejte šampaňský , první nákresy jsou tady. Jde o sólo vůz a 3 článkovou variantu . Výška podlahy je okolo 250 mm a zvýšená podlaha je pouze v oblasti podvozků a je plně kryta sedadly. Podvozky jsou natáčivé pouze o úhel asi 20-30 stupňů .
Vzhledem k tomu že nejsem na internetu (a asi ještě 14 dní nebudu) posílejte reakce sem a případně na email webmaster@svetmhd.sk . V zip souboru je přiložen DOC ve kterým jsou obsaženy základní údaje. Kromě těch tam není rozteč podvozků 6500 mm a přesahy čelníků 4000 mm Tudíž je téměř zachován profil soupravy T3.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ooops...
PříspěvekNapsal: úterý, 07.led 2003, 16:40 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: Ooops... otazku prave na Tvoje NP vozdilo som uz napisal do brnianskeho fora...pardon...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 27.led 2003, 15:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Nevadí , hlavně že jsi to našel . Pomalu si dávám dohromady pár dalších věcí , takže by se tu časem mohly vyskytnout i modely v 3DS, pokud mi je kamoš udělá. Ale ty neslibuju.

Jen tak mimo mísu , jaký by jste měli požadavky na NP tramvaj ?
Prosím reálně , nechtěl bych tu najít návrhy na magleva. Co by jste byli ochotní překousnout , a co ne na tramvajích pro BA ?

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ba
PříspěvekNapsal: pondělí, 27.led 2003, 18:04 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: Co sa tyka vozidielpre BA, odpovedat neviem, zatial som v KE a nepoznam bratislavske naroky a predstavy. Ale co sa tyka dizajnu, velmi sa mi pacia LT 24, LT 36 a LT 38, ktore uz CKD nestihli vyrobit. Ked nemas ich jednoduche typaky, mozem Ti poslat na mail.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 28.led 2003, 16:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
PvvS:
Aj ked ani ja nie som Bratislavcan, predsa len vozidla s rozchodom 1000 mm poznam.

NP vozidlo by v prvom rade nemalo mat nielen do utrob vozidla, ale ani v jeho priestoroch ziadne prekazky, cize napr. aj taky vozickar by nemal mat problem prejst celym vozidlom. Za najvacsi paskvil v tomto smere povazujem RT6N, kde sa inzinieri za cenu dodrzania percentualnej nizkopodlaznoti vymysleli v interieri doslova "preliezky" tazko zdolatelne aj pre nehendikepovaneho cloveka. Myslim, ze maximalne by sa dali akceptovat mierne "vyvyseniny" a la Solaris, kde sa v chodbicke medzi 2. a 3. dverami podlaha plynule mierne dviha a potom klesa do povodnej vysky. Pozdlz celeho vozidla by mal byt minimalne taky siroky priechod, aby nim vedel bez problemov prejst invalidny vozik. V spominanom Solarise by to bol asi problem, i ked v priestore 2. dveri je znacna priestorova rezerva, ale aj tak sa stazuje pohyb a priechod cestujucich v tychto "uzinach". V tychto ohladoch sa mi velmi pozdava ULF (po priestorovej stranke), i ked som trochu skepticky voci ulozeniu motorov. Kedze pod kazdym klbom je iba jedna pevna naprava, zda sa, ze tento patent bude zvysene opotrebovat kolajovy zvrsok, co je druha podmienka - vytvorit take NP vozidlo, kde sa nebude na ukor funkcnosti trpiet zvysene opotrebovanie. Samozrejme, v neposledom rade to musi byt jednoduche (resp. i ked zlozite, ale spolahlive) riesenie, ktore nepresiahne dvojnasobok hodnoty bezneho vozidla. Tot na uvod, mozme o tom rozvinut detainejsiu diskusiu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: úterý, 28.led 2003, 21:08 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
SARKO: Hm...skoro protikladne poziadavky...Ale som si isty, ze take vozidlo, pokila este neexistuje, sa vyrobi. Mozno uz v dohladnom case. Len ta cena...neviem, ci sa bude dat dodrzat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 31.led 2003, 17:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Nodes:
Ano, aj ja som si to uvedomil, ked som si po sebe precital clanok. Zoberme si vsak len taky zaciatok 50-tych rokov, jazdilo sa iba na dvojnapravovych, slabo odpruzenych, nevykurovanych, malo bezpecnych, pomalych, s tazkopadnym rucnym ovladanim prostrednictvom kontroleru a potom akoby si luskol a mas tu prvu T1-ku, ktora musela v tom case posobit ako zazrak. Technika a rozvoj v dnesnej dobe napreduje podstatne rychlejsie ako v tomto case, takze som presvedceny, ze podobny "zazrak" ako v tychto casoch zazijeme aj v blizkej buducnosti :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: T1
PříspěvekNapsal: neděle, 02.úno 2003, 21:59 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
SARKO: Nepochybne. T1 odstartovala eru velkokapacitnych elektriciek u nas. A skutocne to bol prevrat v provnani s dvojnapravovymi voznami.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: neděle, 02.úno 2003, 22:02 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Rozmyslam... Ked Astra s dvojickou Triom svojimi pevnymi podvozkami nicia kolajnice, to iste robia aj ine zahranicne vozidla rovnakej koncepcie. Napr. Variobahn, niektore verzie Citadisu... Azda ich prevadzkovatelia menia kolajnice kazdych 5 rokov alebo aj skor?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 03.úno 2003, 00:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Nodes:
Kazda vyhoda ma svoje nevyhody. Nemozme vsak porovnavat slovenske pomery so zahranicnymi. Som presvedceni, ze tamojsi prevadzkovatelia su si velmi dobre vedomi nevyhod prevne ulozenych podvozkov, avsak pre to aj nieco robia. O kolajovy zvrsok sa da pred nadmernym opotrebenim ochranit roznymi sposobmi. V zaklade je to poloha trati, ktore kopiruju teren. Pri rekonstrukciach sa uz o tom uvazuje, preto sa teren viac upravuje, trat je menej klukata, ma menej zakrut. V dalsom rade je to mazanie hrany kolajnice, okrem znizeneho "frezovania" sa dosiahne aj tichy chod bez piskania. Dalej je to znizena rychlost na tychto miestach. Tu je dolezita okrem technickej stranky aj organizacna, ked su vsetci zamestnanci a vodici skoleni v tejto oblasti, aby dodrziavali urcite predpisy a "nepisane pravidla". Proste existuje vela moznosti, ktore sa daju v praxi aplikovat tak, ze trat vydrzi prinajmensom tak dlho, ako byvalo v minulosti...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 04.úno 2003, 20:30 
Vestník uvádza: DPM Košice vyhlásil súťaž na zhotoviteľa rekonštrukcie jednej až dvoch električiek KT 8 s vložením stredného nízkopodlažného článku.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: úterý, 04.úno 2003, 22:10 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
V.P.: Aky je to vestnik? Mozes mi napisat jeho cislo?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz