Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je sobota, 21.říj 2017, 13:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Všeobecná téma o trolejbusoch
PříspěvekNapsal: středa, 14.srp 2002, 07:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 26.črc 2002, 07:14
Příspěvky: 117
Bydliště: Košice/Trnava
Diskusia o vsetkom moznom, hlavne o trolejbusoch. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 14.srp 2002, 08:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 26.črc 2002, 07:14
Příspěvky: 117
Bydliště: Košice/Trnava
Natrafil som na jednu zaujimavu stranku o MHD, ale hlavne o trolejbuse Ikarus 412T/Kiepe - http://www.jenci.freeweb.hu
Najdete tu velmi pekne fotky pod Frissitesek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: hungaria
PříspěvekNapsal: středa, 14.srp 2002, 21:08 
Vies Ikarus aj po madarsky?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 15.srp 2002, 15:49 
Jak pozeram, tak pozeram, Frissitesek nevidim... Skusal som do vyhladavaca na tamtej stranke nähodit trolibusz, ale naslo mi len jeden odkaz (troliman - debreceni trolibuszok) a aj ten je nefunkcny.

Fotku 412T mozete vidiet na strankach o Talline, http://tramvaje.cz/oneday-tall.html , na ktorej je aj velmi zaujimava fotka nizkopodlazneho autobusu s nizkopodlaznym privesom (!), dalej na http://www.kiepe-elektrik.com/bahn-aktuell/presse49.htm - tlacova sprava firmy Kiepe Elektrik.

Inac sa mi tieto trolejbusy dost pacia :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 17.srp 2002, 10:23 
Offline

Registrován: sobota, 27.črc 2002, 18:40
Příspěvky: 203
Ad Paryr:
a co trolejbusy typu 21Tr a 22Tr ty jsou určo hezčí :D
-dokonce i v Blava je má objednaný tedy 21Tr a to mají Budapešt za rohem... 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 19.srp 2002, 15:07 
Samozrejme, ze sa mi paci aj 21/22Tr. Akurat, keby vyrobcovia trolejbusov (v tomto pripade Skoda Ostrov) urobili taku jednoduchu vec, ako dat si svoje nove modely homologizovat na Slovensku... hned by bolo viac odberatelov. Napriklad podla mna by sa taky Presov alebo Zilina 21/22Tr-kam nebranili, ale nechce sa im investovat do prveho vozidla 2x tolko penazi, ako normalne ten trolejbus stoji, aby si zaplatili homologizaciu pre celu SR...

V podstate mi je jedno, ci sa modernizacia bude uberat smerom Ikarus 412T, Skoda 21Tr alebo Solaris Trolino 12. Najredsej by som u nas videl Skodovky, lenze....

Ono to dopadne tak, ze DPB da homologizovat 21Tr a nasledne si ostatne podniky budu kupovat len 21Tr, pretoze sa im nebude chciet financovat homologizaciu dalsieho typu.

Zase jeden problem, ktoreho by nebolo, nebyt rozdelenia CS...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 19.srp 2002, 19:12 
Offline

Registrován: sobota, 27.črc 2002, 08:11
Příspěvky: 180
Papyr: no ja neviem, ale nezdá sa mi, že by homoligizácia nového typu trolejbusu mala stáť nejaké ťažké miliony. Ja osobne pracujem ako predajca automobilov, takže viem, že homologizácia nového typu osobného auta, prípadne ľahkého úžitkového auta do 3,5 t je záležitosť cca do 200.000,- Sk. Jedná sa totiž o dovoz,a teda len o uznanie skúšok výrobcu, ktoré už boli vykonané v krajine pôvodu, nie o prvoskúšky nového vozidla, ale s 21Tr je to predsa isté /Aj keď by skúšky trolejbusu boli určite náročnejšie, ale neverím, že by stáli 7 mil. Sk - neviem presne koľko stojí 21 Tr/. Takže, neviem, ale môj odhad je max. 1 mil. sk / A aj to mám pocit, že nehorázne preháňam/. Takže keby bol predpoklad umiestnenia na slovenský trh len 10 trolejbusov / čo by bolo určite viac / takže nejakých 100.000 Sk homologizačných nákladov na jeden trolejbus by už nebola taká katastrofa.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 26.srp 2002, 07:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 26.črc 2002, 07:14
Příspěvky: 117
Bydliště: Košice/Trnava
Ospravedlnujem sa, s tym odkazom som sa pomylil, skuste toto:
Najdete tu fotky IK 412T/Kiepe.

http://jenci.freeweb.hu/

Napiste mi potom svoj nazor na tie fotky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 26.srp 2002, 12:37 
... a aby ste sa nemuseli preklikavat cez madarcinu - priamy link http://www.freeweb.hu/jenci/kozlekedes/ ... index.html .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 28.srp 2002, 00:56 
... a vôbec, čo to je za blbosť

"Diskusné fórum o všetkych druhoch trolejbusoch"
?

Snáď trolejbusov, nie? A dlhé ý na "všetkých"!


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 11.říj 2002, 11:01 
Tak som sa v Budapesti povozil 412T a 435T. Dojem: 435T je jednoznacne najtichsi trolejbus, ktorym som sa viezol - nepocujete nic, maximalne tak napravy. Skoda 21/22 ani Solaris sa proste nechytaju. 412T je sice vzhladovo pekny, ale vnutri klasicky ikarusovsky standard a uz je v nom ten zvuk pocut.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 22.říj 2002, 17:12 
A copak takhle česky: Diskuze o všem možném, hlavně o trolejbusech :lol:
A tady přidávám jeden odkaz pro zajímavost: http://www.skoda.cz/dokumenty.asp?Q853A ... K165ID4140
Zdraví Vás Plzeň


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 30.lis 2002, 13:28 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
To mi nadava zmysel! Skoda 20 Tr mala byt troljclankove vozidlo z koncepcie 14 Tr a projekt je z roku 1983.

Skoda 16 Tr = modernizacia 14 Tr = dnesne 14 TrM

Znamena to, ze v chronologickom poradi boli navrhovane a vyrabane, resp. nevyrabane typy - 14 Tr, 15 Tr, 20 Tr, 17 Tr, 18 Tr, 19 Tr, 16 Tr...?

Nedoslo nahodou k zamene typu 16 Tr a 20 Tr?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 31.pro 2002, 09:41 
Hned po rozdeleni CSFR pripadol na Zilinu prvy dovoz Tr14 a Tr15. Nemusela sa robit komplet homologizacia, ale len tzv. zhodnost typu. Vykonal ju Statny skusobny ustav dopravnej a stavebnej techniky v Ziline. T.c. sidli priamo oproti DPMZ. Len tato zhodnost typu stala na vtedajsie ceny vyse 100 tis.Sk za typ. Certifikaty v nasledujucich rokoch samozrejme vyuzivali aj ostatne DP. Skoda zacala neskor vyrabat M-ka /Tr15M/, ktore mali niektore vylepsenia. Prave kvoli zhodnosti typu DPMZ kupoval dalej len Tr15 bez "M", na ktore boli za priplatok dokupene veci, ktore su v M-kach, aby sa nemuseli vyhadzovat peniaze na dalsiu zhodnost s M-kami.
Homologizacia bude samozrejme podstatne nakladnejsia vec a je v podstate pravda, ze sa caka na homologizaciu, ktoru spravi Bratislava. Vlastne ta je teraz po Ziline "na rade".
Vsetko sa opat zjednodusi po prijati do EU, lebo tam sa uznavaju homologizacie hociktoreho clenskeho statu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: novy cennik elektrickej energie
PříspěvekNapsal: pátek, 03.led 2003, 21:53 
Cennik z 1.2.2001 prestal platit 31.12.2002. Novy cennik pre jednotlive rozvodne podniky je na http://www.enpose.sk/ceny/cennik.html.
ZSE ma u odberatelov z VN siete malu stalu zlozku platby, ale vysoku pohyblivu zlozku platby( za kWh). Presny opak maju na strednom Slovensku. U SSE ma odberatel vysoku stalu a nizsiu pohyblivu zlozku platby. VSE je niekde medzi nimi. Stala zlozka platby (za kW) poklesne oproti minulemu cenniku , ale pohybliva zlozka platby (za kWh) v case platnosti vsetkych tarif (nizkej, vysokej, spickovej ) sa zvysi o 40% oproti minulemu cenniku.
Jednotne nie su ani oznacenia sadzieb v jednotlivych rozvodnych podnikoch.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 10.bře 2003, 14:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
ale konecne som sa prihlasil :P a preco je tu tak pusto :?: na trolejbusy niesom taky expert tak idem prec :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 21.bře 2003, 18:57 
Offline

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 20:21
Příspěvky: 156
Bydliště: Prešov
Ako je to u trolejbusov 14, 15TRM, ktore su este relativne nove, su vybavene ABS, ako ich sukmenovci z rodu autobusov toho isteho rocnika?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 05.kvě 2003, 12:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
chcem sa spytat, preco na Skode tr22 su dvere aj okolo klbov?

_________________
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je EUROBUS :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: pondělí, 05.kvě 2003, 16:01 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
tbus: Podobnu otazku som dal aj ja, kukni Brnenske forum.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 05.kvě 2003, 16:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Diskuse na tema 22tr je asi o 2 řádky níž. Jen tak mimochodem

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz