Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je pátek, 15.pro 2017, 15:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1004 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Další

Co si myslíte o zastavení premávky na trati Trencianska Teplá - Trencianske Teplice ?
Trat je nepotrebná, už dnes je nahradená autobusovou dopravou. 0%  0%  [ 0 ]
Celorocná premávka je zbytocnost, stacila by sezónna premávka. 26%  26%  [ 5 ]
Má význam, aby sa trat využívala celý rok. 74%  74%  [ 14 ]
Je mi to jedno. 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 19
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 28.lis 2002, 16:57 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
Diskusia o všetkom možnom ohľadne železníc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 28.lis 2002, 18:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
fajn napad, aspon sa nam to nebude tahat do mesta ...
neda mi nepodpichnut ta: ktoze to bol este celkom nedavno proti zakladaniu novych for :?: :?: , vraj aj tak tam nikto nebude prispievat ...

_________________
vivat elektricka trakcia !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 28.lis 2002, 19:13 
prima napad, zalotit temu... .... :P










hallo.prispievajte :evil:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 28.lis 2002, 21:25 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
genius: Ej, ej! Ale podpichujes :) Nie som proti zakladaniu novych for, len som ohladne toho dost opatrny. Nechcem, aby to skoncilo ako v BA alebo KE fore, kde mali, resp. niekde este maju "x" nepouzivanych tem. Ak ma tema zmysel, nech sa paci! A vzhladom na to, ze o zelezniciach sa furt kecalo na PO fore, po Papyrovom navrhu sa sam tuto temu zalozil (rychliky Praha - Kosice totiz ozaj nemaju s MHD v PO nic spolocne).

Zelezniciari vsetkych krajin, diskutujte!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 28.lis 2002, 21:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Ako moderator kosickeho fora prehlasujem, ze za posledny mesiac nebolo "prispene" jedine do temy "Problematika linky na letisko" (uzamknute nepocitam) 8)

O ruseni trati som sa uz PO fore vyjadril strucne a jasne, namiesto mnoztva zeleznicnych trati by som velmi jednoducho zrusil jedno-jedine :arrow: ministra dopravy, post a telekomunikacii :idea: Ja si myslim, ze protesty budu take mohutne, ze k najhorsiemu nedojde.

Mam pocit, ze cim "novsi" naslednik ministra, tym mensi rozum...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 29.lis 2002, 09:05 
Offline

Registrován: sobota, 27.črc 2002, 08:11
Příspěvky: 180
SUPER NAPAD ta tema o zelezniciach. Konecne mame zeleznicnu diskusiu aj na slovensku. Ale prestanme uz didkutovat o diskusii a podme diskutovat aj o zeleznici.

Takze : po prestudovani tych 22 trati, na ktorych ma byt trvale zrusit osobna doprava, ma napadla jedna vec. 20 z nich bolo obsluhovanych motorakmi 810/811, cim sa ich podla mojho odhadu uvolni vyse 50. Co bodla vas s nimi bude ? zeby zacali predsa len chodit do toho Bardejova ???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 29.lis 2002, 09:31 
Offline

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 20:21
Příspěvky: 156
Bydliště: Prešov
Nemam ziadne informacie zo zeleznic, ale myslim si, ze s tym radom 810/812 do BJ je to dost pravdepodobne, aj ked mam pocit ze sa to s radom 830 trochu v nasadzovani na BJ zlepsilo (mam iba subjektivny dojem, ked chodim okolo zst. Presov, ma niekdo presnejsie informacie?), ze su trochu menej casto nasadzovane BIX-y tahane zamracenou.
Ako uz v diskusii v PO spominal niekto iny motoraky 810/811 a pripojne vozne 011 su krokom spet pri dlhsich supravach, lelbo nemaju prechodove mostiky a zhorsuje sa tak praca sprievodcu.
Ja by som bol este zvedavy ako to bude s rekonstrukciou radu 810 na slovensky rad 812. Uvazuje sa este s nimi, ale sa v ramci znizovania nakladov uz s modernizaciou nepocita?

Uvediem iba, ze na rozdiel od ceskeho radu 812 malo ist o mensiu rekonstruciu, ktora sa mala dotknut pohonneho ustrojenstva (novy motor MAN a automaticka prevodovka Voith).

Inak stary rad 830 je lepsi od 810/811 aj v max. rychlosti, ktoru ma o 10 km vacsiu.

Takze by som nerad videl, keby stare 830 vyradili a nasadili iba novsie 810/812..

ZSSK by hlavne mala sprievodcom kupit prenosne elektronicke strojceky na predaj listkov. Myslim, ze by im takto dost pomohli.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 01.pro 2002, 10:07 
Offline

Registrován: sobota, 27.črc 2002, 08:11
Příspěvky: 180
Ved to neviem si predstavit ranny vlak z Bardeova do Presova v nasledujucom zlozeni:

810 + 810 + 010 +010 +010 +010 + 810 + 810. :roll:

Ved okrem toho ze sprievodca fakt nema sancu vsetkych skontrolovat, prip predat listky z neobsadenych zastavok, je tu dalsi " usporny faktor" na takuto supravu potrebujeme totiz 4 rusnovodicov. 810 sa totiz nedaju spojit kablom do viacnasobneho riadenia. 811 myslim uz taku moznost maju, lenze z tych 22 kandidatskych trati 811-tky premavaju iba na trati Zilina - Rajec. Myslim ze su tam turnusovane 4 ks.

no a este dalsi faktor - pohodlie. 811 uz je to lepsie, ale nerekonstruovane 810 maju uroven pohodlia kosickych T3.....

Takze za dnesnych moznosti ZSSK by sa mi ako najvhodnejsie riesenie videlo nasadit nejaku uspornejsiu lokomotivu / povedzme 731 / a k nej pripojit "nieco" pripojit. Takze navrhujte co by sa za nu dalo pripojit... :idea:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 01.pro 2002, 10:09 
Offline

Registrován: sobota, 27.črc 2002, 08:11
Příspěvky: 180
Sorry za tie preklepy a abseciu gramatiky. Este je rano...... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: neděle, 01.pro 2002, 22:31 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Neviem, ako to chcu riesit, ze namiesto zel. dopravy nasadia autobusy. Pocul som, ze tie autobusy by mali co najviac kopirovat povodnu zel. trat a zatavky by maili mat vtych miestach, kde su stanice. Tam, kde to nebude mozne, zriadia nove zastavky. V autobusoch budu sprievodcovia. :shock: a listky bude predavat zeleznica. :shock: Takuto situaciu som uz zazil, niekedy koncom leta, pri vyluke na useku Michalany - Trebisov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 02.pro 2002, 20:20 
Offline

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 20:21
Příspěvky: 156
Bydliště: Prešov
Shadow este by bolo zaujimave vediet, kolko sa po zruseni tych trati uvolni lokomotiv radu 731. Bolo ich vyrobenych asi 62 ks, na Slovensku by ich vraj malo byt iba 11. Boli v depach Poprad a Margecany, mozno su tam aj dnes.
Z hladiska parametrov pre vlak PO - BJ by este asi vyhovovala loko. radu 742. Tych by malo byt na Slovensku az 83 ks a ma este o vyse 200 kW vyssi vykon a o 10 km/h vyssiu rychlost. Otazne je kolko sa uvolni tychto lokomotiv. Tieto loko. boli v depach BA, Nove Zanky, Leopoldov, Zvolen, Vrutky (mozno su tam aj dnes).
No a co za nimi tahat? V presove sa by sa nasli volne BIX-y (rad 020). Su sice dost stare a ojazdene, mozno by sa este dali trochu opravit. BiX su lahke a maju nezavisle naftove kurenia (asi uz dost neekologicke) a maju prechodove mostiky. Vlak zostaveny s 731 + 020+020+020.... nie je nicim novym na Slovensku. Potom este existovali aj vacsie vozne pre motoraky radu 050 (Bmx) a 053 (Bnp) s nezavislym kurenim. Neviem, ale kolko ich ostalo a v akom su stave. Nieco som videl v KE ale nevyzerali najlepsie.
A este by mozno bolo zaujimave (ale v dnesnej situacii neralne) modernizovat motoraky radu 850 a 851 a s vacsimi voznami (050 alebo 053 ak este existuju) vytvorit napr. supravu 851+053+053+053+851, ktora by sa kapacitne vyrovnala pantografu jazdiacemu KE-PO.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 03.pro 2002, 18:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: středa, 06.lis 2002, 15:32
Příspěvky: 139
Bydliště: Bratislava
Kua konecne nejake rozumne zeleznicne forum na Slovensku. Chodim sen uz dlhsie , ale ze tu je je aj zeleznicne forum mi nejak uniklo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 03.pro 2002, 18:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: středa, 06.lis 2002, 15:32
Příspěvky: 139
Bydliště: Bratislava
PeterP: Ja mam skorej pocit, ze zvysne 810 tvrdo nahradia vsetky 830,850 a 851. U ZSR sa z 85x vobec nepocita narozdiel od CD. Asi tak do polroku budemem mat len dva druhy motorovych voznov -810 a 811. Ten jeden kus 812 nepocitam.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 03.pro 2002, 18:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: středa, 06.lis 2002, 15:32
Příspěvky: 139
Bydliště: Bratislava
Co sa tyka 053 - viem ze boli sustredene do VS Trnava a pocitalo sa s nimi ako s riadiacimi voznami k rozdelenym jednotkam 560. Od toho sa nejak ustupilo a od vtedy som ich nejak nevidel. Naposledy na trati Zvolen - Cata a Margecany- Cervena Skala.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 03.pro 2002, 20:37 
Na CD su z Bixov spravene krasne rekonstrukcie firmou MOVO Plzen. Su nadherne. Zachovali si povodny tvar, ale maju sedacky Arianne (ci tak nejak sa to vola, maju ich aj prazske T3P), posuvne dvere na tlacidlo, ako to pozname z voznov InterCity, interier z vkusnych plastov, odhlucnene podvozky, elektricke kurenie, tlacidla "na znamenie", okna v hornej casti vyklopne, proste krasa a efektnost sama.

Na CD ich mozete stretnut napriklad na trati 120 Praha Masarykovo n.-Kladno-Chomutov. Su spajane do suprav o 4-6 voznoch a tahane su lokomotivou radu 714, ktora vyzera ako 110 bez pantografu.

Co takto sa vydat tymto smerom?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 04.pro 2002, 07:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: středa, 06.lis 2002, 15:32
Příspěvky: 139
Bydliště: Bratislava
Bixom (020) by rekonstrukcia naozaj bodla. Bola by tu moznost davat ich do supravy s loko 731, prip. urychlit rekonstrukcie 735 na 736. Ved aj 714CD su reko 735.
Avsak pri prebytku vozov 810 a privesakov 010 pochybujem, ze sa niekdo pusti do rekonstrukcie 30rocnych privesakov. A snaha je vesat privesaky za motorove vozne a nie za rusen.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 04.pro 2002, 09:09 
Offline

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 20:21
Příspěvky: 156
Bydliště: Prešov
Dufam, ze nato pridu, ze nasadzovat na niektore trate 810 je krokom spat.
810 su dobre pokial idu solo, resp s jednym, dvoma 011, ale o vyhodnosti vacsich suprav uz mozno diskutovat.
Inak som videl aj taku divnu a nepeknu supravu 811 a BIX. Po vzhladovej stranke to bola uplna katastrofa. U 811 vraj ide robit aspon mnoholclenne riadenie.
Este pre trat do BJ ma na ranny spoj napadla taka alternativa, poslat tam miesto tych najdlhsich suprav zlozenych z motorakov, alebo niekedy dnes z BIX-ov a 751/752, klasicku supravu tahanu 750/754 a 4 normalnymi voznami 2. triedy + 1 vozenom osobnym so sluzbnym oddielom. V lete by to mohli tahat aj 751/752. Mozno bude problem s volnymi 750/754. Napdlo ma to preto, lebo tu uvazujeme, ako vytvorit efektivnu dlhu supravu z motorakov resp. lachkych voznov pre motoraky a ona by sa tu uzivila aj klasicka suprava.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 04.pro 2002, 12:17 
Offline

Registrován: sobota, 27.črc 2002, 08:11
Příspěvky: 180
papyr : No len tolko neprechvaluj tie rekonstruovane Bix-y . Nepopieram, voci povodnym je to citelny pokrok. Ale vadia mi prave tie sedadla. Elektrickove sedadla v zeleznicnom vozni nemaju co robit. Sedadlo vo vagone podla mna MUSI mat napr. opierky hlavy. Neviem ci by si bol tym vagonom taky nadseny pri dlhsej jazde. Uvedom si, ze vlak nie je elektricka. Takze rekonstruovat Bix-y ? Ano, ale s pouzitim inych sedadiel. Aspon takych, ako ma 811.

Inac mojim snom na Bardejov je usprnou lokomotivou tahana suprava rekonstruovanych Bymee. Tam by stacilo rekonstruovat interier, lebo ten povodny je hrozny. Vymenit sedadla a najma zvacsit rozostupy.vymenit okna, zaujimavy nater a je to parada. Len treba doriesit vykurovanie. Bymee maju len elektricke, takze by trabalo patricne zupravit aj lokomotivu.

Inac takto rekonstruovanu Bymee som videl na Stroj. veltrhu v Brne tusim v roku 1991. Rekonstrukciu na styl InterRegio urobila vagonka Bautzen na vlastne naklady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 04.pro 2002, 12:34 
Offline

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 20:21
Příspěvky: 156
Bydliště: Prešov
Shadow, preco sa ti vidia vhodne prave Bymee? Preto, ze su este relativne nove (1989-90)? Su vsak zo vsetkych voznov asi najtazsie, maju 40t v prazdnom stave. No a lahkou lokomotivou tahat tazke vozne sa mi nevidi najidealnejsie. Inak, ak by sa podarilo pridat do radu 731 alebo 742 elektricke kurenie, resp. sa urobila rozumna modernizacia radu 735 (vratane noveho motora...), vobec by sme nemuseli tak tazko spekulovat, pouzil by sa niektory velky vozen. Rad 731 sa mi vsak vidi motoricky slaby na to, aby este kurenie mu odobralo nejakych 100 kW.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 04.pro 2002, 13:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: středa, 06.lis 2002, 15:32
Příspěvky: 139
Bydliště: Bratislava
Ved 736 myslim ma elektricke kurenie.
Bymee interier - strasne stiesneny, jedno sedadlo je vhodne tak pre jedneho cloveka. Absencia otvarania okien je tiez velke minus.
Najvodnejsie riesenie pre trate typu Bardejov - Presov mali byt prave uvazovane lahke motorove jednotky. Ale vybrane GTW-cko asi nie.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1004 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 51  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz