Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je úterý, 12.pro 2017, 01:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 16 ] 

Pre?ítajte si príspevky a zahlasujte:
"Zasmial som sa, len tak ?alej, zavítam sem aj nabudúce." 92%  92%  [ 11 ]
"Nepá?i sa mi to, je to zbyto?né plytvanie ?asom." 8%  8%  [ 1 ]
Celkem hlasů : 12
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SCI-FI dopravné podniky
PříspěvekNapsal: pátek, 21.bře 2003, 01:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Ponukame pre DP Sestroslavy na predaj 14Tr zo serie "0" z DP Pohnojilov, a to ev.c. 7-12, vozidlo este premava v riadnej prevadzke, aj ked uz bez povodnych skiel (vymenene za plexi) a sedadiel (drevene stolicky). Pokial by bol zaujem aj o typ 14Tr zo serie "01", sme ochotni kontaktovat DP Nenajdešto, kde este prevadzkuju 53 ks z tohto typu (ev.c. TAA1 az TAF8, t.j. TAA2, TAA3, TAA4, TAA5, TAA6, TAA7, TAA8, TAA9, TAB1 az TAF8), pricom niektore z nich boli rekonstruovane na typ 14Tr/minusA a 14Tr/minusB, ktore sa pouzivaju s jednotycovym zberacom, pricom ako uzemnenie sa pouziva okolite a vsadepritomne kovove zabriadlie pri chodnikoch, pricom sa ich dotyka volne pohodene kovove lano visiace z vozidla. Z radov vlastnych typov vam ponukame hlavne zaujimavy typ MASLO-CX300 a BLATO-FC15, pricom sme ich nechceli degradovat pomenovanim trolejbus, preto sme vymysleli novy nazov tychto zaujimavych dopravnych prostriedkov - onotoajide. Tychto onotoajidov sme vyrobili zatial iba 6 ks vo vyvojovej serii s pridelenymi evid.cislami 129-001, 129-002, 129-004, 145-001 a 145-002, pricom 129-003 sa nedochoval. V sucasnej dobe sa pracuje na vyvoji noveho super-onotoajidu, ktory by mal poskytovat vysoky komfort, co spociva v dosadeni zatvaratelnych dveri a jednym svetlometom pre moznost pouzitia aj v extremnych podmienkach (sero a pod.). Kedze v tychto mestach prevadzkujeme iba trakcie autobusov, samochodov, trolejbusov a onotoajidov, co sa tyka vozidiel typu KT8D5, odporucame vam DP Košikovcy, kde prevadzkuju 68 vozidiel, pricom si vas dovolujeme upozornit na 6 roznych variant rekonstrukcii a uprav. Jedna sa o nasledovne varianty: KT8D5VS (vyvojova seria), KT8D5NVS1 (na ukor Nizkopodlaznosti su vo vozidle Vyvysene casti, ktore su prepojene mnoztvom Schodov), KT8B5NVS2 (to iste, ale jednosmerne), KT8E3UL (2,3 metra siroka verzia Ultra Light-po buracke), klasicke KT8D5KL a skusobny prototyp vozidla KT10A6EE (dosadenim osamoteneho clanku po vyradeni "A" a "B" casti vznikla stvorclankova, 10-napravova elektricka s rozvorom podvozkov 6,9 metra a sirkou skrine 2,6 metra, proste tzv. Extra Edicia). Tieto varianty podtypov su samostatne cislovane:
KT8D5VS - 51500 az 51504 (4 ks)
KT8D5NVS1 - 52315- 52327 (12 ks)
KT8B5NVS2 - 53004 - 53049 (45 ks)
KT8D5KL - 54987 -54990 (3 ks)
KT8E3UL - 55515 - 55521 (6 ks)
KT10A6EE - 59910 (1 ks)



Nas kontakt:
DP Pohnojilov
Hnilna akoze cesta c. H3
Obvod Hliny MCMXIII
PSC 652478


P.S.: Podobnost s Kosicami cisto nahodna :lol:


Naposledy upravil Sarko dne pondělí, 24.bře 2003, 14:27, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Tretie najväčšie mesto na svete!!!
PříspěvekNapsal: neděle, 23.bře 2003, 19:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 10.led 2003, 19:58
Příspěvky: 143
Bydliště: Prešov
Naozaj výborná téma. Dp Mesta Kocúrkova nakúpil 60 lietajúcich
autobusov. Najdlhší Tunel v Historii Kocúrkova prechádza Trolejbus a ceta pod nim je 30 min./65 KM/(To je taká vzdialenosť,ako z Bratislavy do
Viedňe)... :lol: Najvyšia rýchlosť v tunely je 140 Km/h a najmenšia
110 Km/h.Ale poďme ku podniku:Tu je zoznam-
Trolejbusy-235(z toho 100 ks 21 Tr, a 100 ks 22Tr a 35 ks 15TrM)
Autobusy-482(z 100 ks B 732 E,100 ks B 961,100 ks B 952,100 ks Renaultov,72 ks Solarisov 15,a 10 ks Solarisov 18)
Električky-210 ks(z toho 100 ks K2S,100 ks T3S,a 10 ks Astry)
Metro-60 ks(z toho 58 ks Normálneho Metra,a 2 ks Nízkopodlažných)
Lanovka-912 ks(z toho 887 ks Kabínkoých,5 ks Visuých,20 zubačiek)

Počet obyvateľov:8 702 368 784 obyvateľov
Rozloha mesta:8 569KM2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: DP Brechot nad Kotvou
PříspěvekNapsal: pondělí, 24.bře 2003, 10:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 08:51
Příspěvky: 144
Bydliště: Bratislava
Radi by sme predstavili aj nas dopravny podnik. Jeho meno je DP Brechod Nad Kotvou, vykonna riaditelka je Ing. Hydrostava Lesenyiova. Zastupca riaditela je Ing. Aeolus McZorba a predseda predstavenstava je Ing. Erkan Tülülüm.

V nasom skromnom vozovom parku mame:

AUTOBUSY:

10ks autobusov Rakosa Beee
5 ks autobusob Krakos Bleee
1 ks Pidizwik
2 ks TATRA BUS 613 (motory z T613)
3 ks Slintyhnus (Rumunska kopia Citybusu)

ELEKTRICKY:

5 ks Hbbilns Quatro (4x vacsie kazenie)
2 ks Kanitra (Ruska vyroba podla koncepcie Anitry)
10 ks Tetris (Americka verzia T3S)

TROLEJBUSY:

5 ks TrmBrm (1 Tr po reko)
5 ks TrmBrrrrm (Dlha verzia TrmBrm)
5 ks Trm (pidibus 6 m)

Na vymenu, resp. predaj mame vsetky nase dopravne prostriedky.

Ponuknite !

_________________
It`s not the size of the ship, it`s the motion of the ocean


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Zubacka je lanovka ?
PříspěvekNapsal: pondělí, 24.bře 2003, 12:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Peter Messa : Odkedy je zubacka lanovkou ?
Ake lano kde pouziva ?

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 24.bře 2003, 13:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
:arrow:
Tak vážení, dohodli sme sa na vzniku novej témy "Fantastické DP", aby sme nerušili diskutujúcich, ktorí v teme "Virtuálne DP" vážne diskutujú o akoby skutočných, ale virtuálnych DP. V tomto novozaloženom fóre však môžeme ľubovoľne popustiť uzdu svojej fantázie a vymýšľať dopravné prostriedky od samochodov, cez zubačkové lanovky, až po lietajúce autobusy :lol:. Fantázii sa medze nekladú, práve naopak, čím fantastickejší príspevok, tým lepšie 8). Od tohto slova sme odvodili aj jeho názov: "Fantastické DP".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ehm..
PříspěvekNapsal: pondělí, 24.bře 2003, 13:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 08:51
Příspěvky: 144
Bydliště: Bratislava
Ehm.. myslel si SCI-FI dopravne podniky...

_________________
It`s not the size of the ship, it`s the motion of the ocean


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 24.bře 2003, 14:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
No vies, chceli sme vymysliet nazov fora v style SHOW. Ale moze byt aj SCI-FI :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: pondělí, 24.bře 2003, 21:01 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
ETIENNE: Unbelievable...mas k dispozicii aj nejake dokumentacie k vozidlam? Privitam vsetko dostupne. Mozno by som daco odporucal nasmu DP.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pondělí, 24.bře 2003, 23:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
chcel by som som predstavit najmensi dp, aky vobec poznam - ide o DP Dolný Výplach.
riaditelom je starosta Vlastislav Šipko, ktory tuto poziciu zastava na 0,2 uvazku. vsetky ostatne administrativne zalezitosti vybavuje jeho sekretarka Annamária Ozembuchová, rod. Erszébet-Meszáros na 0,3 uvazku. na technicke zalezitosti mame jedneho nezamestnaneho na vpp, momentalne je to Imrich Kedytedyajtriezvy - ten je na 0,8 uvazku vodicom a na 0,2 uvazku technikom.

a teraz podme k samotnej doprave:

autobusy (teda vlastne autobus): 1 kus ŠM 11, momentalne je v celkom dobrom stave, po go v roku 1984, nema sice spz, ani nijake doklady (ostatne to ani vodic, takze sa to vlastne vykompenzuje), na pravej strane chybaju dva okna, ktore rozbite pocas oslav vitazstva na ms v hokeji v roku 1985 a na lavej strane tri okna, ktore boli rozbite pocas oslav vitazstva na ms v hokeji v roku 2002. okrem toho nema zadne celo, ktore bolo odstranene po dopravnej nehode s druzstevnym traktorom v roku 1994. inak je uplne v poriadku.
tento autobus premava na vsetkych siedmich linkach vnutroobecnych aj na jedinej linke medziobecnej, ktore dp prevadzkuje:
linka 1 (2x denne): kostol-obchod jednota-krcma (ranny spoj zachadza aj ku skole, poobednajsi nie)
linka 1A (1x denne): kostol-obchod jednota-krcma-cintorin
linka 2 (3x denne): obchod jednota-druzstvo-krcma (povodna linka 2 jazdiaca na trase obchod jednota-krcma-druzstvo sa ukazala ako nevhodna, pretoze v useku krcma-druzstvo jazdil autobus uplne prazdny, niekedy vobec, pretoze aj vodic ostal v krcme)
linka 4 (1x denne): obchod jednota-obecny urad-krcma
linka 4A (2x denne): obchod jednota-obecny urad-krcma-cintorin (ranny spoj zachadza aj ku skole, poobednajsi nie)
linka 4/7 (2x denne): obchod jednota-obecny urad-krcma-obecny urad-cintorin (ranny spoj konci uz pri obecno urade, poobednajsi na poziadanie zajde ak k divokej skladke)
expresna linka 9 (vzdy ked je pohreb): kostol-cintorin (spat ide ako linka 1A, alebo 4A, alebo manipulacnou jazdou prejde na linku 4/7 (na sedmickovu konecnu, ale nikdy nie na skladku), podla toho, ci je parny den neparneho tyzdna, alebo neparny den parneho tyzdna, alebo dokonca neparny den neparneho tyzdna v parnom mesiaci)
medziobecna linka 11 (jazdi v parne dni parnych tyzdnov neparnych mesiacov v jari a jeseni a v neparne dni parnych tyzdnov parnych mesiacov v lete, v zime len v neparne piatky v neparnych mesiacoch aj to len ked je cesta odhrnuta, vo vsetkych pripadoch iba 1x denne okrem druheho stvrtku parnych mesiacov a poslednej nedele v neparnom mesiaci v jari, ale len pred velkou nocou, ked jazdi 2x denne): obecny urad-obchod jednota-posta horny vyplach-krcma horny vyplach (tato linka musela byt zriadena po tom, co bola v nasej obci zrusena posta)
pokial mate hlbsi zaujem o nas dp, tak tu uvadzam aj linky uz zrusene:
linka 3 (2x denne): obecny urad-krcma (bola zrusena pre nezaujem, v smere tam iba jeden cestujuci-starosta, v smere naspat nikto)
linka 1B (1x denne len v neparnych dnoch okrem vikendov): kostol-obchod jednota-krcma-cintorin-divoka skladka (zruseny po tom, co obcania zacali uprednostnovat zakopavanie smeti na dvore pred odvozom na skladku)
linka 4B (1x denne len v parnych dnoch neparnych tyzdnov okrem utorka a soboty): obchod jednota-obecny urad-krcma-cintorin-divoka skladka (dovod zrusenia: vid l. 1B)
okrem toho boli zrusene aj zachadzky poobednajsich spojov na linkach 1A a 4A ku skole, lebo deti aj tak chodia fajcit za skolsku stodolu namiesto aby sa autobusom odviezli domov.
aby som vas zbytocne nezatazoval, tak uz len strucne uvediem este dalsie zrusene linky:
linka 1D (1x denne): kostol-obchod jednota-krcma-cintorin (zachadzka ku druzstvu)
linka 2/4A (1x denne v neparne dni doobeda, iba v stredu poobede): obchod jednota-druzstvo-krcma-obchod jednota-obecny urad-krcma-cintorin
medziobecna expresna linka 13 (kazdy stvrtok okrem zimy a neparnych tyzdnov parnych mesiacov v jari a jeseni a druhej majovej soboty): krcma-krcma horny vyplach (cestujuci prilis poskodzovali majetok dp a tak napriek protestom a velkemu zaujmu musela byt linka zrusena k 1.4. t.r.)
linka 1/4B/7/2: mala taku zlozitu trasu ze si uz nikto nepamata, ako vlastne jazdila

elektricky (teda vlastne elektricka): ano, pocujete spravne, nas dp vlastni aj elektricku, ktoru zakupil v roku 1997 po protestoch organizacii greenshit a za štetku zem, ktore protestovali proti tomu, ze v obci mame neekologicku dopravu. vzhladom na financne moznosti sme sa rozhodli zakupit elektricku t3ršbzdibz (=t3 rekonštrukcia šrotom, bez zadnych dveri, ineterier beznadejne zniceny) a upravit ju (v roku 1998) na t3ršbzdibzdlms (=t3 ... drevene lavice, mariášový stolík), kedze vsak sme zistili ze v nasej obci nie su nijake kolajnice na ktorych by sa mohla prevadzkovat a po jej nakupe a rekonstrukcii nam na kolajnice uz neostali peniaze, tak bola odstavena na nadvori dp (a obecneho uradu v jednej budove, vlastne drevenici) a pouzivala sa ako herna na marias, neskor (2000) sa ukazalo, ze hraci mariasu uprednostnuju krcmu pred nasou elektrickou a tak v roku 2002 padlo konecne rozhodnutie o jej osude, bola prerobena na typ t3ršbzdibzdlmsvvvkvz (t3 ... vsetko von, vpredu kurin, vzadu zajace) a premiestnena do zadnej casti nadvoria dp, zaroven bola prijata Angelika Dámsišlofíková na 0,2 uvazku na krmenie sliepok a zajacov, neskor sa vsak ukazalo, ze dp nemoze vytvorit taketo pracovne miesto a tak bolo krmenie sliepok a zajacov zaradene pod administrativnu cinnost a tento stav pretrval az do sucasnosti.
este by som chcel par riadkov o historii nasej elektricky. bola vyrobena v roku 1962 ako jeden z testovacich exemplarov a boli na nej vykonane dva crash-testy, potom boli plechy vymenene a elektricka 2 dni jazdila v leningrade, kym nezacali odpadavat kusy kostry a plechy. o tri roky neskor bola predana do rumunska - do bukuresti, kde ju miestni odbornici vselijako opravovali a so striedavymi uspechmi jazdila skoro dva mesiace od roku 1966 az do roku 1991, potom bola odpredana do aradu, kde ju planovali pouzit na fyzicku likvidaciu zrusenej trate, podla tohoto planu do nej mali umiestnit cca 300 kg semtexu a odpalit aj z tratou. kedze vsak nekupili semtex pretoze bol pridrahy, tak ju nechali odstavenu vonku na tej zrusenej trati az do roku 1997, ked o nu dpdv prejavil zaujem, vtedy bola zrekonstruovana ustrednymi dielnami v arade do podoby t3ršbzdibz a na traileri prevezena do dolneho vyplachu.

evidencne cisla sa v dpdv nepouzivaju pretoze to jednak nie je potrebne a jednak sa prejavuje snaha o odburanie zbytocnej administrativy a byrokracie.
oznacenie jednotlivych liniek je strojom pisane cislo a trasa na papieri, ktory je zalozeny za prednym sklom, kto na to nevidi, ma si kupit okuliare.

pokial by vas zaujimali este nejake dalsie podrobnosti, tu je kontaktna adresa:
DP Dolný Výplach,
Dolný Výplach 87,
pošta Horný Výplach,
okres Smrad nad Potokom
077 54
Slovensko
este jedna poznamka, pri pisomnej komunikacii s dp doporucujeme pouzit madarcinu, pretoze administrativna pracovnicka nevie citat po slovensky ani pisat a riaditel dp pre nedostatok casu korespondenciu vybavovat nemoze.

_________________
vivat elektricka trakcia !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Gr8!
PříspěvekNapsal: úterý, 25.bře 2003, 09:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 08:51
Příspěvky: 144
Bydliště: Bratislava
Genius: Tak to bolo FAKT ze GENIALNE !!! Som sa tu v robote sulal po zemi ! Este napis historiu Vaseho DP, aj dediny...

_________________
It`s not the size of the ship, it`s the motion of the ocean


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 25.bře 2003, 13:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
etienne: no dobre, podla mna je toho dost, ale skusim sa este na dalsie podrobnosti popytat obcanov a starostu (riaditela dp).

toto som este zistil:
tak este k historii dp. uz spominany autobus sm 11 bol povodne v majetku druzstva, po transformacii ekonomiky sa v roku 1990 ukazalo, ze druzstvo tento autobus nepotrebuje a napriek enormnej snahe sa ho zbavit odpredajom bol pre nezaujem odstaveny za kravinom na druzstve a az do februara 1991 pouzivany ako prezliekaren pre dojicky a v noci ako buda pre nocneho straznika. v marci 1991 bolo uskutocnene drasticke rusenie spojov sad (obec vtedy prisla o obidva priame spoje do okresneho mesta a zostala uz len linka na trase horný výplach-dolný výplach-malý prielom-modré kočkovce-nová ves-stará ves-porúbka nad potokom-odpadníkovce-mrciny ktora jazdila len v neparne dni a z ktorej sa v mrcinách dalo prestupit na linku do smradu nad potokom (okresne mesto), ktora jazdila len v parne dni), tak sa vedenie obce a hlavne uz nebohy byvaly starosta Imrich Ozembuch (svokor administrativnej pracovnicky Annamárie Ozembuchovej) rozhodlo, ze obec zalozi dp a bude vo vlastnej rezii prevadzkovat priamu linku do smradu nad potokom. dp bol uradne zaregistrovany 27.3.1991 a od 1.4.1991 zacala jazdit linka na trase dolný výplach-malý prielom-modré kočkovce-nová ves-stará ves-porúbka nad potokom-odpadníkovce-mrciny-lekvárov-potok nad potokom-skladka nad potokom-smrad nad potokom a spat. po roku prevadzky sa vsak ukazalo ze linka je nerentabilna, pretoze v nasej obci nezamestnanost dosahuje 46 % a vsetci ostatni obcania pracuju na druzstve, alebo inde v obci. kedze vsak autobus naozaj nikto nechcel kupit, ba ani si ho zadarmo vziat a navyse starostovi bolo luto zrusit dp (prisiel by o miesto riaditela) tak bolo rozhodnute o zriadeni vnutroobecnej prepravy tymto autobusom. prva linka cislo 1 bola zriadena 12.7.1992 na trase kostol-obecny urad-obchod jednota-krcma, do konca roka vznikli aj dalsie linky cislo 2 a 3. neskor doslo k zmene na trase linky 1, ked bol vynechany obecny urad a zriadena centralna prestupna zastavka krcma. dalsie zmeny v linkovom vedeni bohuzial nie su zaznamenane, pretoze zaznamy o autobusovej doprave od 17.8.1992 az do 2.12.2002 boli pouzite dna 19.2.2003 na zvysenie teploty v kancelarii riaditela dp. preto je zdokumentovane iba sucasne linkove vedenie, zmeny ktore som tu uvadzal, som cerpal jednak z dokumentacie do 17.8.1992 a jednak z rozpravania obcanov, na zaklade ktoreho sa mi podarilo zrekonstruovat aj trasy liniek 1D a 2/4A. o elektrickovej doprave existuju uplne zaznamy, ktore su neporusene, pretoze zaberaju len 2 papiere a tak sa ani neoplati ich ani spalit, pretoze vela tepla to neda. historiu som myslim dost podrobne prebral v predchadzajucom prispevku.
vyznamna zmena v doprave sa udiala 15.5.1994 ked zomrel byvaly starosta a na jeho miesto bol zvoleny sucasny (Vlastislav Šipko - je to brat majitela krcmy), ktory si neustale skvalitnovanie dopravy dal ako svoj ciel cislo jedna v pozicii starostu.
este by som chcel poznamenat, ze dpdv nepobera nijake statne dotacie a napriek tomu nebol stratovy ani jediny krat od svojho vzniku. to preto, ze do roku 1993 bola doprava dotovana kradnutou naftou z druzstva a po roku 1993 podnik presiel na pohon inymi druhmi paliva - konkretne kradnutym leteckym benzinom z agroletiska v malom prielome a jednak 80-90% samohonkou, ktoru palia sami obcania.
cena listkov bola v roku 1991 stanovena na 7,20 kcs z dolneho vyplachu do smradu nad potokom pre dospeleho a na 3,60 kcs pre deti a obcanov nad 100 rokov. neskor vzhladom na zmenu charakteru dopravy (z medziobecnej na vnutroobecnu) a paliva (z nafty na samohonku) boli v roku 1993 taketo ceny listkov: dospeli 90 hal (alebo 1,5 dcl aspon 80% samohonky) a deti 40 hal (alebo 0,7 dcl aspon 80% samohonky). ceny listkov boli viackrat zvysovane, ale zaznamy bohuzial uz tiez neexistuju (vo februari t.r. bola naozaj strasna zima), v sucasnosti su na urovni 4 sk (alebo 2 dcl aspon 80% samohonky) pre dospeleho a 2 sk (alebo 1 dcl aspon 80% samohonky) pre deti do 13 rokov a obcanov nad 100 rokov (tyka sa iba obcianky Izabely Fujtajblovej, ktora aj tak nikdy autobusom necestuje), listky su neprestupne a casovo obmedzene na 20 minut, v druhom pasme (horny vyplach) a na expresnu linku stoja listky 6 sk pre dospeleho a 3 sk pre deti, alebo prislusni ekvivalent v samohonke. mesacny listok stoji 80 sk (alebo 4l samohonky, alebo jednu vykrmenu sliepku) pre dospeleho a 40 sk (alebo 2l samohonky, alebo dve kurcata) pre deti a celorocny listok 800 sk (alebo 40l samohonky, alebo pol prasata alebo 10 vykrmenych zajacov) pre dospeleho a presne polovicu pre deti, vsetky platia v prvom aj druhom pasme. okrem toho sa udeluju aj cestne celozivotne listky, ktore opravnuju dotycneho pouzivat dopravne prostriedky pocas celeho svojho nastavujceho zivota zdarma. zatial su majitelmi tohto listka starosta Vlastislav Šipko, dalej Ing. Rudolf Schuster a este Ing. Ján Slota, okrem toho sa v nasej obci udomacnila pekna tradicia, ze taky listok sa da kazdemu obcanovi na smrtelnej posteli, cim vlastne o.i. ziska narok na dozivotnu bezplatnu prepravu na linke 9. pozor (!), obcania hornehu vyplachu platia dvojnasobok ceny, pretoze ich nemame radi, ostatny cezpolni beznu cenu.
v sucasnosti je stale hlavnym prestupnym bodom krcma. do buducnosti sa neuvazuje o nijaych vyraznych zmenach ani v linkovom vedeni, ani v tarifnom systeme.
este by som chcel spomenut jednu miestnu specificku vec a to informovanie cestujucej verejnosti o zmenach v doprave pomocou pregresivnej technologie obecneho rozhlasu, tieto spravy sa vysielaju zadarmo vzdy v neparnu sobotu parnych mesiacov v poslednu parnu hodinu pred obedom, nevysiel sa ked prsi, pretoze dazd skratuje vedenie a tak nic nepocut, aj keby riaditel ako krical.

chcel by som upozornit na nastavajuce oslavy 12. vyrocia dp, ktore prebehnu tuto sobotu 29.3.2003, bude zavedena mimoriadna linka cislo 12 na trase obecny urad (teda dpdv)-obchod jednota-krcma, ktora bude premavat (teda vykona 1 spoj o 12:00 od dpdv ku krcme, naspat nepojde !) zdarma pocas oslav, dalej bude spristupnena vozovna a garaze dp (stodola za obecnym uradom). oslavy sa zacinaju o 10:00 prihovorom riaditela na nadvori dp (obecneho uradu), potom zahra ludova hubda Výplachanček a po tom co si vsetci zaujemcovia prezru vozovnu sa oslavy presunu do krcmy, kde potrvaju podla zaujmu az do rana bieleho.

p.s. este prikladam mapu linkoveho vedenia.


Přílohy:
Poznámka: je to zrarovana mapa liniek DPDV vo formate *.jpg
mapa_dpdv.rar [57.71 KiB]
237 krát

_________________
vivat elektricka trakcia !
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 31.bře 2003, 12:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
Jednoducha uprava v Kosiciach .Autobusove linky su zrusene premavaju iba taxiky na trasach dole. :D


Přílohy:
Poznámka: jednoduchost...
pmk.gif [1.76 KiB]
4466 krát

_________________
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je EUROBUS :lol:
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 02.dub 2003, 12:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
to bol len vtip

_________________
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je EUROBUS :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 02.kvě 2003, 14:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
buducnost je jasna ,buducnost je karosa 280 -najlepsie riesenie problemu kazivosti autobusov. Dve velke firmy sa spojili a vytvorili uzasny projekt. Ano je to tu ,prichadza nova IKAROSA 280


Přílohy:
karosa280.jpg [7.34 KiB]
4380 krát

_________________
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je EUROBUS :lol:
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 30.črc 2003, 13:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Ten, kto scenzuroval prispevok podo mnou, by sa mohol aj podpisat. Inak sa mi kratko pred jeho cenzurou podarilo jeho znenie precitat, poviem vam, zostal som riadne sokovany...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 11.dub 2004, 17:10 
Kto to ma vsetko citat?


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz