Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je čtvrtek, 19.říj 2017, 23:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ČKD - T3SUCS
PříspěvekNapsal: středa, 06.črc 2005, 10:17 
:?: :?: V ktorom roku prišla do Košíc 407? 1986 alebo 1987? :?: :?:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pokiaľ viem takto prišli:
1982 - 337, 349+352
1983 - 356, 359( :?: ), 361, 362, 364( :?: ), 367
1986 - 376-378, 380, 382, 384, 386-406
1987 - 408-414
1989 - 415-424

Zdroj: 90 rokov električiek
str. 3


Pozn. ( :?: ) - neviem či ešte patria DPMK a.s. :cry: :cry:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 06.črc 2005, 11:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
nevis vyrobni cislo ? to by se dalo poznat nejlip ke ktery serii patri .

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 07.črc 2005, 09:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Podle knizky "Tramvaje v Ceske a Slovenske repubilce" se jednalo o posledni tramvaj z dodavky z roku 1986, v tomto roce byly dodany vozy 376 - 407.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 07.črc 2005, 20:49 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
DISPECER: Ved som Ti to napisal uz na inom fore, ze je to 86ka. Podla mojich info.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: T3
PříspěvekNapsal: pátek, 08.črc 2005, 14:58 
Nodes píše:
DISPECER: Ved som Ti to napisal uz na inom fore, ze je to 86ka. Podla mojich info.


Ďakujem vám za odpovede.

Takže v roku '86.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: T3
PříspěvekNapsal: sobota, 09.črc 2005, 13:46 
Basti (Dispecer) píše:
Nodes píše:
DISPECER: Ved som Ti to napisal uz na inom fore, ze je to 86ka. Podla mojich info.


Ďakujem vám za odpovede.

Takže v roku '86.



presnejšie; bola zaradená 15.04.1986 8-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 08.lis 2005, 16:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
Preco este jazdi 362. To je srot. nechapem preco jazdi. Nicim podobnym som uz davno nesiel. Mozno to bolo tym, ze som siel po ulici Bozeny Nemcovej, ale ten voz je aj tak vrak.

_________________
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je EUROBUS :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 08.lis 2005, 17:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 25.črc 2005, 07:37
Příspěvky: 531
tbus píše:
Preco este jazdi 362. To je srot. nechapem preco jazdi. Nicim podobnym som uz davno nesiel. Mozno to bolo tym, ze som siel po ulici Bozeny Nemcovej, ale ten voz je aj tak vrak.
Skus si to zobrat takto. Je jasne, ze peniaze nepadaju z neba a preto nie su financne prostriedky na modernizaciu - teda ako srot to aj dojazdi.

Sice podnik ma dost penazi na to, aby aspon urobil VP

Btw. budete mat na elektrickach eMTEST?

_________________
Socializmus mal niečo do seba - stavali sa sídliská, keď niečo chýbalo, došlo 25 trolejbusov


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 08.lis 2005, 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
mementom by skor malo byt, ze v Bratislave teraz koncia negeneralkovane T3 z roku 1976, vozy z 1982 roku jazdia este vsetky. V Brne dokonca jazdia este aj vozy z roku 1967 a v prahe este donedavna jazdili vozy este starsie...

V Kosiciach uz z roku 1982 vozy takmer nie su a vozy SUCS sa uz likviduju... to nema v byvalom Ceskoslovensku obdobu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 08.lis 2005, 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 02.zář 2003, 19:07
Příspěvky: 1223
Bydliště: Košice - Sever
Posledné bežne premávkované vozidlá z roku 1982 sú 337, 349 a 352 (odstavené nerátam).

U nás sa radšej kúpi autobus...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 11:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Praha za nekolik mesicu dosahne u jednoho vozu 40 Let (bez reko na progress) Zprogresseny jsou i vozy prvni serie jako 6124..

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 12:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Prave , skusenosti. Vcelku by me zajimalo jestli by se osvedcil Progress i v KE. Ze zvladne bojovy podminky , je uz jasny na ukrajine uz jich jezdi vcelku dost (nic ve zlym) .Otazkou je pristup vedeni . Pro ne je asi vyhodnejsi misto reko tram nakoupit autobus.

KE maji paradoxne proti jynym mestu i vyhodi. Nemaji zadny stary vozy. Kdyby se ted zacaly reko, je sance s tim vydrzet dost dlouho.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 12:17 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
No ano, stale sa o tom presviedcame. Ze radsej nove antabusy, jak modernizacie elektriciek. Vid posledne vyjadrenia, ktore som spomenul v inej miestnosti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 12:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Mno kdyz sme u toho , myslite ez KE by uzivily reko T3 na vozy KT2, nebo KT3 ? Nebo neni potreba tak vysoka kapacita ?

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 13:21 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: Kapacitu ako KT2 si predstavit viem. Ale ked uz mozem snivat, tak radsej by som bol za to, aby sa ta KT2 urobila do podoby K2LF. Jak som sa o tom s Tebou uz bavil. A KT3 myslimze ma podobnu kapacitu jak 2xT, takze z tejto stranky ano.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 13:26 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
DIGGI: Neviem, s vlekom by som este bol opatrnejsi. Aspon zatial. A co tak 2xT3LF?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 14:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 22:25
Příspěvky: 510
Bydliště: Kocúrkovo
Diggi píše:
Otazka pre inych ludi..v kazdom pripade sa uvazuje buduci rok o reko 4 KT8 (to by malo byt iste)...

hura, hura
Diggi píše:
ale padol aj navrh (ciste v rovine zelania zatial), ze by sa zrekonstruvali iba 2 KT8 na N2-ku a 2 T3-ky na T3R.PVN + vlecny voz 8-)

...inymi slovami 2xT3 sa zosrotuju a kupia sa 2xT3R.PVN. Alebo tam chcu nechat povodne podvozky? Zberac?? Dvere???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 14:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 25.črc 2005, 07:37
Příspěvky: 531
skor by som povedal, ze keby ste chceli T3LF, tak sa neoplati taky drahy vozen zapriahnut do dvojicky. A co som pocul, tak ten brnensky vlek je kazovy. Podla mna ak modernizovat uz T3, tak nejakym sposom PARS alebo ze prvy bude modernejsi ako 2.

_________________
Socializmus mal niečo do seba - stavali sa sídliská, keď niečo chýbalo, došlo 25 trolejbusov


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 14:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 22:25
Příspěvky: 510
Bydliště: Kocúrkovo
E499.3056 píše:
Podla mna ak modernizovat uz T3, tak nejakym sposom PARS alebo ze prvy bude modernejsi ako 2.

T3R.PVN + T3R.P(V) v pohode... sice, neviem ako by to zvladli niektore nase extra-kratke zastavky :? Alebo hodit LF na solo linky (4, cez vikendy aj ostatne), tam by sa uzivili.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 09.lis 2005, 14:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 25.črc 2005, 07:37
Příspěvky: 531
no ja by som z toho urobil potom aj garantovane spoje, ak chcete 4x KT8 znizkopodlaznit:) ale je to dobry krok k tomu, ze nadeje na rozpustenie el. prepravy je stale nizsia :)

takze, ak zmodernizujete 4x KT8, tak to mate prirastok 5 novych nizkopodlaznych elektriciek. Z toho sa da urobit celodenna garantovana linka!

Co sa tyce T3LF alebo to ci si menoval, nie som proti, ale mne sa to vozidlo nepaci. Poviem Ti, ze keby som bol Kosican, tak by mi bolo na zvracanie (i kdyz zvnutra je pekny, ale co to dokaze). Skor by som uvazoval nad T3(A)S alebo T3P - my tu v Blave to mame a som s tym spokojny.

Takze mam otazku. Ked pride 509-tka, dostane eMtest? :wink:

_________________
Socializmus mal niečo do seba - stavali sa sídliská, keď niečo chýbalo, došlo 25 trolejbusov


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 38 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz