Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je neděle, 22.říj 2017, 23:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: reply
PříspěvekNapsal: středa, 18.pro 2002, 20:06 
Isteže som si vydraté koľajnice v oblúkoch všimol a keďže som aktívne jazdil od 1984, tak viem, že vydraté koľajnice v oblúkoch boli aj keď sa nikomu ešte o T6 nesnívalo. Takže to nemá NIČ spoločného s podvozkami T6 ale s projektovaním a realizáciou oblúkov bez prechodníc, bez rozšírenia rozchodu atd.
K Tvojej otázke: V KOšiciach je ešte horšia údržba než v BA a to už je čo povedať, takže tie by som za príklad nedával. A električky v ČR sú okrem Plzne (ale aj tam sa to už začalo prudko zlepšovať) oproti BA v úplne špičkovom a dokonalom stave.
A podvozok T3 na 1000 mm je, ešte raz opakujem, bezlicenčný! Pôvodný licenčný podvozok PCC je len na 1435 mm rozchode a na 1000 mm sa upraviť nedá. Bewzlicenčný podvozok sa skladá z polrámov tvaru L a nie T.
I.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ad rozchod
PříspěvekNapsal: středa, 18.pro 2002, 20:07 
zrebec píše:
Igorko : Dopručujem návštevu Stuttgartu na doplnenie reálnej situácie!!!

Pre oboch : Uzkorozchodne prevadzky existuju i v Nemecku a inych statoch a este som nepocul, ze by ktokolvek z nich chcel menit rozchod...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: 1000x1435
PříspěvekNapsal: středa, 18.pro 2002, 20:10 
Ajhľa bude konflikt!
Proojekt vznikol síce za socializmu ale len v hlavách pár nadšencov (ing. Šestina, ing. Jurika), pretože Bratislava ako pohraničné mesto mala zmenu rozchodu zakázanú! Oficiálny dôvod bol znemožnenie prechodnosti okupantských (asi rakúskych:-)) železničných vozidiel na E sieť.
I.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: ehm...
PříspěvekNapsal: pondělí, 30.pro 2002, 11:04 
Tak pri tej udrzbe trati je to uplne jedno aky mame rozchod. Lebo aj keby sme mali 1435-ku, silne pochybujem ze by dajake zeleznicne vozidal "okupantov" :) mohli prejst na ne. A polomery oblukov... To je blbost a nie argument. :D Ale v Prahe sa zrusili trolejbusy presne z toho dovodu, teda aj z neho - armade je trolejbus v pripade vojny na nic, autobus sa im zide (preprava vojakov).


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 05.kvě 2003, 13:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
neviem.

_________________
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je EUROBUS :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 13.kvě 2003, 11:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Někde jsem četl že prý by se měl projednávat projekt rychlodtrážní tramvaje do Petržalky. Ale jediný co sem o tom našel byla varianta s rozchodem 1435 a vozovnou v Petržalce. Ovšem nikde nebylo uvedený , kam by pokračovala z nábřeží. Esli by se točila okolo divadla spátky, nebo jestli byla nějaká trasa to nevím. Nevíte o tomhle projetku někdo něco ?

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 19.kvě 2003, 08:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Jo, vime.. ono ta tramvaj mala ist v meste pod zem, rovnako ako i dobre 2/3 sucasnych trati. Do Petrzalky mala ist zvlast mostom postavenym pri muzeu (za nim)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 20.kvě 2003, 11:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Další zvědavej dotaz : :arrow:

Nevíte proč sešlo z nákupu KT4Dt z něměcka ? Vždyť se o tom docela dost mluvilo a prý byla i jedna nachystaná na odprodej na testy. Vadilo těch chybějících 30 cm na šířce skříně ? Nebo se dotoho začal montovat DÚ ?

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 20.kvě 2003, 13:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Ani jedno z toho. Jednalo sa prevazne o starsie vozy este s odporovou vyzbrojou, novsie, s TV3 neodpredavali. Kedze sa jednalo o vozy, ktore by potrebovali modernizaciu a rozsirilo by to roznorodost vozoveho parku, nevidelo sa to veducim v DP ako prinos. Okrem toho by to bol odliv penazi z modernizacii K2, ktore su sirsie aj dlhsie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 08.čer 2003, 13:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 29.črc 2002, 09:35
Příspěvky: 112
Bydliště: Bratislava
Žrebec: nesuhlasim. Chcu predat aj s vyzbrojou TV3, niektori este aj modernizovane a uzkorozchodne. Mne bolo povedane, ze vadi ta sirka. Aj ked to je podla mna nezmysel, 3 dm nie je moc. Ja by som za ich nakup rozhodne bol. Ale aby mali TV3 a aby bola dobra cena.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 08.čer 2003, 13:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
No 30 cm je doela dost pro staší lidi a ta kde ostrůvek nejni těsně u profilu , tak tam by pak mohla vzdálenost docela pěkně narůst . NAvíc jsou to přecejenom starší vozy, alespoň podle toho co jsem se dozvěděl odjinud. Stejně by potřebovaly rekonstrukci , nebo aspoň GO. Navíc by to byl do dílen další typ.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: neděle, 08.čer 2003, 21:20 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
DOG: To by si chcel second hand z Nemecka? Jak v pobaltskych statoch byv. ZSSR.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 09.čer 2003, 09:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Jedině snad ty podniky co nakupovaly T3D a B3D, ale to jen jako dočasnou výměnu. Jinak to nemá cenu kupovat 30 let starý vozy, i když maj výbornou údržbu. To už by byla stejná zhovadilost jako pražský T3R.P . To už je lepší Krnov. Ale furt je tu otázka nových vozidel. Nabídka nejni moc široká. Kdyby sme tu mohli udělat seznam nových vozidel , který jezdí na 1000mm a to i NP i VP, mohli by jsme se pak dobrat zajímavých věcí.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 20.čer 2003, 13:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 29.črc 2002, 09:35
Příspěvky: 112
Bydliště: Bratislava
Nodes: Lenze pobaltske staty a ZSSR nakupovali T3D a B3D (T4D a B4D). A ak by Blava nieco kupila, tak KT4D.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 20.čer 2003, 19:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Dog píše:
Nodes: Lenze pobaltske staty a ZSSR nakupovali T3D a B3D (T4D a B4D). A ak by Blava nieco kupila, tak KT4D.


To se pleteš Rumunsko nakupovalö T3 v provedení na 750V označený tuším T3R (neplést s novýma vozama , šlo jenom o vývozní značení) a bylo jich jenom pár.B3 se vyrobilo jenom pár kousků. Z nich dneska ajezdí jenom pár polovraků. Z ruska by to asi nešlo kvůli stavu vozů. Navíc pokud se nepletu , tak v německu vyřazují hlavně T4+B4 a to hodne odporovejch . A nevím jak by se tvářil DÚ na nákup německejch rekonstrukcí a na užší vozovou skříň . Asi by to neprošlo.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: AD nove vozy
PříspěvekNapsal: pondělí, 23.čer 2003, 08:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Podla Ing. Rafaya (DPB) sa udajne nebudu kupovat nove elektricky, ani stavat nove trate, dokial sa neujasni koncepcia rozvoja do buducnosti (rozchod, metro/elektricka...). Co sa tyka KT4, za ich nakup by som bol i ja ako fanda, ale nie ako cestujuci. Skor by ma zaujimali T3 - je tu pre ne dielenske zazemie a tiez je to typ, s ktorym tu su uz velmi bohate skusenosti. Napr. som bol za nakup vrakov z Kosic, aj ked boli take znicene. Mohli sa dat nove skrine a ziskali by sme nahradu za vozy, ktore su na GO prave teraz. Mohli by sa potom robit vacsie pocty vozidiel atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 23.čer 2003, 09:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
No tak KT4 se od T3 až tak moc neliší.PO mechanický stránce je to klon T3 a K2. Já spíš vidím problém v tom že KT4 nejni typově schválená pro naši republiku (ČR+SR) a musela by se na ni dělat homologace. Teď bych to spíš viděl na tem NP vlek za T3. Pro začátek by to mohla bejt jedna z možností jak poskytnout jakýs takýs komfort NP vozidel i pro kolejovou dopravu.

No co se týče těch košickejch vraků, tak ty bych asi kupoval jenom kvůli papírům. Krnov je schopnej dodat kompletně vystrojenou karoserii , stačí ji v dílnách jenom doplnit detailama a oživit. Prágl si tak nechal dodat první skříň. Takže pro výměnu ani nejni potřeba ten vůz odstavovat. Jenom se dodá karoserie , v dílnách se doplní ,oživí , a starej vůz večír zatáhne a ráno vyjede nová kastle na zkušebky.Ovšem asi budou problém peníze . POkud jsou moje informace správký, tak kompletně vystrojená karoserie přijde na nějakých 8,5 milionu Kč.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: pondělí, 23.čer 2003, 16:17 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
ZREBEC: Takze nebude ani planovana Astra, ako si mi to pred casom spominal? Uvaha nad rozchodom? Zda sa mi, ze nie je namieste. Fakt to vidim tak, ze v BA by bolo velmi narocne menit rozchod. A o financnych nakladoch nehovorim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 25.čer 2003, 14:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Nodes : Mne to nehovor, treba orodovat na magistrate.... Napriek absolutnej nelogickosti sa tam niektori stale pokusaju pretlacit regionalnu elektricku na styl Karlsruhe... Preco ? Aby sa na tom nabalili, to je predsa jasne. Ale mesto nad tym stale uvazuje.... A teraz chce ministerstvo financii zatrhnut akekolvek financie do MHD zo strany statu... To by slo cestovne az dvojnasobne nahor, co by zruinovalo vsetky podniky...

Astra nehrozi, tento rok bude iba jedna 21TrAC, 15TRM sa uz kupovat nebudu.

PVVS : Vsak presne tak som to myslel... lenze tu je vraj vozov dost (a vypadnu nam 4 2xT6 a uz jazdia z krasnan K2 a K2S na linke c. 5 a ako zaloha solo T6...). Mala sa z kosic kupovat T3 a robit z nej restauracnu TRAM... ale to sa tiez neujalo... A co sa tyka vlecnakov... pochybujem ze sa sem v blizkej dobe bude COKOLVEK kupovat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Trejsina
PříspěvekNapsal: středa, 25.čer 2003, 16:17 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Jeej, budete mat Trejsinu? :) Meno je to zlate, tak nech aj tak zlato jazdi.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz