Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je středa, 18.říj 2017, 08:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Trejsina
PříspěvekNapsal: středa, 25.čer 2003, 17:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Nodes píše:
Jeej, budete mat Trejsinu? :) Meno je to zlate, tak nech aj tak zlato jazdi.

Trejsina je 21Tr ACi, ale toto je 21Tr AC :!: :!: :!:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: středa, 25.čer 2003, 19:13 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
KASTAN: No jo, vdaka za opravu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 30.čer 2003, 11:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 29.črc 2002, 09:35
Příspěvky: 112
Bydliště: Bratislava
Zrebec:
Tento rok pridu do BA dve 21TrAC, nie len jedna. Tak je to podla informacii od SKODy OSTROV.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Omyl
PříspěvekNapsal: úterý, 01.črc 2003, 09:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Mylis sa. Dojde len jedna, to je informacia od Ing. Hornika. Oni pri objednavke povedali "jeden, mozno dva" a Firma zastupujuca Skodovku to vzala ako dva. Bratislava vsak kupuje iba jeden len do Dopravneho Magazinu Skoda Ostrov vydala informaciu ze dva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 09.črc 2003, 21:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Pro BA asi opravdu přichází v úvahu jediný vozidlo NGTD 8 . Existuje i ve variantě s otočnejma podvozkama. Proto to písmeno D ve zkratce typu. Sice to nejni 100% NP ale nad podvozkama má podlahu ve vejšce 550 mm. Celkově je ta koncepce až nápadně podobná RT6S1 v liberci.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: PvvS
PříspěvekNapsal: středa, 09.črc 2003, 21:50 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: ako si k tomu dospel, ze len NGT?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 10.črc 2003, 09:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Skus mi najít jinej typ s otočnejma podvozkama a rozchodem 1000 mm . Navíc aby to nebylo pár kousků. Jedinej problém asi bud v šířce skříně , zatím jsem nenašel nic s šířkou na 2300 mm.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 10.črc 2003, 09:09 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Ako pisal Zrebec, vraj este nie je jasne, ci nahodou nebude zmena rozchodu.... a so sirkou skrine 2300 mm by asi neboli problemy, ked uvazovali o KT4 z Nemecka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 10.črc 2003, 09:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
POkud nejsou penize na udzbu vozu , tak nebudou ani na zmenu rozchodu. Navic pokud by se k tratim chovali jako doposud, tak to techicky nezvladnou. Ono nejde jenom o to pridat jednu kolej. Ovsem leccos by to vyresilo. Ale podivejte se na liberec, este to nema hotovy a podnik ruci vozidly bance. Esli to nesplatej, tak budou jezdit tak maximalne na igelitce.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Xxx
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.črc 2003, 13:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 29.črc 2002, 09:35
Příspěvky: 112
Bydliště: Bratislava
U nas nie je problem az tak v peniazoch, ale v neujasnenej koncepcii. Keby sa rozhodlo, ze sa bude rozvijat elektricka 1000 mm, tak sa nove vozy kupia. Keby sa rozhodlo o zmene rozchodu, aj na to sa najde. Keby sa rozhodlo o metre :-(,tak sa do elektricky investuje akurat maximalne na bezne opravy. Inac, DPB chce vozy 2500 mm, ne 2300 mm.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.črc 2003, 13:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
DPB si může chtít co chce. Ale pokud se od základu nezmění chování podniku , tak jediný co bude jezdit budou T3 a K2 do dosažení poločasu rozkladu. Pak si koupíte kola. Lidi už začínaj říkat že vraky jsou v Ba a ne v KE. Navíc co se týče šířky vozu, tak podnik by sice mohl mít 2500, ale musel by si to zaplatit a na to nemá. Takže má dvě možnosti :

1)Drahej přechod na 1435 mm a pak možnost levnějších vozidel a větší výběr. Navíc možnost integrace s železnicí.

2) Udržení a rozšíření stávajícího rozchodu 1000 mm. Zde mluví pro zachování už vybudovaná infrastruktura a vozidla. Ovšem docela to blokuje výběr vozidel . Co se týče VP vozidel, tam by se leccos našlo, a u NP je jich málo a jsou dražší. Pochybuju že by BA měla na 1000 mm Astru s cenou okolo 25-30 mil. Kč za kus.


A nový vozidla budou potřeba . Minimálně pokud se má obnovit park vozidel a pokud by se nějakým zázrakem postavila trať do petržalky, tak tam bude potřeba dost vozidel .

KAždá varianta má svý pro a proti. Chtělo by to asi zcela nezávislou studii rozvoje a udržení provozu , spolu s ekonomickou studií a pak by se ukázalo co je pro BA lepší.

Někde jsem viděl návrh na to že by stávající síť zůstala na 1000mm a nová trať do petržalky a na dolné hony by byla na 1435mm . Zároveň se počítalo s vybudováním nové vozovny. Bohužel se tam nepsalo o integraci do stávající sítě, nebo o vybudování přestupu. Ale asi by to byla docela dobrá varianta, protože umožňuje vyzkoušet která varianta je vhodnější. Dneska navíc nejni problém tu trať postavit jako tříkolejnou a zajíždět na ni i z ostatních tratí.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.črc 2003, 13:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 29.črc 2002, 09:35
Příspěvky: 112
Bydliště: Bratislava
Pvvs: U nas su vraky a nie v Košiciach :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: kedy si u nas videl električku s olúpaným lakom ako v KE? Povedz mi jedinu vec čo majú Košičania (v električkách) lepšie ako mi. U nás je údržba na vysokej úrovni, napríklad teraz dostávajú T3 BUSE, polpantografy a pohon dverí IGE.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.črc 2003, 13:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
No neboj , viděl jsem docela dost strašný vozy. Ale většina lidí to bere tak že košice zatím zvládly prohnat GO KT8, a pomalu se zvedají. BA sice rekonstruuje, ale zatím to nejni nijak systematický a připomíná mi to spíš reko stylem pokus/omyl. Až se budou vozy dělat jednotně , třeba na progress a buse, tak pak taky budu tvrdit že se zvedá. Zatím se to jenom udržuje nějak v chodu.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.črc 2003, 14:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 29.črc 2002, 09:35
Příspěvky: 112
Bydliště: Bratislava
Ktoré strašné vozy máš na mysli ? Zato, že KE spravia GO jednej KT8D5 poriadne a to len jednej za rok,neznamená, že sú lepší ako dteraz. Ide hlavne o periodickú údržbu a oni urobia za rok 10 prehliadok a my 50 a ovela kvalitnejsie, takze neviem, v com su lepsi. U nas do cerstvo VP-ckovanych vozov nezateka... A u nich- 1 alebo 2 GO rocne, u nas vyse 10 plus este modernizacie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: suhlas s Dogom
PříspěvekNapsal: pondělí, 21.črc 2003, 12:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
PvvS : co tvrdis je neopodstatnene. Uroven v Bratislave a Kosiciach sa moc neda porovnavat. Ano, teraz zapracovali, ale aj tak si nemyslim, ze by na tom boli lepsie ako Ba.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 21.črc 2003, 12:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Ano , trochu jsem to přehnal s tím výrazem . Problém je v tom že v košicích byly strašný vozy a když se tam něco zlepší,tak je to vidět víc jak v BA. Bohužel . V BA by satčilo jenom trochu přidat v dílnách a třeba jenom vyčistit vozy a hned by to vypadalo jinak. Jenom jsou podle mně trochu zanedbaný. Některý.

Tudíž odvolávám že v BA jsou vraky.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ale ale...
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 24.črc 2003, 12:43 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Ale ale mladez... ako kosican si myslim, ze BA je na tom co sa tyka elektriciek lepsie. Uz len zaaldna vec, ako napr. modernizacia vozidiel. Kolko modernizovanych je v BA a kolko v KE? A co bezna udrzba? Tu si dovolim vynechat umyvanie, Zrebec, vysvetlil si mi, preco je to tak ako to je.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ale ale...
PříspěvekNapsal: úterý, 29.črc 2003, 22:24 
Nodes píše:
Ale ale mladez... ako kosican si myslim, ze BA je na tom co sa tyka elektriciek lepsie. Uz len zaaldna vec, ako napr. modernizacia vozidiel. Kolko modernizovanych je v BA a kolko v KE? A co bezna udrzba? Tu si dovolim vynechat umyvanie, Zrebec, vysvetlil si mi, preco je to tak ako to je.


A este podotknem k umyvarke , kefy su tvrde a skrabu lak na novych vozoch. takze umyvarka na houby. A to je funkcna pokial viem len 1

PS>košičane še nezapru


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 29.črc 2003, 23:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Nechapem, ako tu mozete porovnavat prevadzky v BA a KE. Vzhladom na rozdielny rozchod, rozdielnu velkost prevadzok, rozdielnu vysku dotacii a mnoho dalsich rozdielov je naozaj nemiestne detailne porovnavat, ale naopak, iba v cisto vseobecnej rovine. Je fakt, ze BA je na tom v roznych ohladoch lepsie ako KE, ale keby si to BA lepsie zorganizovala a zohrala tim ludi, bola by na tom ovela-ovela lepsie ako je tomu dnes.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 15.srp 2003, 21:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 29.črc 2002, 09:35
Příspěvky: 112
Bydliště: Bratislava
Presne tak, aj ked nehovorim, ze v BA su eliny nejaka vyhra, zatial sme na tom podstatne lepsie ako v KE.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz