Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je neděle, 22.říj 2017, 22:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Informace a pravidla pro Virtuálne DP
PříspěvekNapsal: úterý, 08.dub 2003, 20:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Já , Žrebec a Jajcaj jsme sepsali základní pravidla pro vurtiální podniky. Zatím je to jenom část pravidel o vozidlech a tratích. Další verze budou následovat. Nyní se pracuje na pravidlech financování VDP. Zatím jsem uveřejnil první pracovní verzi.

Stanovy Virtualnych DP

1) Lze vycházet z reálného DP . ale název města a podniku musí být vymyšlený
2) Všechny podniky existují v jediném fiktivním státě
3) Přebíraná vozidla z reálných DP musí být vyřazena, nelze převzít odstavená vozidla .
4) Právo na převzetí vozidla má ten kdo jej oznámí jako první.
5) Zrušení vozidla musí být z nezávislého , důvěryhodného zdroje.
6) Vozidla lze převzít z celého světa.
7) Nový druh pohonu lze zavést až poté, co bude někde v reálném podniku vyroben a úspěšně odzkoušen prototyp.
8) je podporován pouze ekologický druh pohonu.
9) Pro pohon lze používat následující paliva: Elektřinu , vodík, metan ethanol ,LPG , CNG, bionafta .
10) Vozidla se mezi podniky prodávají navzájem po dohodě, neprodaná vozidla odkupuje společnost TransVeh , která část zrekonstruuje a poté prodává
11) Pro vlastní výrobu lze uzavřít licenci .
12) Pokud by se mělo vyrábět vozidlo podle vlastního návrhu, musí jej ostatní schválit
13) Výroba vozů trvá 2-5 dnů od data objednávky do dodání prvního vozu
14) Rychlost výrobní linky je 1 linka / 2 sólo vozy denně nebo 1 kloubový vůz
15) U tramvají je kapacita linky stejná 2 sólo vozy denně nebo 2 články u obousměrných vozů .
16) Pokud jsou články odlišné musí se každý vyrábět na zvláštní lince.
17) Rychlost výstavby tratí je v případě pražcových tratí 1km/1den a u panelových 1,5 km/ 1 den
18) U trolejbusových je rychlost výstavby 2km/den
19) Měnírna se musí stavět 1 na 30km napájených tratí. K stavbě trati se připočítává 20% na délku tratě , aby se vyrovnal čas potřebný na její stavbu.
20) Pokud se chce někdo připojit ke hře, stávající členové musí schválit jeho projekt .
21) Podmínkou schválení je předložení seznamu vozového parku.
22) Další výroba vlastních vozidel je podmíněna předložením projektu, který bude schválen stávajícími členy.
23) Standardní doba mezi zastávkami by měla být asi 1 minuta
24) Lze koupit vozidla od reálných výrobců , ale pouze vyráběné typy.
25) Povolené rozchody jsou 760 mm , 1000 mm ,1435 mm.
26) Vozidla mají vzájemnou přechodnost.
27) Napětí a polarita v troleji je společná pro všechny podniky
28) U tramvají je plus pól v troleji, u trolejbusů na vnitřní straně vedení.
29) Napětí je 600V stejnosměrných
30) Linky SLID se číslují v intervalu 900-999, po vyčerpání 800-899.
31) Čísla pro SLID se přidělují centrálně, na základě výpisu linek.
32) Ve městě si každý čísluje sám , shoda čísel se SLID je však zakázána.
33) Veškerá řešení už musí být v reálu aplikovaná a schválená, nelze tedy mít třeba lehátka ve vozidlech MHD.

Pokud má někdo námitku k pravidlům prosíme o SS , email , nebo ICQ zprávu. Díky

PvvS

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Naposledy upravil PvvS dne neděle, 01.led 2006, 22:01, celkově upraveno 6

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 16.dub 2003, 15:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Dĺžka výstavby objektov vo virtuálnych podnikoch

1 ) Dĺžka výstavby jednotlivých objektov sa riadi jednotnými pravidlami, ktoré určuje tento prehľad.
2 ) Prehľad neudáva absolútne hodnoty, ale len určité rozpätie, do ktorého dľžka výstavby zapadá.
3 ) Ak v zozname určitý objekt nie je uvedený, dĺžka výstavby sa určí podľa objektu, ktorý má
približne rovnaké rozmery a nároky na výstavbu, nesdkôr bude prípadne do zoznamu zahrnutý.

Objekty :

1. Vozovňa malá pre jednu trakciu, kapacita cca. 60 vozidiel 1 mesiac
2. Vozovňa stredná max. pre tri trakcie, kapacita cca. 150 vozidiel 1 - 2 mesiace
3. Vozovňa veľká pre 2 a viac trakcií, kapacita nad 250 vozidiel, 3 - 4 mesiace
s ústrednými dielňami, železničnou vlečkou a pod.
4. Odstavná plocha doplnenie vozovne o odstavné plochy - parkovisko 2 - 4 týždne
5. Meniareň napájanie siete E, resp. T +10% k trati
6. Administratívna budova riaditeľstva, prevádzky, dispečingu a pod. 1 - 2 mesiace
budova
7. Stavba menšieho predajňa CL, sociálne zariadenie na obratisku a pod. 14 dni
rozsahu
8. Zastávka MHD s nástupným ostrovčekom, prístreškom 3 dni
9. Zastávka MHD bez nástupného ostrovčeka 1 den
10. Prestupný uzol zastávky v rôznych smeroch, podchody, nadchody 20 - 30 dni
11. Veľká stanica autobusová, železničná 1 mesiac
12. Most cez rieku, nad železnicou a pod. 1-2 mesiace
- dĺžka výstavby sa určuje podobne ako pri koľajových tratiach
13. Tunel pod kopcom, pod zemou (metro), ... 2-3 mesiace
- dĺžka výstavby sa určuje podobne ako pri koľajových tratiach
14. Čerpacia stanica bio-nafta, CNG, LPG a pod. 1 mesiac
15. Výrobná hala závod na výrobu A, E, T a pod. 2 - 3 mesiace

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.dub 2003, 11:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 10.led 2003, 19:58
Příspěvky: 143
Bydliště: Prešov
PvvS píše:
peter messa píše:
čo si tým chcel povedať? :wink:


Jsou to pravidla o stavbě a rozvoji virtuálnych DP. Jde o to aby se jejich provoz blížil realitě. Není možné , abych si vzpoměl že potřebuju most, vozovnu nebo třeba udělat GO na všech vozech a ono to hned bylo. Proto jsme stanovili základní pravidla .
Ano,viem,ale aj ja by som si chcel založiť DP,ale neviem či mi to dovoliš?Mam trochu mensi park :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.dub 2003, 11:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Tak ho sem pošli a uvidíme. Doufám že případně sneseš kritiku a případně upravíš podnik. Neradi by jsme dopadli jak předtím. Kdo chce mít virtuálny DP , tak musí počítat s tím že je to náročné na čas chuť rejpat se ve vypravenosti, linkách, vozech. Není to jenom o nakupování , prodeji a výrobě. Celá konstrukce je mnohem rozsáhlejší. Všichni se snažíme o to aby jsme byli co njreálnější , ale přitom aby to nebylo příliš pomalé. Proto jsme přispůsobili pravidla.

Pokud máš tedy vážný zájem se přidat, tak se podívej na Kaštana a jeho představení projektu. Připrav si něco podobnýho a pokud by jsi to chtěl probrat mimo fórum , kontaktů na nás je tu dost.

PvvS


P.S. nové podniky se probírají zde : http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=149

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Finance
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.dub 2003, 14:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Financovanie VDP :

Kapitola 1 - vlastný príjem z cestovného

Každý obcan platí mesacne tzv. dan mestskej dopravy. v prepocte na slovenské koruny je to cca 600Sk (okolo 462Kc). Táto suma sa rozdeluje bud podla rozhodnutia toho obcana, alebo podla pomerného zastúpenia daných spolocností na preprave pasažierov. Spolocnosti, ktoré sa môžu uchádzat o percento z penazí sú SlAD (Slovínijská Autobusová Doprava - niektoré závody sa ešte neprivatizovali - Pozri paragraf 1d), SlŽ (Slovínijské Železnice - tvoria istú výnimku. Pozri paragraf 1d) a iné súkromné spolocnosti. Každá spolocnost si môže stanovit, akú sumu musí cestujúci mesacne zaplatit práve jej, aby mohol celý mesiac cestovat jej vozidlami. Obcania, ktorí príjem zaplatia nešpecifikovane, dostávajú potvrdenie o zaplatení dane, ktorým sa potom legitimujú. Je to cipová karta, ktorá obsahuje toto potvrdenie, u obcanov, ktorí prostriedky ovládajú sami (sami urcujú ako sa rozdelia), sa na kartu nahrá aj toto rozdelenie, aby pri revízii kontrolór vedel, ci dotycný požadovaný obnos spolocnosti uhradil. Individuálne rozhodovanie o príjemcovi dane tiež umožnuje poukázat cast dane i do iného mesta, ak obcan napr. vie, že tam bude nejaký cas bývat. Cudzinci, prípadne ludia z iného mesta si musia zakúpit cestovný lístok podla taríf danej spolocnosti.

1a - kontrola cestujúcich

Niektoré spolocnosti používajú vlastné cipové karty na ktoré nahrajú obcanovi obnos penazí, ktorý dostali (u tých, ktorí si predom neurcia kolko z ich dane pôjde ktorému podniku sa nahrá tolko, kolko v prepocte na 1. obyvatela prisúdilo spolocnosti mesto) a pri každom nástupe do vozidla si cestujúci vloží kartu do oznacovaca a ten mu odpocíta poplatok za jednu jazdu. Iné spolocnosti používajú len systém revízie, a za doklad o zaplatení berú cipovú kartu potvrdenia o zaplatení.

1b - výhody a nevýhody systému

V tomto systéme prevažujú výhody nad nevýhodami.

1) platí každý bez výnimky, teda aj tí, co majú autá, a nezáleží na tom ci používajú hromadnú dopravu.
2) podniky majú pravidelný príjem
3) kontrolu o zaplatení vykonáva danový úrad
4) Redukuje stratu podniku

1c - Študentské a dôchodcovské zlavy

Podla zákona dan platia len dospelí. Preprava do 15 rokov a nad 70 rokov je bezplatná. Cestujúci medzi 10-15 rokom života a 70++ si ale musia u DP vybavit špeciálnu kartu, ktorú si chodia každý rok obnovovat. Štát za týchto cestujúcich platí náklady na cestovné do výšky 200sk/mesiac. Cena študentského lístka závisí na dopravcovi, Štát študentom prispieva na dopravu vo výške 150sk pre študenta SŠ a 100sk za študenta VŠ za mesiac. Dôchodcovské zlavy sú povinné akonáhle odíde obcan do dôchodku a štát na neho po tú dobu až do hranice 70 rokov pripláca 100sk/mesiac.

1d - Medzimestské spoje

V mnohých dedinách i mestách jazdí ina SlŽ alebo SlAD. Tu dostávajú tieto spolocnosti všetok zisk z danej dane. Vo velkých mestách dostávajú iba taký podiel, akým sa podielajú na doprave osôb ci už v rámci mesta, alebo linkovo. Tieto spolocnosti sú ale dotované aj priamo štátom, preto je tento príjem pre ne menej dôležitý.

Kapitola 2 Štátne dotácie

2a Platby za linky

Štát platí za prevádzku linky do 100000 rocne, s tým, že sa každá linka posudzuje podla jej efektívnosti.

2b Obnova vozového parku

Štát pripláca na vozidlá v nasledujúcich výškach :

1) 30% ceny vozidla - základ
2) +20% ceny ak je to elektricka
3) +20% ceny na nízkopodlažné vozidlo
4) -10% ceny ak je to staršie ojazdené vozidlo

2c Úcelové dotácie

Jednorazové dotácie na nejaký projekt, ako výstavba trate, nákup vozidiel, stavba mosta... Nemožno použit na iný úcel než je schválené. Max. výška dotácie je 30-50% sumy. Pridelenie schvalujú ost. podniky. Vyžaduje si úcast podniku na spolufinancovaní.

Kapitola 3 Iné zdroje financovania

3a Rozvojové fondy EÚ. Je možné financovat úcelovo nejaký projekt s podrobne vypracovaným projektom. Schvalujú ost. podniky. Možnost financovat do 50% projektu. Vyžaduje si úcast štátu na spolufinancovaní.

Kapitola 4 Mestské zdroje

4a Mesto má väcšinou dost starostí s vlastným rozpoctom, ale na niektorých projektoch sa môže spolupodielat. Väcšinou však len vložením pozemkov a penažne do 10% sumy.

Kapitola 5 Dary a iné investície

Prosím, budte k sebe kritický a pokúste sa, aby to bolo realisticke, nie, riaditel dostal darom 5mld $, jo ? Inak to budeme musiet tiež kontrolovat - každý vedúci VDP má právo vceta, ale s rozumným odôvodnením !

5a Podnik môže získat peniaze predaním akcií.

5b Podnik môže odpredávat nepoužívaný majetok (staršie busy atd)

5c Podnik môže získat príspevok na prevádzku linky a stavbu linky od nejakého podniku, ktorému priváža zamestnancov.

5d Podnik môže získavat financie z reklamných plôch na vozidlách.

5e Podnik môže získavat financie prenajímaním vozidiel.

5f Podnik môže spolufinancovat zahranicná spolocnost, ale musí s prostriedkami narábat efektívne.

6 Náklady :

6a Ceny vozidiel uvádza výrobca, ceny reálnych vozidiel sa upravujú podla vzoru : 1Ksl = 3sk = 2,30Kc. Cenu teda vydelíte daným indexom. Neskôr bude i tabulka.

6b náklady na prevádzku - PRACUJEME NA TOM, predbežne na 1voz 500 000 - 1500 000 rocne

6c náklady na stavbu - podla osobitného cenníka, ktorý pripravujeme

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 25.dub 2003, 11:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Tak myslim, ze toto by vas mohlo zaujimat :

Porovnavanie
Porovnanie vysky podlahy a parametrov motorov (naftove su Euro 0 az Euro 2) r.v. 1989-2001

znacka typ podlaha motor dlzka sedadla
min max znacka objem vykon v kW sila v Nm
Karosa B732 890 890 LIAZ 12 l 152/2000 ot 845/1200 11.3 m 31
B932 890 890 LIAZ 12 l 175/2000 ot 1050/1400 ot 11.3 m 31
B932E 790 890 Renault 10 l 188/2100 ot 1020/1200 ot 11.3 m 31
Ikarus 415 760 930 MAN 6,7 l 162/2300 ot 830/1600 ot 11,5 m 26
TAM 232 890 890 MAN 6,7 l 162/2400 ot 820/1500 ot 11.6 m 31
Skoda 14Tr 750 750 - 120 */0 ot 11.3 m 31
SOR B9,5 600 800 Iveco 6 l 152/2700 ot 660 9.5 m 25
Karosa Citybus 320 550 Renault 10 l 188/2100 ot 1020/1200 ot 12 m 26
Ikarus 412 350 350 MAN 6,7 l 162/2400 ot 820/1500 ot 12 m 25
Solaris Urbino 12 275 360 MAN 6,7 l 162 850 12 m 35
Urbino 15 275 360 MAN 6,7 l 191 1000 15 m 39
Karosa B741 890 890 LIAZ 12 l 190/2000 ot 1115/1300 17.4 m 42
B941 890 890 LIAZ 12 l 175/2000 ot 1050/1400 ot 17.6 m 41
B941E 790 890 Renault 10 l 217/2100 ot 1250/1200 ot 17.6 m 41
Ikarus 280.08 940 940 Raba 10,7 l 162/2200 ot 765 16.5 m 37
283.01 940 940 Raba 10,7 l 184/2200 ot 883/1600 ot 18 m 27
435 760 930 MAN 6,7 l 191/2300 ot 1000 17.9 m 40
TAM 272 890 890 MAN 6,7 l 199/2500 ot * 17.9 m 31
Skoda 15Tr 750 750 - 2 x 120 */0 ot 17.3 m 44
Solaris Urbino 18 275 360 MAN 228 * 18 m 49
* nemam oficialny udaj

Porovnanie vysky podlahy a parametrov motorov (Euro 3 a CNG) r.v. 2001 - 2003

znacka typ podlaha motor dlzka sedadla
min max znacka objem vykon v kW sila v Nm
SOR B9,5 600 800 Iveco 6 l 176/2700 ot * 9.5 m 25
Karosa B732NG 890 890 LIAZ CNG 12 l 152/2000 ot 845/1350 ot 11.3 m 31
B952 790 890 Iveco 8 l 180/2050 ot 1100/1080-1700 11.3 m 31
Citybus 320 320 Iveco 8 l 180/2050 ot 1100/1080-1700 12 m 26
Renault Agora CNG 320 550 Renault 10 l 195/2150 ot 1050/1400 ot 12 m 26
Mercedes Citaro 320 340 Mercedes * 180 900/1200 ot 12 m 26
Mercedes Citaro L 320 Mercedes * 220 1100/1250 ot 15 m 47
Karosa B741NG 890 890 LIAZ 12 l 175/2000 ot 1020/1400 ot 17.4 m 42
B961 790 890 Iveco 8 l 213/2050 ot 1100/1080-1700 17.6 m 45
* nemam oficialny udaj


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 25.dub 2003, 11:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
ELEKTRICKY :
T2

el.výzbroj vozu T2 : TR 36

Délka skříně ............................................... 14 000 mm
Šířka skříně ................................................ 2 500 mm
Výška vozu .................................................. 3 050 mm
Hmotnost prázdného vozu ....................................... 18,1 t
Hmotnost plně obsazeného vozu vč. posádky ..................... 29,4 t
Rozvor podvozků ............................................. 1 900 mm
Vzdálenost otočných čepů .................................... 6 400 mm
Maximální konstrukční rychlost ............................... 65 km/h
Výška podlahy nad kolejí ...................................... 825 mm
Nejmenší oblouk pro průjezd ..................................... 20 m
Počet míst k sezení ............................................... 25
Normální obsaditelnost (5 osob/m2) ............................... 106
Maximální obsaditelnost (8 osob/m2) .............................. 153
Maximální zrychlení prázdného vozu na rovině ................ 1,7 m/s2
Maximální zpomalení prázdného vozu na rovině el.brzdou .......1,4 m/s2

Stejnosměrný sériový elektromotor TM 22/22×4 (čtyřpólový) s cizí ventilací na jmenovité napětí 300 V o jmenovitém výkonu 40 kW při 1840 ot/min.

T3

el. výzbroj vozu T3 : TR 37
Délka skříně ............................................... 14 000 mm
Šířka skříně ................................................ 2 500 mm
Výška vozu .................................................. 3 059 mm
Hmotnost prázdného vozu ....................................... 16,3 t
Rozvor podvozků ............................................. 1 900 mm
Vzdálenost otočných čepů .................................... 6 400 mm
Výška podlahy při průměru kol 700 mm .......................... 900 mm
Maximální konstrukční rychlost ............................... 65 km/h
Nejmenší oblouk pro průjezd ..................................... 20 m
Počet míst k sezení ............................................... 24
Počet míst k stání (5 osob/m2) .................................... 90
Počet míst k stání (8 osob/m2) ................................... 144
Maximální zrychlení prázdného vozu na rovině ................ 1,8 m/s2
Maximální zpomalení prázdného vozu na rovině el.brzdou ...... 1,3 m/s2

Stejnosměrný sériový elektromotor TE 022 (čtyřpólový) s cizí ventilací na jmenovité napětí 300 V o jmenovitém trvalém výkonu 40 kW při 1750 ot/min.

T3R

Ve srovnání s vozy T3 přináší vůz T3R

a) provozovateli:
- výrazné (až 50 %) snížení spotřeby elektrické energie
- snížení nároků na údržbu
- snížení poruchovosti
- prodloužení životnosti
- snížení účinků na trať
- zlepšení jízdních vlastností a parametrů

b) cestujícím:
- pohodlnější sezení
- zvýšení kultury cestování
- dokonalejší informovanost
- zlepšení tepelné pohody
- příjemnější jízdu

Základní technické parametry

Délka skříně ................................................ 14000 mm
Uspořádání pojezdu ............................................. Bó Bó
Hmotnost vozu ................................................. 17,3 t
Normální (plná) obsaditelnost ............................... 91 (160)
- z toho sedících ................................................. 22
- stojících ................................................. 69 (138)
Max. rychlost ................................................ 65 km/h
Výkon ......................................................... 187 kW
Napájecí napětí ................................................ 600 V

K2

výzbroj typu UA12, což je modifikovaná výzbroj TR 37 se zrychlovačem o větším počtu stupňů

Délka skříně ............................................... 20 400 mm
Šířka skříně ................................................ 2 500 mm
Výška vozu .................................................. 3 050 mm
Vzdálenost otočných čepů ................................ 2 x 6 400 mm
Rozvor podvozků obou typů ................................... 1 900 mm
Hmotnost prázdného vozu .................................... 21 500 kg
Hmotnost plně obsazeného vozu .............................. 36 500 kg
Převodový poměr .............................................. 1 : 8,8
Max. rychlost prázdného vozu na rovině ....................... 65 km/h
Max. zrychlení středně obsaz. vozu .......................... 1,2 m/s2
Střední nouzové zpomalení prázdného vozu .................... 2,5 m/s2
Míst k sezení -.................................................... 49
Míst k stání (5 osob/m2) ......................................... 108
Míst k stání (8 osob/m2) ......................................... 171
Minimální poloměr projížděného oblouku .......................... 17 m


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 29.dub 2003, 18:51 
ehm... o co tady jde?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 29.dub 2003, 19:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
pd píše:
ehm... o co tady jde?

Jajcaj Napsal:

O co ide ? Virtualne podniky su pre tych, co maju zaujem stat sa majitelmi svojho vlastneho DP, prip. firmy, ktora vozidla vyraba - vozidla su bud len uplne fiktivne, alebo moze ist o papierove modely (vystrihovacky). Kedze majitelia podnikov chcu mat linky medzi jednotlivymi mestami, chcu si navzajom odpredavat vozidla, vozidla nakupovat, rekonstruovat atd., je potrebne dodrziavat urcite pravidla, aby to nebolo zivelne. Takze, ak sa chce niekto pridat, vymysli si vlastny nazov DP, nazov mesta - pricom mesto sa nachadza vo fiktivnom state , a musi suhlasit s jednotnymi pravidlami clenov virtualnych podnikov - vid. predchadzajuci prispevok.
Majitel virtualneho DP si sam vytvara vo svojom meste vlastnu siet liniek MHD (autobusy, elektricky, trolejbusy ...), pripadne aj linky primestske a dialkove, vlastni svoj vozovy park - prideli si evidecne cisla vozidlam, urci si intervaly na linkach, kolko vozidiel na ktore linky vypravi, ake ma vozovne, rozdelenie vozoveho parku v nich, ... Existuje tiez reklamna agentura, ktora objednava reklamu v roznych formach na prostriedkoch MHD ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 30.dub 2003, 17:22 
Aha, a to se celé odehrává tady na DF, nebo jsem něco někde přehlédl?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 30.dub 2003, 17:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Ad PD : No i na fóru i doma. Pokud by jsi to chtěl vysvětlit, tak se ozvi. Jelikož sem chodíš z netboxu předpokládám líšeň vinohrady, domluvíme se a vysvětlím o co jde. email je dole na ikoně

PvvS

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 02.zář 2003, 21:50 
Zdravím,
jelikož jsem zde nový, mám zásadní otázku ohledně tohoto fóra. Kdysi jsem si udělal také virtuální DP a chtěl bych ho nyní obnovit a dál rozvíjet. Je velký problém v tom, že vozový park je zásadně z vlastní výroby a není shodný z žádným zde uvedeným typem autobusů ? Jde mi o to, že vývoj šel nezávisle na existenci skutečných typů vozidel a je natolik pestrý, že bych to nerad předělával na současné značky vozidel. Tím pádem by i další rozvoj vozového parku byl typově i označením odlišný od toho co tu máte. Navíc až do současníé doby je zásadně autobusový a teprve nyní bych začal uvažovat maximálně o zavedení trolejbusů. Je to tedy velká překážka ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 03.zář 2003, 12:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
No, tak to máš prostě vlastní výrobky, že jo? V takovém to případě stačí pár věcí - hlavně předložit nám technické parametry a obrázek vozidla. Kdyžtak to odsouhlasíme nebo zavrhneme.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 03.zář 2003, 20:28 
Teď jsem teprve podrobněji prostudoval ty pravidla a možná tu nastal malý problém. Ten můj provoz již prodělal fitktivní vývoj několik desítek let (od 6 linek po současných téměř 40) zároveň prodělalo rozvoj nejen město a příměstské oblasti, ale též vozový park ve kterém se již prostřídalo bezmála 200 autobusů, včetně vývoje několika typů (můžu ti Kaštane udělat jejich fotky - většina vozů se totiž zachovala), ty starší jsou již samozřejmě nahrazeny novějím modelem. Mají i jiný styl označení a i když částečně vycházejí z podoby skutečných vozidel tak je určitě nemohu prezentovat jako Karosa B7xx nebo Ikarus či Škoda. Má to tedy význam se o to pokoušet ? Mě jde spíš o důvod oprášit ten můj zapomenutý provoz, včetně hromady rozdělaných grafikonů.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 04.zář 2003, 08:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
PÁNOVÉ přesuňte debatu sem : http://mestskadoprava.sk/diskusia/viewtopic.php?t=149 . Tady je to hlavně pro pravidla VDP.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 27.zář 2003, 12:45 
Offline

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 15:03
Příspěvky: 139
Bydliště: Metropole na Vltavě
Měl bych dotaz k nákupu vyřazených vozidel od reálných DP:

Pokud někdo odkoupí vyřazené vozidlo z reálného podniku a po nákupu se zjistí, že vůz jezdí v jiném reálném podniku, je nákupce povinen vozidlo vyřadit ze svého provozu??

_________________
Ovšem - mohu se mýlit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 27.zář 2003, 14:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
7036 píše:
Měl bych dotaz k nákupu vyřazených vozidel od reálných DP:

Pokud někdo odkoupí vyřazené vozidlo z reálného podniku a po nákupu se zjistí, že vůz jezdí v jiném reálném podniku, je nákupce povinen vozidlo vyřadit ze svého provozu??

Chceme, aby VDP bylo "reálné", tajže asi jo, já jsem to tak alespoň udělal, když jsem zjistil, že dané vozidlo ještě jezdí...
A nezapomeňme, že odstavené (na vyřazení) vozidlo není vyřazené!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 27.zář 2003, 18:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
No vyřazenej vůz by se do VDP měl nakoupit až po jeho fyzické likvidaci , případně poté co je definitivně vyřazen .

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 29.zář 2003, 11:31 
Offline

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 15:03
Příspěvky: 139
Bydliště: Metropole na Vltavě
A ještě je tu jedna nesrovnalost... (alespoň pro mě)

Je nějak omezena doba, do které lze nakoupit vyřazené vozidlo??

(příklad: Je možné koupit vyřazený autobus Fiat z Prahy, který byl vyřazen v r.1909??)

_________________
Ovšem - mohu se mýlit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 29.zář 2003, 12:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
7036 píše:
A ještě je tu jedna nesrovnalost... (alespoň pro mě)

Je nějak omezena doba, do které lze nakoupit vyřazené vozidlo??

(příklad: Je možné koupit vyřazený autobus Fiat z Prahy, který byl vyřazen v r.1909??)

Ten neni, takže ho koupit nemůžeš, buď me reální...
Takže to je omezeno do doby, než to někdo jiný koupí nebo než vůz projde šrotací nebo rekonstrukcí...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz