Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je středa, 13.pro 2017, 02:39

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 665 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Další

HLASOVANIE O NAJLEPSI VIRTUALNY DP! Ktory VDP je podla Vas najlepsie spracovany ?
DP mesta Dedina (218) <----- VYHERCA SUTAZE 30%  30%  [ 9 ]
ATS Prudicov (7036) 3%  3%  [ 1 ]
DP Horymirov (Tombus) 3%  3%  [ 1 ]
DP Sestroslav (PvvS) 27%  27%  [ 8 ]
DP mesta Tramvajov (Jajcaj) 3%  3%  [ 1 ]
DP mesta Vlcany (Lubos) 3%  3%  [ 1 ]
DP Kasanov (Vojta) 10%  10%  [ 3 ]
Slovinijske elektricke drahy (Lubos) 17%  17%  [ 5 ]
DP Smernica pod Byrokratom (AAA) 3%  3%  [ 1 ]
DP mesta Fragopolis (Tombus) 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 30
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Virtuálne DP
PříspěvekNapsal: pondělí, 03.úno 2003, 10:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Takze vazeni, predavame 2 karosy B732, jedna po vp s DT Buse, Je potrebna oprava karoserie, ale tu mozeme zabezpecit, rovnako ako modernizaciu podla poziadaviek zakaznika. Uhrnna cena je bez GO 450 000,- pri GO zalezi na rozsahu prac.

Slovinijske elektricke drahy


Naposledy upravil lubos dne sobota, 02.zář 2006, 17:17, celkově upraveno 8

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: SED - Vykup vozidiel
PříspěvekNapsal: pondělí, 03.úno 2003, 10:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Odkupime elektricky od Ceskeho vyrobcu CKD typov T3(CS, SU, SUCS, dvoj i trojdverove), T4+B4, K2 a T6A5. Zaroven prevadzame modernizacie spomenutych typo, ako aj GO v rozsahu priani zakaznika.

Slovinijske elektricke drahy


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nove informacie o predaji.
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.úno 2003, 17:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Dnom 5.2.2003 boli vyradene dalsie autobusy znacky Karosa B732. Spolu teda SED ponuka na predaj tieto vozidla :

e. c. - typ - r. vyr. - reko - cena
***********************************************************
2102 - Karosa B 732 - 1989 - 2000 - 250 000
2111 - Karosa B 732 - 1989 - - 120 000 - potrebna generalka
2132 - Karosa B 732 - 1990 - 2000 - 250 000
2138 - Karosa B 732 - 1990 - - 150 000 - potrebna generalka
2148 - Karosa B 732 - 1991 - 1999 - 250 000
2152 - Karosa B 732 - 1992 - - 200 000

3131 - Karosa B 732 - 1988 - 2000VP - 180 000 - po nehode, chyba niekolko dielov, ma DT Buse


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nove vozidla v SED
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.úno 2003, 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
V januari bolo dodanych hned niekolko vozidiel. Autobusy :

3703 - Omega 347MELFA - nizkopodlazny solo bus
3704 - Omega 357MELFA - nizkopodlazny solo bus
3705 - Omega 357MELFA - nizkopodlazny solo bus
3706 - Omega 357MELFA - nizkopodlazny solo bus
3707 - Omega 357MELFA - nizkopodlazny solo bus
3709 - Omega 357MELFA - nizkopodlazny solo bus

dalej

2200 - Omega 355MELFA - nizkopodlazny klbovy bus
3201 - Omega 355MELFA - nizkopodlazny klbovy bus

Trolejbusy :

6426 - Omega 357MELFT - nizkopodlazny solo trolejbus
6427 - Omega 357MELFT - nizkopodlazny solo trolejbus
6428 - Omega 357MELFT - nizkopodlazny solo trolejbus
6429 - Omega 357MELFT - nizkopodlazny solo trolejbus
6430 - Omega 357MELFT - nizkopodlazny solo trolejbus

6703 - Omega 355MELFT - nizkopodlazny klbovy trolejbus
6705 - Omega 355MELFT - nizkopodlazny klbovy trolejbus

pripravuje sa dodavka 6431-6435 - Omega 357MELFT - nizkopodlazne solo trolejbusy

Elektricky :

7569 - ex Kosice T3SU 339 - 1982
7571 - ex Kosice T3SU 341 - 1982
7572 - ex Kosice T3SU 342 - 1982
7575 - ex Kosice T3SU 345 - 1982
7576 - ex Kosice T3SU 346 - 1982
7584 - ex Kosice T3SU 354 - 1982


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: SED : Precislovania v januari...
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.úno 2003, 18:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Kedze sa od 1.1. 2003 zmenilo vedenie autobusovych liniek ako reakcia na spojazdnenie nvovybudovanych usekov elektriciek a pozmenenie trolejbusovych trati, objavil sa prebytok autobusov na 3. vypravnotechnickej prevadzke a nedostatok na druhej. Z toho dovodu boli uz v prvom tyzdni preradene 3133 a 3172 na druhu kolonu pod cisla 2123 a 2122. Linku 65 zatial obsluhovali vozidla z tretej prevadzky.

Nasledne na dodavku nizkopodlaznych solo autobusov a bolo vykonane precislovanie:

3003 ---> 2023
3004 ---> 2024
3005 ---> 2025
3013 ---> 2013
3014 ---> 2014
3016 ---> 2016
3017 ---> 2017
3018 ---> 2018
3010 ---> 2020
3011 ---> 2021
3026 ---> 2026

Zaroven bola vykonana vymena motora u autobusov Karosa B732 za vodikove s precislovanim:

3149 ---> 2019
3152 ---> 2022


Naposledy upravil lubos dne pátek, 07.úno 2003, 17:26, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Novododane vozy SED
PříspěvekNapsal: pátek, 07.úno 2003, 17:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
7.2.2003 boli dodane Trolejbusy :

Omega 355MELFT ev. cisel 6703 a 6705

a

Omega 357MELFT ev. cisel 6431 a 6437.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: sobota, 08.úno 2003, 18:33 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
ZREBEC: Jedna poznamka na okraj. Slovinijske el. drahy mozu opravy vykonavat. Prevadza sa napr. dobytok cez cestu. Ale neber to v zlom.
Tie T3 ex KE nemaju chybu. :) Daju sa niekde vidiet ich fotky? :o Este keby si zverejnil aj fotky tych Omieg... :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: SED : novinky
PříspěvekNapsal: pondělí, 10.úno 2003, 16:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Pocas vikendu boli dokoncene dalsie opravy a modernizacie vozidiel :

autobusy Karosa B732 :

3013 - bola precislovana na 2013
2014 (ex 3014)- ukoncena MGO
3015 - MGO, precislovana na 3005
1005 - opraveny po nehode
1021 - dokoncena GO

trolejbusy Skoda 14Tr :

6240 - GO, precislovany na 6140
6263 - MGO, precislovany na 6133


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: pondělí, 10.úno 2003, 16:33 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
ZREBEC: Nechceli by ste opravit aj nejake kosicke elektricky? KT8 zgeneralkovat a urobit im NP stredny clanok. Viete to urobit?
PS: Mas sukromak odo mna.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Epsilon sa predstavuje
PříspěvekNapsal: pondělí, 10.úno 2003, 16:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
V Slovinijskej republike posobi (okrem Omegy) aj dalsi vyrobca vozidiel MHD, hlavne elektriciek - firma EPSILON. Firma bola zalozena v roku 1998, kedy vyvinula prvy typovy rad elektriciek E1
(Epsilon 1) v solo aj klbovom prevedeni. Najvacsimi odberatelmi nasich vozidiel sa stali :
SED (Slovinijske elektricke drahy), DPMT (Dopravny podnik mesta Tramvajov ) - v tomto meste firma Epsilon sidli a EDS (Europska dopravna spolocnost) - tato uz zanikla, pricom jej vozidla sa postupne rozpredavaju.

Firma EPSILON momentalne ponuka :

- zatial najuspesnejsi typovy rad E1(Epsilon 1)
- typ E1 - solo elektricka (klasicka)
- typ E1NV - solo elektricka (nizkopodlazna s plosinou pre vozickarov)
- typ E1K - klbova elektricka (dvojclankova)
- typ E1KK - klbova elektricka (trojclankova)
- v pripade poziadavok zakaznikov je mozne vyvinut aj dalsie odvodene typy, napr. vozidla
obojsmerne, pracovne, so strednym nizkopodlaznym clankom a pod.

- typovy rad E - EURO (Epsilon EURO)
- tento typovy rad vznikol v spolupraci s uz zaniknutym vyrobcom EURO odvodenim z jeho
jedineho typu EURO - 1 (prezyvka: Orlie hniezdo)
- v ponuke firmy Epsilon su:
solo elektricka E - EURO,
klbova dvojclankova obojsmerna elektricka E - EURO - KO

- firma Epsilon ponuka aj dvojdverovy midibus (dlzka priblizne 7, 5 metra), ktory vznikol
prestavbou nakladneho dodavkoveho vozidla firmy Omega.

- mnozstvo komponentov z vybavy vozidiel je mozno upravovat podla poziadavok
zakaznikov.

A na zaver jedna naborova vyzva :

DPMT prijme do zamestnania - vodicov autobuasov, elektriciek a trolejbusov, klampiarov, zamocnikov, elektrikarov a jedneho dochodcu do archivu DPMT :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: SED pracovne vozidla:
PříspěvekNapsal: pondělí, 10.úno 2003, 17:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Skolske vozidla :

8101 - Karosa B731 -> manualka

8132 - T3
8135 - T3SUCS
8136 - T3
8137 - T3SUCS
8138 - Epsilon 1

8141 - Skoda 14Tr

Pracovne vozidla :

8201 - Skoda 14Tr - Zimna sluzba, i s pluhom
8202 - Karosa B731 - Pracovne vozidlo
8203 - Karosa B732 - Pracovne vozidlo
8204 - Karosa B732 - Historicke vozidlo (ex 1000)
8205 - MAN - Zimna sluzba (ex 3715)
8206 - Karosa B731 - Zimna sluzba (ex 1010)

3143 - Karosa B732 - Zimna sluzba
3144 - Karosa B732 - Zimna sluzba
3164 - Karosa B732 - Zimna sluzba
3191 - Karosa B732 - Zimna sluzba
3192 - Karosa B732 - Zimna sluzba
- spominane vozy su sezonne preradene na zimnu sluzbu. 3143,44 a 64 budu asi zaciatkom roka vyradene, 3191 a 92 budu preradene na 8207 a 8208

8300 - vlecna trolejova veza - vlastna vyroba
8301 - vagon na prevoz strojov na navaranie kolajnic - vlastna vyroba
8302 - pojazdna meniaren - ex T3 7771- vlastna vyroba
8309 - nakladny vagon na transport strku - vlastna vyroba
8310 - nakladny vagon na transport strku - vlastna vyroba
8311 - nakladny vagon na transport strku - vlastna vyroba
8312 - maly vozik - vlastna vyroba
8314 - Snehovy pluh - vlastna vyroba
8315 - Snehovy pluh - vlastna vyroba
8316 - Snehovy pluh - vlastna vyroba
8317 - Snehovy pluh - vlastna vyroba
8318 - Snehovy pluh - vlastna vyroba
8319 - Snehovy pluh - vlastna vyroba
8321 - Snehova freza - vlastna vyroba
8322 - Snehova freza - vlastna vyroba
8323 - Snehova freza - vlastna vyroba
8324 - Snehova freza - vlastna vyroba
8336 - ex 8436 - trolejova veza z T3

8-240 - 2osy kropiaci voz - ex 24
8410 - T3 - posunovacia - ex 7500 - ex 1500 Brno
8429 - T3 - na opravu trolejoveho vedenia (taha 8336)- nakladna skrinova cast - ex 7511
8430 - dieselova lokomotiva na tahanie vleku 8300
8431 - Schorling - kolajovy brus
8434 - T3SUCS - namontovana radlica
8435 - T3 - na tlacenie frezy - v sucastnosti na VP
8437 - T3CS - na tlacenie pluhu
8438 - E1 - cist. kolaj. zliabkov + brus
8439 - 2osy nehodovy voz, v sucastnosti s nim jazdi sluzba cistenia vyhybiek - vlastna stavba
8440 - E1P - v sucastnosti tlaci frezu
8441 - E1P - v sucastnosti tlaci frezu
8442 - E1P - v sucastnosti tlaci pluh

7500 - T3 - posunovac, ex 1500 brno
7503 - T3 - tlaci frezu namiesto 8435 - ex 173 Plzen
7582 - T3M - posunovac, ex 1582 Brno

vo vystavbe 8421 - T2, nakladna, ex 722, planuje sa tiez oprava 2dverovej T4 ev. cisla 8544, spojenej s precislovanim (rada 85** je uz obsadena)

U pracovnych elektriciek sa planuje velke precislovanie


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: SED - Cierny utorok 11.2.2003
PříspěvekNapsal: úterý, 11.úno 2003, 15:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Dnes v rannych hodinach mal tazku dopravnu nehodu autobus Karosa B732 ev. cisla 1120, kedy pri zlom pocasi (namrzajuci dazd) do neho vrazil na krizovatke kamion, ktory nestacil ubrzdit a odhodil ho do protiiduceho autobusu Karosa B732 ev. cisla 1002. Nehoda si vyziadala jeden ludsky zivot - vodica autobusu 1120, vodic kamionu je tazko a vodic autobusu 1002 lahko zraneny. Medzi cestujucimi su dvaja tazko a siedmi lahko zraneni, prevazne z autobusu 1120.

Vodic kamionu bol zatknuty policiou a je obvineny z neprisposobenia jazdy stavu vozovky, z verejneho ohrozenia a tiez z nedbanlivosti s nasledkom smrti. Vysetrovanie stale prebieha, caka sa na vypocutie niektorych svedkov.

Autobus 1120 bol neopravitelne poskodeny. Vzhladom na to, ze autobus v marci 2002 absolvoval kompletnu generalnu opravu, vysplhala sa skoda az na 472 314,- . Skoda na autobuse 1002 bola odhadnuta na 28 240,- a autobus bude opraveny.

*******

V priebehu dopoludnia mala nehodu i elektricka 7791+7792, kedy jej nedal prednost nakladny automobil znacky Omega Spacer, nasledne doslo k celnemu narazu elektricky do bocnej strany vozidla. Pri nehode nebol nikto zraneny, skody na automobile dosiahli 11 830,- na elektricke cca 6000,-.

*******

Boli vyradene autobusy 1117 a 1119, ktore budu pravdepodobne ponuknute na odpredaj. Autobusy 2122 i 2123 boli pridelene zimnej sluzbe, a odstavil sa autobus 3164, ktory bude tiez odpredany. Momentalne sa na spominane vozy tvori znalecky posudok.

*******

V priebehu dnesneho dna by mali byt dodane autobusy :

Omega 348ME1: 2801, 2802 a 1805
Omega 347MELFA : 1709, 2708, 2709, 2710


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Naposledy upravil lubos dne čtvrtek, 22.črc 2004, 18:55, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Omega ponuka :
PříspěvekNapsal: úterý, 11.úno 2003, 17:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
OMEGA ponuka :

Autobusy, trolejbusy, elektricky, lokomotivy, vlakove supravy a vagony, osobne, nakladne automobily, specialnu techniku, ci uz stavebnu, manipulacnu, alebo vozidla na udrzbu, rozne mechanizmy a strojne zariadenia.

Ponuka pre mestsku dopravu :

Autobusy :

Omega 355 - 18,5 metrovy klbovy autobus, 3 napravy
Omega 356 - 15,5 metrovy 3 napravovy autobus
Omega 357 - 12,5 metrovy 2 napravovy autobus
Omega 358 - 9,5 metrovy 2 napravovy autobus

- Zakaznik ma moznosti si vybrat pohon - klasicky naftovy motor, vodikom pohanany motor, elektricky pohon (trolejbus), Dualny pohon (elektricky + pomocny agregat), Hybridny vodikovy pohon, motor pohanany zemnym plynom.
- Vykonnost motora sa vybera podla typu vozidla a podla narocnosti terenu.
- Vozidla su ponukane s automatickou alebo manualnou prevodovkou
- Klimatizacia pre vodica je standardom, ale je mozne si i doobjednat klimatizaciu priestoru pre cestujucich
- Moznost objednania vozidla nizkopodlazneho v celej dlzke, dalej nizkopodlazneho v polovici dlzky ci normalnopodlazneho autobusu
- Moznost mestskeho, linkoveho prevedenia
- Moznost vyberu luxusnych doplnkov a vybavenia podla zelania zakaznika
- V pripade zaujmu su mozne i odvodene dlzky autobusov

Dialkove autobusy sa v ponuke neuvadzaju. V pripade zaujmu sa treba spytat.

Trolejbusy :

Omega 355T - 18,5 metrovy klbovy trolejbus, 3 napravy
Omega 356T - 15,5 metrovy 3 napravovy trolejbus
Omega 357T - 12,5 metrovy 2 napravovy trolejbus

Moznosti sa v podstate zhoduju s ponukou pre autobusy.

Elektricky :

Omega 723 - Elektricka vyvinuta pre ITC, solo, 14 metrov, TV Omnia (podobna architektura ako TV8)
Omega 737 - klbova elektricka normalno/ciastocne nizkopodlazna, jednosmerna, IGBT tranzistory
Omega 742 - solo elektricka, smart, jednosmerna, IGBT
Omega 756 - Trojclankova elektricka, moderny dizajn a zariadenie, upravena IGBT, celonizkopodlazne, obojsmerne
Omega 758 - Patclankova elektricka vychadzajuca z typu 756

Omega ponuka modernizacie elektriciek T3 - bud vymenou skrine za novu, alebo modernizaciou povodnej

Typ 737 je v ponuke, pretoze sa este stale vyraba pre SED a typ 723 pre ITC. V standardnom programe su vlastne posledne tri typy. V pripade zaujmu o mensie vozidla je vo vyrobnom programe dvojose vozidlo Omega 706, vychadzajuce z uspesneho typu 6MT.

U elektriciek ponukame :

- Klimatizacia pre vodica je standardom, ale je mozne si i doobjednat klimatizaciu priestoru pre cestujucich
- Moznost objednania vozidla nizkopodlazneho v celej dlzke, dalej nizkopodlazneho v polovici dlzky ci normalnopodlazneho autobusu
- Moznost mestskeho, linkoveho prevedenia - obmedzenie rychlosti a vykon
- Moznost vyberu luxusnych doplnkov a vybavenia podla zelania zakaznika
- Moznost navrhnutia vlastneho dizajnu ciel
- Moznost navrhnutia kompletne celeho noveho vozidla podla zakaznickych priani
- vykon sa opat upravuje podla narocnosti trati

Mozna montaz poloautomatickych a plnoautomatickych riadiacich systemov, ako aj inych modernych doplnkov

Z mechanizmov a vozidiel ponukame :

Vysokozdvizne voziky, nakladace a bagre, autozeriavy, zeriavy a zdvihaky, dalej nakladne auta, uzitkove automobily, automobily urcene na opravu trolejoveho vedenia, cistiace automobily a dalsie zvlastne nadstavby.

- moznost obojzivelnych vozidiel (podvozok na kolajnice)

Z kolajovych vozidiel su to podbijacky, akumulatorove vozy, vsetky typy vagonov, brusne vozidla, cistice kolajovych zliabkov atd...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 14.úno 2003, 16:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
PvvS Transport
Oznamujeme spojení firem DP Ambérovy Lázně , DP Sestroslava a konstrukční kanceláře PvvS do jedné společnosti PvvS Trasnport
Tato společnost bude zajišťovat provoz MHD a zabývat se výrobou vozidel MHD . DP Sestroslav vznikla teprve nedávno, zakoupením 100% akcií jednoho nejmenovaného DP . Momentálně probíhá výběrové řízení na dodavatele kompletní rekonstrukce tratí spojené s vložením třetí kolejnice a tím přerozchodování na rozchod 1435 mm (původní 1000mm) .
pro udržení a obnovu vozidlového parku je v je v jednání nákup 25 vozidel T6B5 od společnosti Inekon a jejich rekonstrukci s použitím výzbroje alstom. Dále se jedná s Dp Moskva o odkoupení jejich 2 vozů tohoto typu a o odkoupení 6 vozidel typu T7B5 . Tím by se získalo 32 vozidel (1 služební pro odtahy souprav ) neboli 16 souprav a bylo by možné podstatně urychlit průběh rekonstrukcí. Dále byl vypsán projekt na rekonstrukci a zprovoznění vozidel typu RT6 (N i S), a jejich odkoupení od dotčených DP .S polským vlastníkem již probíhají jednání. Tím by se získalo 19 částečně NP vozidel .
Vozový park autobusů a trolejbusů bude do budoucna obnovován pouze vozy Ikarus . Od výrobce budou dodávány částečně vystrojené karoserie , do nichž bude montovám motor nebo trakční výzbroj.
U trolejbusů je kvůli zachování NP zvolena varianta :
u sólo vozu dělená náprava a 2 trakční Asynchronní motory
u kloubové varianty střední a zadní náprava hnaná a 4 trakční asynchronní motory, výzbroj v kontejnerech na střeše a v motorové části je instalován pomocný diesel agregát s generátorem.

Tím že v centru bude reorganizovaná doprava a budou postaveny trolejbusové tratě se vyloučí autobusová doprava z centra. Mimo centrum budou tolejbusy provozovány v elektrické trakci a na některých delších tratích bude využit jejich pomocný agregát , díky kterému mohou jet omezenou rychlostí ( 50 km/hod ) i mimo trolejové vedení. V dotčených úsecích budou instalovány kusé troleje s naváděcími korýtky pro automatické sběrače.

Dále je při rekonstrukcích tratí prováděna příprava pro automatické vedení vozidla s využitím datových přenosů .
Dále se v horizontu 2-3 let plánuje vybudování mostu přes řeku , který by byl určen pouze pro MHD.

Základní prezentace firmy je na adrese http://virtualny.svetmhd.sk/pvvs

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Naposledy upravil PvvS dne neděle, 06.čer 2004, 17:49, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 17.úno 2003, 16:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
DP Sestroslava

Do provozu byly uvedeny první prototypy K4, K8, ve výrobě je K8D, a těsně před dokončením je specielní pracovní vůz PV4. Jinak byly provedeny první Go T3 spojené se zabudováním nové výzbroje. Všechny vozy po GO jsou vybaveny automatickými spřáhly a je možné je spřahovat do souprav s libovolným vozidlem s touto výzbrojí.
Dokončuje se první prototyp K3 ,který je také vybaven touto výzbrojí.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 17.úno 2003, 18:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Ad Nodes : Ano, SED robi GO i na vozidlach KT8, prave v sucasnej dobe sa vykonava GO 1xT3M a 1xKT8D5 pre DPMT. Co sa tyka KT8D5, generalky robime, doplnit nizkopodlazny clanok nie je problem (bud v spolupraci s Pragoimex alebo Omega), ale vozidla typu KT8D5 neodkupujeme, vzhladom na to, ze Slovinijska trat je vedena na 1000mm rozchode a kolajova splietka je len po dlzke trasy medzimestskej linky c. 29 Slovinija - Tramvajov.

[/b]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Poriadok na fore
PříspěvekNapsal: pondělí, 17.úno 2003, 18:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Ok. Takze, zacina to tu byt mierne neprehladne, takze som premazal dva uvodne nepotrebne prispevky. Dalej by som chcel zaviest nasledovne pravidla :

1) Vsetky texty tykajuce sa zalezitosti mimo virtualnych podnikov tu nemaju co hladat.

2) Vsetky texty tykajuce sa administrativy for, teda PVVSova ponuka, ci tento clanok, budu pisane *Italic*

3) Vsetky texty tykajuce sa priamo dopravnych podnikov, budu normalnym pismom.

4) Prosim, skuste pouzivat hrube pismo (zvyraznovanie), aby to bolo prehladnejsie.

Teraz este navrh - navrhujem farebne oddelenie ponuk (predaj/kupa) od spravodajstva (novinky, stavy). Ponuky by sa mali pisat napriklad tmavomodro, to bude dobre viditelne, alebo by mali mat aspon nejaky cerveny napis, aby sa dali jasne a lahko najst. Kludne sa vyjadrite, ja to potom po dohode premazem.
[/i]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: SED Dodavka
PříspěvekNapsal: pondělí, 17.úno 2003, 18:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Dodavka :

Koncom minuleho tyzdna boli dodane uz spominane autobusy

Omega 347MELFA - 1709, 2708, 2709 a 2710
Omega 348ME1A - 2801, 2802, 1805

ale aj

Omega 346ME2A - 1602 a 1603

a elektricky

Omega 737J - 7321 a 7322, ktore cakaju na svoje spojazdnenie


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Novinky
PříspěvekNapsal: úterý, 11.bře 2003, 20:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Boli vykonane :

VP : 8136, 8435
SP : 7579
Modernizacia : 7593 (interier, Buse), 7805 (T3P)
Uprava vozidla T2 7221 na pracovne 8421, s mechanickou rukou a nakladnou korbou

prebieha modernizacia na T3P u 7801, 7806 a 7827 a SP u 7718 a 9401 + oprava naburanych 9201 a 7737

Zaroven boli do DPMT odpredane Karosy B732: 1117,1119, 2138 a 3164
Do DPMV boli odpredane karosy B732 : 2102 a 2132, ktore tam uz jazdia pod cislami 102/II a 103/II a tiez 2111, ktory sa v SED podrobi modernizacii a dostane cislo 101/II.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 13.bře 2003, 20:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Dnes byl spuštěn testovací provoz systému pro automatickou stavbu trasy. Prozatím jsou tímto systémem vybaveny pouze vozy, které prošly GO a vozy převzaté z ostatních provozů. Vzhledem k postupné optimalizaci trasování a časování a k počtu nových vozů , budou v nejbližší době odprodány některé vozy K2 a T3 . Jedná se především o nejstarší vozy , u kterých není reálný návrat prostředků na modernizaci vzhledem k pokračujícím nákupům NP vozidel. Jedná se celkem o 20 K2 a 20 T3.
Momentálně probíhají jednání o odprodeji do SED.
U všech vozidel je možné smluvně provést GO. U vozů K2 je možné provést modernizaci na typ K3

Předpokládaná cena je 1 000 000,- za K2 a 1 500 000,- za soupravu T3.


DP Sestroslav zakoupí vozy řady Š 11 a starší. Dále se hledá 14Tr sérií 0 a 01. Z tramvajových vozů typ T1 a to pokud možno souprava.Pokud by některý podnik byl ochoten prodat vůz typu KT8D5 v nerekonstruovaném stavu , nejlépe z ověřovací série je vítán .

Do podnikového Muzea byly zařazeny vozy T3 a vůz K2. Dále vůz 15 TR a karosa B732 a B741. Pro tyto účely byla vyhrazena bývalá vozovna Vrbno, původně určená pro tramvaje a autobusy. Nyní kolejiště prochází rekonstrukcí a bude zde natažena manipulační trolejbusová trať pro napojení muzea na síť . Opravy vozidel budou prováděny v ústředních dílnách. Ve vozovně Vrbno bude umístěna trvalá expozice o historii MHD. Dále zde bude ponechána splítka kolejí pro výjezdy hist. vozidel , která nebudou převázána na normální rozchod. Pro opravy vozidel typu Tatra zde budou umístěny zvedáky pro možnost převázání na transportní podvozky. Původní vnější kolejiště bude zachováno pro případné odstavování vadných vozidel a pro odstavovanání vlaků na dělených směnách.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Naposledy upravil PvvS dne pátek, 03.pro 2004, 22:36, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 665 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz