Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je sobota, 21.říj 2017, 07:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ceny a informace
PříspěvekNapsal: středa, 25.srp 2004, 11:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Ceník autobusů KAROSA pro rok 2003
vozidla v provedení EURO 3, kataforéza



KAROSA MOTOR PŘEV. KOMPONENTY Cena
B 951 I E3 ZF 4 tuhá přední náprava 3 620 000
B 951 I E3 Voith tuhá přední náprava 3 590 000
B 952 I E3 Praga 5P tuhá přední náprava 3 060 000
CITY BUS I E3 ZF 4 5 700 000
CITY BUS I E3 Voith
CITY BUS KLOUB I E3 7 895 000
CITY BUS CNG R E3 6 800 000
B 961 KLOUB I E3 ZF 4 Huebner 4 820 000
B 961 KLOUB I E3 Voith Huebner 4 780 000
C 954 I E3 Praga 5 retardér Telma 3 180 000
AXER – ČR I E3 ZF 6S retardér Telma 3 750 000
LC 956 I E3 ZF 6S retardér Telma 4 390 000
ARES 15 m R E3 ZF retardér Telma 5 150 000
ILIADE RTX R E3 ZF 6 200 000 EURO
ILIADE GTX R E3 ZF 8 235 000 EURO
DAILY S 2000 I E3 Iveco ABS, ABD, EBD 1 550 000
DAILY TOURING I E3 Iveco Zaváděcí cena bez video, lednice 1 995 000

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ceny a informace
PříspěvekNapsal: pátek, 27.srp 2004, 09:48 
PvvS píše:
Ceník autobusů KAROSA pro rok 2003
vozidla v provedení EURO 3, kataforéza



KAROSA MOTOR PŘEV. KOMPONENTY Cena
B 951 I E3 ZF 4 tuhá přední náprava 3 620 000
B 951 I E3 Voith tuhá přední náprava 3 590 000
B 952 I E3 Praga 5P tuhá přední náprava 3 060 000
CITY BUS I E3 ZF 4 5 700 000
CITY BUS I E3 Voith
CITY BUS KLOUB I E3 7 895 000
CITY BUS CNG R E3 6 800 000
B 961 KLOUB I E3 ZF 4 Huebner 4 820 000
B 961 KLOUB I E3 Voith Huebner 4 780 000
C 954 I E3 Praga 5 retardér Telma 3 180 000
AXER – ČR I E3 ZF 6S retardér Telma 3 750 000
LC 956 I E3 ZF 6S retardér Telma 4 390 000
ARES 15 m R E3 ZF retardér Telma 5 150 000
ILIADE RTX R E3 ZF 6 200 000 EURO
ILIADE GTX R E3 ZF 8 235 000 EURO
DAILY S 2000 I E3 Iveco ABS, ABD, EBD 1 550 000
DAILY TOURING I E3 Iveco Zaváděcí cena bez video, lednice 1 995 000


Pragovackej petikvalt se uz do zadny karosy s klackem nemontuje.
Od 2004 standardne sestikvalty ZF. Takze ty ceny budou o to vyssi.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 21.zář 2004, 16:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Ceny nových provozoven:
autobusové garáže: 400 mil. korun
autobusová odstavná plocha ke garážím: 200 mil. korun
trolejbusová vozovna: 500 mil. korun - kapacita 100 vozů
tramvajová vozovna: 900 mil. korun - 10 kolejí


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 21.zář 2004, 17:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Ceny nových vozidel:

Tramvaje:
Anitra - 35mil.
TRIO - 30mil.
vlek za T3 - 8,5 mil.

Autobusy:
nízkopodlažní autobus standartní - 7, 5 mil.
nízkopodlažní kloubový autobus - 10 mil.
vysokopodlažní autobus klobový - 5 mil.
vysokopodlažní autobus standartní - 3, 5mil.
linkový vysokopodlažní autobus - 3, 2mil.
linkový vysokopodlažní 15M dlouhý autobus - 5 mil.
nízkopodlažní autobus standartní s pohonem na CNG - 7 mil.
linkový vysokopodlažní autobus luxusní - 3, 8mil.


Naposledy upravil Vojta dne sobota, 29.led 2005, 11:43, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 21.zář 2004, 17:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Ceny vyřazených autobusů (dle bazaru):


Karosa C734 - 95 000 - r.v. 1991
Karosa B732 - 100 000 - r.v. 1991
Karosa B741 - 130 000 - r.v. 1996
Karosa B731 - 90 000 - r.v. 1987
Karosa LC736 - 95 000 - r.v. 1990

Ikarus 405 - 285 000 - r.v. 1995
Ikarus 280 - 105 000 - r.. 1987

Mercedes Citaro 12 - 3, 9 mil. - r.v. 1999


Naposledy upravil Vojta dne sobota, 29.led 2005, 11:42, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 21.zář 2004, 18:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Ceny rekonstrukcí:

Tramvaje:
T3R.P - 5 mil.
T3R.PV - 6 mil.
T3R.EV - 8 mil.
KT8D5.RN1 - 10 mil.
KT8D5.RN2 - 12 mil.
K2P - 7 mil.
K3RN - 12 mil.
K2E (TV Europulse) - 9 mil.

Škoda 14TrR - 3 mil.
Škoda 15TrR - 4 mil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 24.zář 2004, 09:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Ceny 100% NP tramvají:
ULF (tříčlánkový): 76 mil. korun
CITADIS (pětičlánkový): 74 mil. korun


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 27.zář 2004, 15:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Dotace na vozidla se třídí takto:
vozidla standardní: 30%
vozidla nízkopodlažní: 30% + 20% = 50%
rekonstrukce TRAM a Tr-BUS: 30% na výzbroj

viz http://www.mdcr.cz/text/oblasti/verakom/podm-mhd.rtf


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 27.zář 2004, 20:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Je to podla mojho nazoru trochu moc. stavajici system financovania je dost bohaty na to, aby boli take vysoke dotacie...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Omega
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 30.zář 2004, 19:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Typovy rad mestskych autobusov Omega 35x MELFA, ktore sa bezne vyrabaju >

Omega 355 MELFA 2 - klbovy nizkopodlazny autobus, zakladna cena cca 6,6 miliona

Omega 356 MELFA 2 - 15metrovy nizkopodlazny autobus, zakladna cena cca 5,4 miliona

Omega 357 MELFA 2 - solo nizkopodlazny autobus, zakladna cena cca 4,7 miliona

Omega 358 MELFA 1 - solo nizkopodlazny midibus, zakladna cena cca 2,3 miliona


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 02.pro 2004, 12:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Ceny trolejbusů, u kterých neznáte přesné ceny:

vysokopodlažní sólo: 6 mil.
vysokopodlažní kloubový: 10,5 mil.
nízkopodlažní sólo: 9 mil.
nízkopodlažní sólo s dieselagregátem: 11 mil.
nízkopodlažní kloubový: 13 mil.
nízkopodlažní kloubový s dieselagregátem: 15 mil.


ceny klimatizací:
pro řidiče: 35 000
pro cestující: 3 000 000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 03.pro 2004, 23:27 
Offline

Registrován: úterý, 24.čer 2003, 12:15
Příspěvky: 291
Ceny nalakování autobusu a trolejbusu:

69 000,- - KB vozidlo
50 000,- - SD vozidlo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 04.pro 2004, 09:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Brusné zařízení pod brousící tramvaj stojí 300 000,-.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 15.čer 2005, 14:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Oznámení cen jednotlivých typů autobusů v roce 2005 pro výpočet přiměřeného zisku.


Nařízení vlády č. 49/2004 Sb., kterým se upravuje prokazatelná ztráta ve veřejné linkové dopravě, ukládá v § 3 odst. 4 Ministerstvu dopravy oznámit pro každý kalendářní rok ceny jednotlivých typů autobusů, které se používají pro výpočet přiměřeného zisku.


Pro kalendářní rok 2005 oznamuje Ministerstvo dopravy tyto ceny autobusů MHD:

SOR B 9,5 mechanická převodovka 3 260 000,- Kč
SOR B 10,5 mechanická převodovka 3 440 000,- Kč
SOR B 9,5 automatická převodovka 3 505 000,- Kč
SOR B 10,5 automatická převodovka 3 680 000,-Kč
SOR BN 12 nízkopodlažní s mechanickou převodovkou 4 700 000,-Kč
SOR BN 12 nízkopodlažní s automatickou převodovkou 4 900 000,-Kč
Solaris Urbino 10m 5 400 000,-Kč
Solaris Urbino 12m 5 900 000,-Kč
Solaris Urbino 15m 7 650 000,-Kč
Solaris Urbino 18m 7 950 000,-Kč
KAROSA B 951 E 3 620 000,-Kč
KAROSA B 952 E 3 160 000,-Kč
KAROSA B 961 E 4 780 000,-Kč
KAROSA CITY BUS 5 700 000,-Kč
KAROSA CITY KLOUB 7 900 000,-Kč
Mercedes - Benz KHMC – City, sólo do 7,5 m nízkopodlažní 2 400 000,-Kč



Pro kalendářní rok 2005 oznamuje Ministerstvo dopravy tyto ceny linkových autobusů:

SOR C 9,5 3 010 000,-Kč
SOR C 10,5 3 160 000,-Kč
SOR C 12 3 365 000,-Kč
SOR CN 12 s nízkopodlažním nástupem a mechanickou převodovkou 3 665 000,-Kč
KAROSA C 954 E 3 200 000,-Kč
KAROSA AXER – ČR 3 850 000,-Kč
KAROSA ARES 10,6 m 3 500 000,-Kč
KAROSA ARES 12 m 4 300 000,-Kč
KAROSA ARES 15 m 5 200 000,-Kč
MIDWAY 9,7 m 2 800 000,-Kč
MIDYS 9,7 m 3 300 000,-Kč
Mercedes – Benz Sprinter 411 Bus KHMC do 7,5 m 1 600 000,-Kč

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 21.čer 2005, 07:20 
Offline

Registrován: úterý, 24.čer 2003, 12:15
Příspěvky: 291
Panely BUSE:
Panel vnější přední BS 210.CCA 19*140 bodů - 57 000 Kč
Panel vnější boční BS 210.BBA 195 19*112 bodů - 49 000 Kč
Panel vnější zadní BS 210.AAA 195 19*28 bodů - 20 000 Kč
Panel vnitřní BS 120.08 135 11 - 16 000 Kč

_________________
MHDfoto.cz | YouTube.com


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 27.čer 2005, 19:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
dane


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 03.črc 2005, 14:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Náklady na palivovou infrastrukturu

Dodatečné náklady na zásobovací infrastrukturu se pro jednotlivá alternativní paliva značně liší. Snadná adaptibilita současné infrastruktury na infrastrukturu pro alkoholová paliva (etanol, metanol) by vyžadovala velmi nízké zvýšení nákladů, naopak např. systémy pro skladování a distribuci stlačeného paliva CNG, LPG nebo vodíku by vyžadovaly významné dodatečné investice. Pro představu a porovnání jsou uvedeny následující odhady investičních nákladů dle [8] za provozního předpokladu 100 vozidel/den: LPG stanice - 45 000 EUR, CNG stanice - 300 000 EUR, LNG nebo vodíková stanice - 450 000 EUR.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 12.čer 2006, 13:35 
Offline

Registrován: úterý, 24.čer 2003, 12:15
Příspěvky: 291
Ceny autobusů pro rok 2006

SOR B 9,5 - 3 260 000,- Kč (mechanická převodovka)
SOR B 10,5 - 3 440 000,- Kč (mechanická převodovka)
SOR B 9,5 - 3 505 000,- Kč (automatická převodovka)
SOR B 10,5 - 3 680 000,- Kč (automatická převodovka)
SOR BN 9,5 - 4 500 000,- Kč (automatická převodovka)
SOR BN 10,5 - 4 800 000,- Kč (automatická převodovka)
SOR BN 12 - 5 000 000,- Kč (automatická převodovka)
Solaris Urbino 10 - 4 900 000,- Kč (automatická převodovka)
Solaris Urbino 12 - 5 500 000,- Kč (automatická převodovka)
Solaris Urbino 15 - 7 200 000,- Kč (automatická převodovka)
Solaris Urbino 18 - 7 800 000,- Kč (automatická převodovka)
Karosa B 951 E - 3 880 000,- Kč (automatická převodovka)
Karosa B 952 E - 3 340 000,- Kč (mechanická převodovka)
Karosa B 961 E - 5 250 000,- Kč (automatická převodovka)
Karosa-Irisbus 2076 Citelis - 6 180 000,- Kč (automatická převodovka)
Karosa-Irisbus 2086 Citelis - 8 440 000,- Kč (automatická převodovka)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 23.zář 2006, 17:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Ceny NP tramvají (dle článku na Ospee)

Škoda 14T - 56 mil.
Vario LF3 - 30 mil.
Vario LFR.E - 14 mil.
K3R-NT (DP Plzeň) - 17 mil.
K3R-N (DP Brno) - 22 mil.
KT8.N2 - 20 mil.
KT8.N1 - 13 mil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 03.lis 2006, 09:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 11.črc 2003, 01:06
Příspěvky: 153
(nejvíc to asi patří sem)

Rád bych postavil nový areál vozovny trolejbusů+autobusových garáží s kapacitou cca 80tbus + 60abus (stávající tbusový areál by byl přeměněn na muzeum; abusové garáže by zůstaly pro výjezdy meziměstkých linek); součástí by byla myčka+čerpací stanice. Potřeboval bych vědět, kolik by to stálo:?:
Stavba by začala v prosinci (investoval bych do toho zbylé peníze za tento rok - cca 50 mio) a byla by provedena během následujícího roku. Splátky by probíhaly po celý další rok (a popřípadě další rok), 10-15 mio ročně.

_________________
http://www.dpmd.czechian.net
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz