Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je sobota, 07.pro 2019, 17:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: neděle, 02.črc 2006, 21:38 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Ten Soplaris po zrazke odhodilo na zabradlie, ktore potom roloval. To sposobilo vodiove zranenia. Keby v tom case nebol viezol mechanika, ktory mu poskytol prvu pomoc, asi by nebol prezil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: pondělí, 03.črc 2006, 19:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
Nodes píše:
Ten Soplaris po zrazke odhodilo na zabradlie, ktore potom roloval. To sposobilo vodiove zranenia. Keby v tom case nebol viezol mechanika, ktory mu poskytol prvu pomoc, asi by nebol prezil.
Povedal by som, ze nie autobus roloval zabradlie, ale zabradlie rolovalo interier autobusu http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... e_id=10889 To zabradlie preslo celom ako noz maslom a skoncilo pri drujych dverach. Keby tam boli ludia, asi by skoncili niekde prinajlepsom na ARO... :? :cry:

_________________
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je EUROBUS :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 04.črc 2006, 08:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Ale to bolo typom pouziteho zabradlia... som si to predtym nevsimol... u nas v BA tento typ zabradlia vsade nahradzali za to, co sa po narazeni zroluje... Pretoze na tychto starych bolo velmi vela smrtelnych nehod...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 04.črc 2006, 09:12 
Je zaujimave ze EU uz z bezpecnostnych dovodov nezakazala tento typ autobusu (SU15). Co nerobili testy? Vsak je uplne jasne ze je v pripade havarie ohrozene zdravie cestujucich a hlavne vodica ( :!: ). Viem ze aj ine nizkopodlazne autobusy maju podobne problemy, no zeby to s nimi robilo toto: http://www.mestskadoprava.net/galeria/p ... e_id=10887 .

Ako vidim, Bratislava neurobila nakupom Solarisov az take dobre rozhodnutie :?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 04.črc 2006, 09:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Pokial viem citybus na tom o moc lepsie nebol... a verim ze v tomto smere sa na liftingovanom slintelise nic nemenilo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 04.črc 2006, 18:38 
Hm, a co tak nastupovanie po tzv. "briezku" ? Zabezpecovalo by pohodlny nastup s kocikmi resp. invalidom, a pri tom by vozidlo mohlo byt vysokopodlazne co by:
1) zvysilo bezpecnost vodica a cestujucich
2) zvysilo kapacitu o niekolko ludi vdaka presunutiu motora pod podlahu
(zvycajne u NP vozidiel byva vzadu co navyse aj brani vyhladu)

Je zaujimave ze s tym este nikto neprisiel.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 05.črc 2006, 09:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
No ono nizkopodlaznost je trend v mestskej doprave... ake autobusy by si chcel pouzivat ? Karosa konci s mestskymi 95x a 96x a jedine co ostane budu slintelisy... atd atd

A ked si pozries vyrobny program inych firiem, su na tom rovnako.

Nehovoriac o tom ze EU myslim od roku 2007 zakazuje nakup nenizkopodlaznych autobusov do MHD...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: středa, 05.črc 2006, 16:06 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Zaujimalo by ma, ako to riesia ini vyrobcovia. A ako napr. Volvo, ktore je priekopnikom bezpecnosti v osobnych autach.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.črc 2006, 08:00 
Nodes píše:
Zaujimalo by ma, ako to riesia ini vyrobcovia. A ako napr. Volvo, ktore je priekopnikom bezpecnosti v osobnych autach.

Ak ide o Volvo, tiez uz ho postihol NP trend. O bezpecnosti som nikde nenasiel ani zmienku. Zato o vysokom komforte, nizkopodlaznosti, atd...
http://www.volvo.com/bus/global/en-gb/p ... ete+buses/


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.črc 2006, 17:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 02.zář 2003, 19:07
Příspěvky: 1223
Bydliště: Košice - Sever
tpmm píše:
Ak ide o Volvo, tiez uz ho postihol NP trend. O bezpecnosti som nikde nenasiel ani zmienku. Zato o vysokom komforte, nizkopodlaznosti, atd...
http://www.volvo.com/bus/global/en-gb/p ... ete+buses/


Tento trend už postihol viacerých významných výrobcov autobusov. Vyrábať len VP vozidlá by bola istá samovražda.

_________________
Fico: Juraj Jánošík bol prvý slovenský socialista, lebo bohatým bral a chudobným dával.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.črc 2006, 17:11 
eMareq píše:
Tento trend už postihol viacerých významných výrobcov autobusov. Vyrábať len VP vozidlá by bola istá samovražda.

Ta nizkopodlaznost by mi az tak nevadila, no je to prakticky kopia inych NP vozidiel. A kedze tie vozidla nie su bohvieco...
Myslim ze by pomohla nejaka vyrazna zmena v konstrukcii autobusov.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.črc 2006, 19:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
tpmm píše:
Ta nizkopodlaznost by mi az tak nevadila, no je to prakticky kopia inych NP vozidiel. A kedze tie vozidla nie su bohvieco...
Myslim ze by pomohla nejaka vyrazna zmena v konstrukcii autobusov.

jaka ? pancerovy cela ? stejne zabradli je nebezpecne i pro VP karosy. Tam zase urazi nohy

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.črc 2006, 21:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Zabradlia tohoto typu su nebezpecne snad pre kazdeho... ale pravdou zostava, ze vodic je v solarise "na rane"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.črc 2006, 22:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
tpmm píše:
Ta nizkopodlaznost by mi az tak nevadila, no je to prakticky kopia inych NP vozidiel. A kedze tie vozidla nie su bohvieco...
Myslim ze by pomohla nejaka vyrazna zmena v konstrukcii autobusov.
Mozno by pomohlo keby sedadlo vodica bolo o kusok vzadu a vpredu by bol motor (ako u škody 120 alebo http://www.geocities.com/Hollywood/Stud ... /vcs45.jpg ) 8-) :D A ostatok vozidla premnazamna nech sa taha po asfalte :wink:

_________________
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je EUROBUS :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.črc 2006, 22:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pondělí, 10.bře 2003, 12:55
Příspěvky: 1010
Bydliště: Všeobecná diskusia / Universal Discussion
jajcaj píše:
Včera a dnes
K tomu 2938, resp. 4959 si mal dat aj fotku odstaveneho vraku s popisom: zajtra... :cry: Smutne ako rychlo sa tie ikarusy minaju.

_________________
Budúcnosť je jasná, budúcnosť je EUROBUS :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.črc 2006, 09:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
tbus: Dal by som, ale fotku vraku nemam :cry:

Veru, Ikarusy sa nám v Bratislave míňajú až príliš rýchlo, a to je vraj už polovica z 20 ks Solarisov nepojazdných - pritom jazdia necelé dva týždne :roll:

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.črc 2006, 09:54 
Tie Solarisy su nepojazdne kvoli jednej, tej istej chybe. Po odstraneni tejto zavady budu v pohode. Takto je to u uplne vsetkych novych autobusov, ved 1. seria SORov bola tiez 1. tyzden nepojazdna a verte ze nie kvoli havariam...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.črc 2006, 11:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
neviem ci iba kvoli jednemu tzpu poruch... co som pocul od vodicov, tak tie voyz su pekne odflaknute :cry:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.črc 2006, 16:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 02.zář 2003, 19:07
Příspěvky: 1223
Bydliště: Košice - Sever
lubos píše:
neviem ci iba kvoli jednemu tzpu poruch... co som pocul od vodicov, tak tie voyz su pekne odflaknute :cry:


To je aj v Košiciach, tiež žiadny zázrak. Najviac sa mi páči ten ventil (kúrenie) na #3534, ktorý je hneď pri motore a krásne krytý potrubím (zatvoriť/otvoriť sa dá len keď motor vychladne. Strkať tam ruku aj v rukavici je veľmi nebezpečné (popálenie na aké sa nezabúda). Dnes vyhorel #3511. :) Čo na to povedať - čas ukázal aká bola nevhodná kúpa tohto dĺžkového typu (z viacerých príčin) vozidla.

_________________
Fico: Juraj Jánošík bol prvý slovenský socialista, lebo bohatým bral a chudobným dával.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 12.črc 2006, 08:57 
eMareq píše:
To je aj v Košiciach, tiež žiadny zázrak. Najviac sa mi páči ten ventil (kúrenie) na #3534, ktorý je hneď pri motore a krásne krytý potrubím (zatvoriť/otvoriť sa dá len keď motor vychladne. Strkať tam ruku aj v rukavici je veľmi nebezpečné (popálenie na aké sa nezabúda). Dnes vyhorel #3511. :) Čo na to povedať - čas ukázal aká bola nevhodná kúpa tohto dĺžkového typu (z viacerých príčin) vozidla.

Myslis ze je to len dlzkou vozidla? Skor typom vozidla.
Ved to poznate: Kvalitne vyrobky z Polska... :lol:


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 197 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz