Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je pondělí, 23.říj 2017, 03:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 501 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 23.črc 2004, 10:08 
Vladmír: samozrejme, mám záujem, a veľký! V pondelok sa do MT chystám, tak aspoň budem vedieť, čo mám fotiť (ako inak, prioritu majú Ikarusy)...

Prosím, buď mi zoznam pošli na mail, alebo ho daj sem - dnes do 1600! Vďaka.

Zdá sa mi, že sa martinská MHD v poslednej dobe celkom solídne omladila - pokiaľ viem, tak kúpili zopár Karos B 952, dokonca s transparentami...

Ad Bardejov: Papyr mi práve predvčerom spomínal, že v Bardeove sa viezol v r. 2002 super Ikarusom (novo potiahnuté sedačky a pod.)...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 23.črc 2004, 10:16 
Vladimír: keby vaša 291ka jazdila na trase PO-BJ, tak určite by som sa počas mojej plánovanej návštevy PO ňou išiel previesť po celej trase...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 23.črc 2004, 12:49 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
jajcaj, Majkl: Zoznam pripájam v prílohe. Ako je na konci excelovského súboru uvedené, mnohé veci som len prepísal a neviem ich vysvetliť.

V predošlom príspevku som síce písal, že zoznam je aktuálny, ale čas tak rýchlo letí, že som si ani neuvedomil, že keď to bol stav k 1.9.2003, že vlastne je to už pomaly rok. Ale hádam sa tam toľko toho nezmenilo a aj toto poteší.

Zoznam mi veľmi ochotne poskytli na SAD Žilina, prevádzka Martin, za čo im ešte raz ďakujem.

Majkl: V Martine sa to ešte pred rokom len tak hmežilo Ikarusmi, hádam ich ešte nevyradili.

Áno, v Bardejove sú Ikarusy celkom pekne zgenerálkované. Niečo na spôsob košickej 4082 - aspoň tak sa mi zdá.

Naša predaná krásavica 291 jazdí niekoľkokrát denne na trase Prešov - Drienov - Košice (samozrejm SAD úprava = žiadna, t.j. s nápismi, schémami, prepravnými poroadkami, tarifami i evidenčnými číslami DPMP - akurát tam skrz prešovský mestský náter buchli nápis SAD Prešov - Váš dopravca :) ), takže môžeš to nejako skombinovať tak, aby si sa medzi PO a KE alebo opačne presunul busom. Je to inak celkom pekná trasa, dosť úzke a pomerne rozbité cesty okolo toho Drienova. Keď sa termín priblíži, dajú sa zistiť aj konkrétne spoje, kedy daný bus jazdí. Jazdí totiž každý deň to isté.


Přílohy:
busy-martin.xls [22.5 KiB]
112 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 23.črc 2004, 13:40 
Offline

Registrován: pátek, 23.črc 2004, 13:25
Příspěvky: 5
Bydliště: BA
Aha, stačilo sa zaregistrovať a príloha sa zobrazuje...

Vladimír: jedna poznámka na okraj: BERK KE v zozname je podľa mňa firma z Košíc, ktorá sa zaoberá dovozom náhradných dielov (vyhrali súťaž na dodávku ND na Ikarusy 280, 283 pre DPB) a zrejme aj príležitostnými generálnymi opravami.

http://www.uvo.gov.sk/vestnik/hladaj04. ... B&aalebo=a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 23.črc 2004, 13:43 
Offline

Registrován: pátek, 23.črc 2004, 13:25
Příspěvky: 5
Bydliště: BA
Teda:

BERK, spol. s r. o., IČO: 17 084 342, Južná trieda 66, 001 04 Košice, kontaktná osoba: Ing. Ján Béreš, tel. č.: 055/678 23 32, 84608, fax: 055/678 48 14, e-mail: berk@berk.sk


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 24.črc 2004, 19:50 
ad. Cadca: vcera som tam bol a po klbovych vozidlach (toboz ikarusoch) tam nie je ani stopy. v MHD jazdia B732 a C734 v bielo-cervenom natere, zrejme vsetky (aspon tie co som videl) po GO. maju zmenenu prednu masku (takuto
http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f28332 ... f7f4f2f621 ), niektore (mozno vacsina) maju zmeneny len ten dekel so smerovkami, svetla s mriezku nie.

ad. KNM: cez prazdniny tam premavaju v MHD dokopy cca 3 spoje (a to maju 5-6 liniek) a aj to len v nedelu. zvysne spoje jazdia len cez skolsky rok, a tych tiez nie je vela. takze nic som nevidel a neviem ci tam jazdi C734 alebo B732. na linke ZA-KNM som videl aj B732 v modro-bielom natere.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 26.črc 2004, 12:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
V Trencine maju 2x 734, ktore maju predne masky zhodne s tou kosickou Karosou B732, ale zadok maju 95x, s tym, ze si autobus zachoval svoju dlzku (nemaju vlozene okno) a na zadnom cele nemaju okno. SPZ TN-704AM a 722AM, v mestskej doprave jazdi po GO 702AM, ale ta ma iba podokenny plech, naraznik i mreza medzi svetlami su povodne. Zadne celo ako povodne okruhly kryt nadrze chladica.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 26.črc 2004, 15:23 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Dnes by som spomenul niečo o odpredajoch bratislavských Ikarusov do podnikov ČSAD/SAD na Slovensku.

Trnava
MHD
Dnes poznáme iba štyri trnavské Ikarusy. O bratislavských neviem, že by tam niekedy boli zaradené.
PHD
Tak tu jazdili asi iba Ik 280.10. Jeden Ikarus Ik 280.08, konkrétne TTA 41-38, bol zaradený asi v roku 1993 do prímestskej dopravy. Vnútri bol celý biely, mal kabínu vodiča. Zvonku bol modro-krémový (to naznačuje GO v ASKO Košice), v roku 1999 z neho ešte presvital pôvodný červený náter. Nemal gumený pás nad kolesami. V zadnom dieli bolo iné usporiadanie sedadiel, bolo tam jedno dvojsedadlo na strane oproti dverám (kde je iba jeden rad), ktorý bol asi získaný zo zadnej "trojky", ktorá je charakteristická iba pre Bratislavu (na Slovensku som v Ikarusoch zadnú "trojku" nikde inde nevidel - myslím tým priame dodávky od výrobcu). Z toho usudzujem, že toto vozidlo mohlo pochádzať z Bratislavy. Ev. číslo na kabíne vodiča si však nepamätám, že by tam bolo. Tento Ikarus bol vyradený najneskôr v roku 2000.

Piešťany
O žiadnom pôvodne bratislavskom Ikaruse neviem. V MHD jazdí (možno už iba ako záloha) jeden Ik 280.08 (asi Ik 280.08/A) z roku 1989. ŠPZ si teraz presne nepamätám (Jajcaj ma možno opraví; poznámky mám totiž doma), ale asi TTA 21-64 (24-64). V prímestskej doprave jazdí dodnes Ik 280.10 TTA 23-24, ktorý má jedno okno vymenené z Ikarusu odkúpeného v roku 1989 z Budapäšti (BKV; z tej tzv. celoslovenskej akcie). Iné Ikarusy si v Piešťanoch nepamätám, ale je zas pravdou, že som tam nie veľmi často chodil.

Trenčín
V Trenčíne mám identifikované zatiaľ dva pôvodne bratislavské Ikarusy.

Prvý bol ev. č. 1832/II rok výroby 1985, ktorý sa do Trenčína dostal pravdepodobne začiatkom 90.-tych rokov. V roku 1999 bol z neho iba vrak v garážach SAD, dnes už je zošrotovaný úplne. Neviem, či aj bol zaradený do premávky. V prvej polovici deväťdesiatych rokov som si zapamätal, že v Trenčíne premával Ikarus s indikátormi "NENASTUPOVAŤ" oválneho tvaru so šípovitým ukončením (presne také mali vedľa dverí bratislavské Ikarusy, inde v Československu som ich nevidel; Praha mala na niektorých sériach nad dverami 2., 3. a 4. Karosácke; bratislavské posledných sérií mali už nie také oválne s kovovým rámom ale čierne obdĺžnikové). ŠPZ-ku som si však vtedy nepoznačil. Ako šrot som ho videl ešte v pôvodnom nátere červenej (do hneda).

Druhým pôvodne bratislavským Ikarusom v Trenčíne sa stal ev. č. 4912/II, ktorý bol v Trenčíne zaradený v roku 1999 a vyradený v roku 2003. Rok výroby 1988, v Trenčíne nosil už EČV TN-836AM/I. Dojazdil vo svojom pôvodnom červenom bratislavskom nátere, ev. č. 4912 bolo ešte na skrini vidieť ako nezaprášené miesto. Ku koncu prevádzky ešte dostal striešku nad gumeným mechom nad kĺbom. V Trenčíne už nemal gumený pás nad kolesami.

Ilava
Dva Ik 280.08 (pôvodne asi MHD Dubnica nad Váhom) a dva Ik 280.10 v prímestskej doprave, pravdepodobne ide o pôvodné Ilavské Ikarusy.

Považská Bystrica
MHD
Tak tu som stretol už tri Ik 280.08 z Bratislavy. Doma som však nestihol pozrieť presne čísla, takže tu nebudem uvádzať nepresné informácie. Charakteristické je však prečíslovanie. Jeden pôvodne bratislavský Ikarus dostal minimálne jednu ŠPZ v Bratislave. Potom ho odkúpil podnik TZZ Žilina, ktorý ho (alebo pre niekoho iného), prihlásil v Žiline už s EČV. Ďalej sa autobus dostal do MHD Považská Bystrica, kde už stihol dostať tri EČV. Inak týmto pôvodne bratislavským vozidlám zostali vzadu tri sedadlá vedľa seba, ev. č. bolo krásne vidieť na kabínach vodičov.

Ďalej na "Východ" po Váhu už nemám info, kam boli odpredávané bratislavské Ikarusy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 26.črc 2004, 18:05 
Marko píše:
Dnes by som spomenul niečo o odpredajoch bratislavských Ikarusov do podnikov ČSAD/SAD na Slovensku.


v PX je ex. 2882 a v Piestanox bol ex. 4848 udajne do r. 2002


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 26.črc 2004, 20:36 
ahoj pánové,

mám na Vás prosbu. Pokud je to ve Vašich silách a možnostech, mohu Vás požádat, zda máte někdo nějaké pokud možno co nejaktuálnější informace o provozu Ikarusů zejména v Považské Bystrici, Martině, Trenčíně, Humenném, Michalovcích, Trebišově, Stropkově ? Díky moc. Prosím pošlete mi kdyžtak nějaké informace na thomik@centrum.cz. Za každou informaci jsem velmi vděčen.

Ps. nevíte proč nefungují stránky SAD Považská Bystrica ????

díky Tom


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 27.črc 2004, 06:11 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Piešťany:
Tak vozidlový park som si detailne začal všímať od roku 1998, ale okrem toho jedného Ik 280.08 z roku 1989 som tam žiaden iný Ikarus 280.08 nevidel. Tento jazdil na linke č. 15 (pred reorganizáciou). Ako som už spomínal, dnes jazdí asi len v špičke alebo je ako záložák.

Považská Bystrica :
pozriem doma

Tomáš:
Ikarusy v Trenčíne jazdia pomerne dosť, najmä linky č. 1, 5, 15, 17, 18 a 22 (nie všetky spoje), je čo pozerať.
V Považskej Bystrici jazdia na linkách č. 3, 4, 10 a 11 (tiež nie všetky spoje). Ďalej na východ presné údaje nemám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 27.črc 2004, 12:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Marko: upresnenie Piestan, je to TTA 24-64 (asi z tej istej dodavky ako trnavske TTA 24-51 a TTA 24-52) .
Iny Ikarus uz som tam nikdy nevidel, ale, podobne ako Marko, nechodieval som tam, tak neviem ...

TeBeCe: Odkial pochadza ta info o 4848 v PN ?


Povazska Bystrica:

jeden z bratislavskych je, ex Bratislava - 1894/II - to je ten, co Marko spominal, ze tak casto meni SPZ - dnes ma myslim PB-911AG (?) - zltomodra reklama PRIMA ZDROJ. Evid. cislo pekne vidno zvnutra na kabine.


Vladimir: Dakujem velmi pekne za zoznam MHD Martin ...

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 27.črc 2004, 13:28 
ad 4848: neviem, spytam sa. ale kedze bol predany v r. 1991 (r.v. 1983), tak je mozne ze v r. 1998 uz nejazdil. no aj podla isteho cloveka, ktory v PN byval, to bola nejaka starsia seria, ktora v BA uz nejazdila (=> nemohol to byt ten z r. 1989, lebo tie este dnes jazdia). tiez mal jazdit na linke 15. mozno v lepsich casoch mali aj 2 ikarusy :-)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 29.črc 2004, 07:43 
Koukal jsem dnes na fotky z PB (PRIMA ZDROJ) ex Bratislava. SPZ je skutečně PB-911AG. Akorát mne zaráží ta skutečnost, že vůz má plastové lišty na boku. Tento vůz prošel GO ?? Protože vůz z roku 1983/1984 by měl mít lišty hliníkové :)


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 29.črc 2004, 07:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Tomaš: Ale to neni voz z roku 1983-1984. Bratislavska 1894 / II bola z roku 1989. Nejaku opravu, moyno aj charakteru GO, ale vozidlo pred zaradenim do premavky v Povazskej Bystrici malo, asi v CSAD - TZZ Zilina, resp., predpokladam, ze vo firme ASKO.

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 29.črc 2004, 08:22 
jajcaj: ahá tak proto :wink: bylo mi to divné a teď už je mi to jasné. Asi jsem si spojil několik informací dohromady :wink:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 29.črc 2004, 12:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Tak som dnes pridal nieco pre Tomasa i ostatnych, ...


http://www.mestskadoprava.sk/galeria/ca ... and=31,429

:)

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 29.črc 2004, 12:26 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Bratislavské Ikarusy, ktoré sa dostali do Považskej Bystrice, prešli všetky GO v TZZ Žilina. Práve tie GO sú charakteristické zmenou liniek nad kolesami (hliníkový alebo čierny pás) s tým, že niektoré ich dostali prerušované (na strane vodiča) tak, že boli iba nad kolesami. Na karosériu (rošt) sa totiž dávali nové plechy. Takto boli opravované aj pôvodné považskobystrické Ikarusy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 29.črc 2004, 18:32 
Marko: ano to je pravda, skutečně jsem koukal že ˇhliníková lišta je v několika případech přerušená.

Vůz PX 70-19 (P.Bystrica) má taktéž přerušenou hliníkovou lištu - na straně dveří. Ale podle fotek mi dokonce přijde, že se jedná o předělanou 280.08ku na 280.10ku. Nevíte něco o tom ?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 30.črc 2004, 06:07 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Pred cca 10 minútami som pri ceste do práce stretol v Trenčíne SOR BN 12 (ten z časti nízkopodlažný) s SPZ "1E6 3496" na linke č. 18 namiesto Ik 280.08. Neviem, koľko sa v Trenčíne zdrží.

Tomáš:
Doma si ešte musím pozrieť, o ktoré vozidlo konkrétne ide. Pochybujem však, že by sa niekto ešte koncom 90. rokov trápil s prestavbou Ik 280.08 na Ik 280.10, keď "vrakov" sa dá zohnať oveľa lacnejšie dosť. Podobne to asi bolo s "prestavbou" C 744 na B 741 v Banskej Bystrici, kde sa asi použila minimálne úplne nová skriňa.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 501 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz