Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je úterý, 12.pro 2017, 13:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 501 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 06.srp 2004, 06:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Tak.. udaj na zamyslenie. Som momentalne v Brne a maju tu presne take nalepky vyzyvajuce k drzaniu sa tyci ako su napriklad na TN 99-05 Tescobuse... Je to naozaj Praha odkial pochadzaju ? Taku podobnu hovadinu na streche maju aj mieste autobusy, len je tak nejak asi zakrytovana


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 09.srp 2004, 16:48 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Považská Bystrica - Ikarusy:

PX 50-12 som videl ako Ik 280.08 po GO BBDS dňa 22. 11. 2000 (dňa 25. 5. 1999 som ho nevidel). Podľa ŠPZ zodpovedá jeho rok výroby 1981. Jeho vzhľad však vôbec. Nad kolesami mal čiernu neprerušovanú linku, na strane vodiča boli všetky okná delené. Buď prekonal naozajstnú GO, alebo pravdepodobnejšie bol už predčasom vymenený za iný bus, prípadne nový bus použili až pri GO v BBDS. Dnes by mal ešte jazdiť ako PB-182AM (videný 12. 5. 2004).

PX 70-19 som videl ako Ik 280.10 25. 5. 1999 a 22. 11. 2000 (dňa 12. 5. 2004 som ho nevidel). Podľa ŠPZ zodpovedá jeho rok výroby 1988. V prednej časti mal usporiadanie 2+1, zadné dvere boli presklené aj dole, linka nad kolesami bola prerušovaná, takže asi vykonal opravu u TZZ Žilina.

PX 76-48 som videl ako Ik 280.10 25. 5. 1999 ešte modrý s čiernou lištou nad kolesami (r.v. asi 1989). Dňa 22. 11. 2000 som ho nevidel. Dňa 12. 5. 2004 už mal zmenený náter medzi linkou nad kolesami a oknami (krémový - biely s farebnými pásmi).

PX 96-46 som videl ako Ik 280.08 v dňoch 25. 5. 1999, 22. 11. 2000 a 12. 5. 2004. Vždy bol červený, s prerušovanou hliníkovou linkou nad kolesami (po oprave u TZZ Žilina). Vzadu nemal tri sedadlá vedľa seba a ani na kabíne vodiča som nenašiel žiadne ev. číslo. Z Bratislavy teda pravdepodobne nebol. Jeho ŠPZ však zodpovedá až roku 1995 (1996), takže buď bol prčíslovaný alebo bol zakúpený odinakiaľ.

PB-682AA som videl ako Ik 280.08 25. 5. 1999 a 22. 11. 2000. Vtedy išlo určite o vozidlo pôvodom z Bratislavy ev. č. 1879/II. Vykonal GO u TZZ Žilina (prerušované linky nad kolesami a pod.). Dňa 12. 5. 2004 už pod týmto EČV jazdil Ik 280.08 ex. Karlovy Vary ev. č. 349, ex. Praha ev. č. 4514.

PB-835AD som 25. 5. 1999 videl ako Ik 280.08 pôvodom z Bratislavy ev. č. 1894. Tiež vykonal GO v TZZ Žilina. Dňa 22. 11. 2000 som ho v prevádzke nevidel. Dňa 12. 5. 2004 som ho videl už ako PB-911AG s CVR "Prima zdroj". Medzitým však ešte nosil EČV PB-276AG.

PB-205AI som videl iba 22. 11. 2000. Bol natretý červenou a krémovou farbou v rozložení ako Karosy (resp. Ikarusy po GO v ASKo Košice, resp. ČSAO Košice). GO však vykonal v TZZ Žilina okolo 1999/2000. Vtedy vznikla aj jeho fotka uverejnená na http://www.iMHD.sk v sekcii Žilina (dnes tam tuším nie je). Tam má ev. č. 2882. Mne sa na kabíne vodiča podarilo prečítať "882", takže asi ide o 2882/II. Neviem, či by ešte prichádzal do úvahy 1882, čo som pôvodne predpokladal. Toto vozidlo som však 12. 5. 2004 už v prevádzke nevidel.

Okrem týchto Ikarusov som ešte v objekte SAD Považská Bystrica 25. 5. 1999 videl pozostatky po Ik 280.08 v modro-krémovej kombinácii (ako mal napríklad trnavský TTA 41-38), ktorý mohol vykonať GO u ČSAO/ASKO Košice s tým, že napríklad mohlo ísť o PX 50-12 a namiesto neho sa nasadil ten novší, čo potom ešte vykonal GO v BBDS.

Toľko teda moje informácie o vozidlách Ikarus 280 v Považskej Bystrici.

Všetky informácie nepochádzajú od SAD v Považskej Bystrici, sú bežne prístupné. Roky výroby boli odhadnuté podľa zoznamu na http://www.spvd.cz. Fotografie niektorých vozidiel, ktoré som vyhotovil, sa pokúsim v najbližšom čase zoskenovať a poslať Jajcajovi. Budem však rád, pokiaľ ma niekto doplní, prípadne opraví. Najmä môžu byť zaujímavé poznámky z tých zaujímavostí ako Ik 280.08 / Ik 280.10...


Trenčín:
Pôvod TN 99-05 mi nie je známy, TN-681AM/II z Prahy však má takú istú anténu. Možno ich používa viac prevádzkovateľov.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 10.srp 2004, 10:49 
Marko:

téměř se vším souhlasím a mohu potvrdit že to tak bylo i v srpnu 2003. Akorát ten PX 96-46 byl 280.10. Podle popisu bych hádal, že byl ve stejném nátěru jako jsi viděl PX 76-48. V Srpnu 2003 oba vozy byly v identickém nátěru a oba byly 280.10.

PB-205AI: je možné že je již vyřazen. V srpnu 2003 ho "opravovali" a údajně snad i lakovali. Ale vzhledem k provedení nátěru "karosa" vypadá, že lakován vůbec nebyl a vzhledem k jeho stavu to opravdu vypadá na likvidaci.

TN-681AM:
ex DP Praha ??? a nevíš prosím evid.číslo ? případně výrobní číslo ? nebo alespoň kdy přišel ? vím, že v Trenčíně jsou minimálně 2x 280.08 ex ČSAD Kladno ....


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 10.srp 2004, 16:19 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Tomáš:

TN681AM/II teraz presne neviem, je však z Prahy.

Ikarusy 280.08 v Trenčíne boli, údajne z Kladna (celkom 3 ks). Poznám dve ev. čísla z nich - 14 a 15. Neviem, či Kladno takéto ev. čísla používalo (po roku 1989).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 10.srp 2004, 17:18 
ad PB-205AI: v prevadzke bol este v 1/2004. fotky zo Ziliny (v oprave) a z PB (2004) su stale na iMHD v bratislavskej sekcii (napr. katalog vozov - voz ex. 2882/II, ci galeria).

ad. KNM: v MHD cez prazdniny jazdi modra C734. ci aj nieco ine neviem, iba tuto som videl.

ad. Dolny Kubin: cestou cez toto mesto som videl jednu B732 a nejaky biely SOR (neviem ci MHD). osobne pochybujem, ze by tam niekto dotrepal Ik280 :)))


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 11.srp 2004, 06:03 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Dnes som už na linke 18 v Trenčíne videl Ik 280.08, takže SOR BN12 už asi odišiel. Včera ešte jazdil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 12.srp 2004, 10:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Marko: Od vcera jazdi SOR BN 12 v MHD Trnava !!! Jazdit vraj bude stale linku 4, sluzba 2 a ma ho vodic "stvorkovej" Karosy B741 - TTA 36-80 (TT-755CB).

:)

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 12.srp 2004, 18:01 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
Zaujalo ma, že SAD-ky štvordverový SOR pochopili ako náhradu za štvordverovú Karosu a Ikarus a vypravujú ho namiesto klbákov. Zaujímavé :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 12.srp 2004, 18:51 
Vladimír píše:
Zaujalo ma, že SAD-ky štvordverový SOR pochopili ako náhradu za štvordverovú Karosu a Ikarus a vypravujú ho namiesto klbákov. Zaujímavé :wink:


asi uz nemavaju tolko cestujucich ako kedysi, tak im staci aj SOR miesto klbaka :-p


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 13.srp 2004, 10:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Vladimir: Hej, vyzera to tak, ze to niektori beru ako nahradu za klbak, ale v pripade Trnavy o to v podstate nejde, nakolko cez prazdniny klbove autobusy jazdia minimalne, iba ak nahodou nie je dost solo vozidiel a aj pred prichodom BN12-tky do Trnavy jazdil tento vodic na 4-ke s kratkou Karosou (vacsinou TT-760CB (ex TTA 15-54) po GO). :(

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 17.srp 2004, 06:13 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
POVAŽSKÁ BYSTRICA - Ik 280.10 (pôvodom z Čiech) z linky č. 11 odstavený počas prestávky na železničnej stanici.
Foto 12. 5. 2004.


Přílohy:
Poznámka: PX 76-48
PX7648a01m.jpg
PX7648a01m.jpg [ 100.8 KiB | Zobrazeno 1618 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 17.srp 2004, 06:14 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
POVAŽSKÁ BYSTRICA - Ik 280.08 PX 96-46 smeruje na linke číslo 11 smer sídlisko Rozkvet. Zaujímavý je čierny náter v dolnej časti dverí. Podobný náter, ale hnedý, mal trnavský Ikarus TTA 41-38, ktorý bol zakúpený do Trnavy okolo roku 1993 už z iného mesta.
Foto zo dňa 25. 5. 1999.


Přílohy:
Poznámka: PX 96-46
PX9646a01m.jpg
PX9646a01m.jpg [ 85.42 KiB | Zobrazeno 1625 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 17.srp 2004, 06:16 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
POVAŽSKÁ BYSTRICA - Ik 280.08 PX 96-46 odstavený na linke číslo 11 na železničnej stanici. Oproti fotografii z roku 1999 má okrem zmeny náteru iné nápravy, inak linku nad kolesami a pravdepodobne aj iné zmeny.
Foto zo dňa 12. 5. 2004.


Přílohy:
Poznámka: PX 96-46
PX9646a02m.jpg
PX9646a02m.jpg [ 109.96 KiB | Zobrazeno 1619 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 17.srp 2004, 06:21 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Ešte k zmene podstránky o ČSAD/SAD.
Pre mňa je takáto tabuľka vyhovujúca a prehľadná. Nie je mi však známe, prečo v druhom stĺpci má napríklad Sereď otáznik. Prevádzka je tam administratívne zrušená a všetko patrí pod DZ Galanta, ktorá patrí pod SAD Dunajská Streda, a.s. Aj na cestovných lístkoch sa používa skratka GA.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 17.srp 2004, 06:34 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
V predchádzajúcich príspevkoch som prodal fotografie. Po prihlásení sa sa zobrazujú, bez prihlásenia však nie. ????????????????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 17.srp 2004, 21:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
K zmene SAD/CSAD - u niektorych miest si Jajcaj nebol isty ci tam prevadzka je - a tam nechal volne miesto... nemal som ho pri sebe ked som tu tabulku konvertoval do html... tak som tam dal otazniky... ak vies blizsie info o niektorych prevadzkach s otaznikmi tak to napis sem alebo jajcajovi do emailu... pripadne este lepsie mne do sukromnej posty


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 18.srp 2004, 10:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
K tej Seredi - ono je to take zvlastne, pretoze hoci je asi prevadzka v Seredi zrusena, niektore vozidla tam stale parkuju (garazuju) v pravdepodobne byvalych objektoch prevadzky, na ktorych je este stale aj nejaka tabula s oznacenim SAD. Neviem teda, ako to je, ale do tabulky dam nejaku znacku, miesto otaznika, ktora sa bude pouzivat pre zrusene prevadzky - bude ich asi totiz viac. Uplne to vsak nechcem z tabulky vyhazdovat, nakolko aj pre Sered istotne v buducnosti budeme spracovavat nejake udaje a bude ich treba tam umiestnit. Musim si to este premysliet. Na podstrankach SAD bude treba este upravit aj niektore dalsie detaily a drobnosti.

K vozidlam:

Ta PX 96-46 na fotografii odzadu by mala byt ta, co tam jazdi aj v sucasnosti, tj. cervene zadne stlpiky a na niektroych dverach dole skla premalovane bielou farbou, ktora uz sa olupuje - je to tam na fotke trochu vidno. Len ta cervena farba sa mi na tom dnesnom voze zda byt nejaka tmavsia ...

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 19.srp 2004, 07:06 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Včera 18. 8. 2004 som bol v Tranve:

V Trnave sa od 1. 8. 2004 zmenila tarifa (asi len zavedenie 2 Sk pre dôchodcov nad 70 rokov - inak už skôr zavedené 12/6 Sk).

Oznam na zastávkach MHD:

Oznam

V dôsledku uzávierky bude v termíne
od 18. 8. 2004 do 20. 9. 2004 zastávka na Študentskej-
Orion smer z Prednádražia zrušená.
Náhradná trasa liniek č. 5, 6, 7, 11 a 14 bude vedená:
...J. Bottu, Študentská ZŠ /ďalej po uliciach Hlinku
a Sládkovičova - bez zastávky/ na ul. Hospodársku...

SAD Trnava a. s.


V MHD som videl jazdiť B 741 TT-740CB (l.č. 11) a jeden ikarus s normálnymi oknami, teda nebol to TTA 24-52.

SOR BN-12 som na linke č. 4 nevidel (2 x som ňou cestoval).

Na Študentskej smerom na Prednádražie som si všimol presklený prístrešok.


Považská Bystrica:
K PX 96-46 ešte pozriem opis interiéru. Pokiaľ si dobre pamätám, v roku 1999 mal tento Ikarus namiesto niektorých sedadiel drevené skrinky (asi na náradie a pod.)


Piešťany:
Pri vrátnici SAD vídam z vlaku stále odstavené Ik 280.08 a Ik 280.10. Ten prímestský je modrý a asi bez linky. Nebude to však TTA 23-24 ! Teda v Piešťanoch sú ešte ďalšie Ikarusy, aj keď už iba asi ako rezerva !

Sereď:
Aj keď sa v bývalom objekte SAD Sereď ešte možno parkuje, SADka je administratívne zrušená, teda neexistuje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 20.srp 2004, 18:42 
ad Stary Smokovec: nie som si tym uplne isty, ale zda sa mi, ze MHD tam robi nejaky sukromnik s LC 736. aspon nieco take som tam raz videl.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 02.lis 2004, 11:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Vladimir, TeBeCe : Objasnila sa ta mestska Karosa B732 bez ev. cisla (ZA-476BE) vo Vladimirovom zozname. Ide o vozidlo ev. c. 1. Vyplynulo to z fotografie, ktoru "Majo" urobil 13.8.2004 v Martine, kde je zretelne viditelne ev. cislo aj SPZ. B952 ev. c. 1 teda neexistuje.

TeBeCe: Okrem toho Majo odfotil aj B952 - ev. c. 43 (ZA-578BV), co je jedna z tych, u ktorych si nevedel ev. cislo.

Vladimir: V zozname, ktory si spracoval podla zoznamu od SAD ZA / Martin je zopar chyb, oprav si Ikarus ev. c. 89 - spravne ma byt ev. c. 80. Este tam bola nejaka chyba (preklep) v SPZ u nejakej Karosy (teraz z hlavy neviem), pozriem sa este ...

Novinka z Prievidze: Tamojsia SAD ma uz v MHD Karosa-Citybus (solo) zltej farby !

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 501 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz