Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je pondělí, 11.pro 2017, 06:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 522 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sobota, 03.srp 2002, 22:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 22:25
Příspěvky: 510
Bydliště: Kocúrkovo
Niekto kedysi spomínal, že na jeseň možno do Košíc príde jeden kus nejakej nízkopodlažnej briky. Neviete, ako to stojí teraz? Príp. aký typ to mal byť (RT6, Škoda 03T, Škoda 10T??)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 03.srp 2002, 23:03 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
Jeden kus nizkopodlaznej elektricky? Zeby sa jednalo napr. o spatne zrkadlo z Astry? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 04.srp 2002, 12:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Tak ako vravi Diggi, mala to byt novostavba elektricky VAR CB3, ktoru si vo vlastnej rezii postavil DP Brno. Mali sme ju dostat udajne vymenou za KT8D5 ev.c. 518 a 519, ktore mali ist povodne do Sarajeva. Kedze DP Sarajevo (GRAS) za tieto vozidla nezaplatil, iniciativy sa chopilo Brno. Zaujimavostou v celej veci je aj to, ze povodne mali ist do Brna "srotove" (dlhe roky odstavene...) KT8 ev.c. 504 a 523. Aj ked sa DPMK s nimi snazi "co-to" urobit (su totiz uplne technicky zkanibalizovane...), ich dalsi osud je nejasny...

Na zaver este, ze ku vozidlu VAR CB3, ktore je vernou kopiou starej znamej "tetrojky" ma do konca roka pribudnut cca 10 metrov dlhe vlecne vozidlo, ktore ma byt uplne nizkopodlazne.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 04.srp 2002, 16:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 22:25
Příspěvky: 510
Bydliště: Kocúrkovo
to znamená, že tie KT má Brno zadarmo??? :shock: :wink:
Je nejaká šanca, že sa tej briky dožijeme??? :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Mimochodom...
PříspěvekNapsal: neděle, 04.srp 2002, 19:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 08:51
Příspěvky: 144
Bydliště: Bratislava
Mimochodom... ked sme boli pred cca. 2 tyzdnami v Brne, chodili sme aj po Medlankach a vydeli sme tam jednu Vasu Kt8, ex. 519, teraz ma e.c. 1736. Ta bola tak dokonale zrekonstruovana, ze by ste nepovedali, ze niekedy bola v Kosiciach, dokonca by ste ani nepovedali, ze je starsia, ako 1 rok...

_________________
It`s not the size of the ship, it`s the motion of the ocean


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Kde?
PříspěvekNapsal: neděle, 04.srp 2002, 22:17 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
DIGGI: Kde presne najdem fotku VAR 3 z Brna? Akosi neviem najst.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 04.srp 2002, 22:39 
Offline

Registrován: sobota, 27.črc 2002, 18:40
Příspěvky: 203
Měli to být údajně 3.ks. RT6N1 :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Rt6..
PříspěvekNapsal: pondělí, 05.srp 2002, 08:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 08:51
Příspěvky: 144
Bydliště: Bratislava
MB: No neviem... odkial by ich dostali ? Z Brna nie, praveze v Brne teraz spojazduju 1801 a ono to naozaj vyzeralo, ze sa im to mozno podari... a dokonca som nieco pocul o tom, ze by Praha dala tie svoje Rt6 do Brna :shock:

_________________
It`s not the size of the ship, it`s the motion of the ocean


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 06.srp 2002, 02:09 
Offline

Registrován: sobota, 27.črc 2002, 18:40
Příspěvky: 203
Ad Diggi:
Město Košice mělo údajně zájem o 3.kusy tramvají RT6N1,ale neměl to být odkup z Prahy nebo z Brna,ale mělo jít o nové vozy z ČKD...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 06.srp 2002, 15:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Isidor:
2 ks KT8D5 predal DPMK za cenu 12 milionov, co je podla mna podhodnotena cena. V sucasnosti by taketo vozidlo stalo cca 30 milionov (i ked je pravda, ze este v roku 1991 boli zakupene za cenu 3 miliony). Pise sa o tom inak aj v dnesnom Korzari, na strane 2 (clanok je inak dost chudobny na informacie).

M.B.73:
Presne ako hovoris, DPMK mal svojho casu, ked sa testoval prvy prototyp ev.c. 0028 v Brne, zaujem o zakupenie 3 ks tohto typu, ktory sa planoval vyuzit na rychlodraznych linkach. Ked som vedeniu DPMK prezentoval velmi negativne dojmy zo skusobnej prevadzky tohto vozidla, nastastie sa cela transakcia neuskutocnila (samozrejme aj z financnych dovodov, ale pohroma by bola, keby prislo co len jedno take monstrum...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ako dalej?
PříspěvekNapsal: úterý, 06.srp 2002, 21:39 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Ked tak citam o predaji KT8D5 a pozeram sa do prehladu vozdiel, rad by som vedel, co dalej. Viacere T3 budu koncit zivotnost. Planuje DPMK nejaku obnovu elektrickoveho parku? Alebo sa budu tieto terajsie vozidla opravovat a prevadzkovat do rozpadnutia?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 07.srp 2002, 07:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 22:25
Příspěvky: 510
Bydliště: Kocúrkovo
Ad nefunkcne vozy: Ako sa ma nas "Cajnik" alias T3 MOD??? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 07.srp 2002, 12:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Nodes:
Ani najvacsi dopravni odbornici si netrufaju predpovedat, co bude o rok-dva, nieto este o takych 10 rokov, ked dozije aj ta "najposlednejsia" kosicka elektricka. Uvodzovky davam zamerne, pretoze som optimista a len dufam, ze najstarsia mestska kolajova doprava na Slovensku sa do buducna udrzi. Ak nie, splnia sa slova byvaleho primatora Schustera, ktory mal zaujem a dokonca aj presadzoval zrusenie elektrickovej dopravy (!!!) a jej nahradenie trolejbusovou dopravou. A to aj napriek tomu, ze aj priemerny laik vie, ze elektricka sa trolejbusom jednoducho nahradit neda :cry:



Isidor: Na nas "Albatros" si asi musel velmi mysliet, pretoze dnes po 8:00 som ho videl na skusobnej jazde v meste! :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 359
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 08.srp 2002, 10:16 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
ISIDOR: 359 som videl vcera na Sturovej aj na Juznej triede, iba ako skusobnu jazdu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: 359
PříspěvekNapsal: sobota, 10.srp 2002, 14:30 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Dnes 359 jazdi, alebo aspon prepoludnim jazdila, na linke c. 4. Takze Var 3 predsalen pride do KE? Zaujimave.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 10.srp 2002, 22:27 
Offline

Registrován: sobota, 27.črc 2002, 18:40
Příspěvky: 203
Ad Diggi.
a bude k VARu 3 pořízen i nízkopodlažní vlečňák.
V Brně by se měl objevit někdy na podzim :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 19.srp 2002, 15:16 
Nie som technik, ale napadlo ma, ci by sa v Kosiciach nedali prevadzkovat normalne briky s nizkopodlaznym bezmotorovym privesnym vagonom. Taketo vagony by snad nebolo take tazke vyrobit, boli by lacne, komfortne a v KE aj tak okrem useku od lekarskej fakulty po Amfiteater nie su kopcovite trate, takze by to snad utiahli aj stare T3-ky...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 22.srp 2002, 17:01 
Ad Papyr: všetci vieme, že si dávno nebol v Košiciach (odhadujem 30-40 rokov). Som zvedavý, akoby si vyťahoval vlečňáky okolo zimného štadióna, po Alejovej, dokonca ani do US Steelu to nie je po rovinke... A čo zastávka VSS most?
Jedine tak na linku č. 4 možno..., ale tam pri súčasnej výprave by stačil vlečňák ťahaný koňmi... :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 22.srp 2002, 23:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Papyr, Fero:
Napad s prevadzkou nizkopodlaznych vlecnych vozidiel uz v Kosiciach bol a dokonca sa takmer aj realizoval. DPMK svojho casu rokoval s CKD, ktory Kosiciam ponukol vlecny vozen odvodeny od typu T6, s typovym oznacenim B6A2. Velmi zvlastne je, ze skrina B6A2 ma sirku 2,2 m, ktora je predpisova napr. v Nemecku. T6A5 ma samozrejme u nas standardnu sirku 2,5 m a v zavese s uzsim vlecnym vozidlom by suprava posobila netypickym dojmom. Tych netypickosti malo byt viac, o.i. ine prevedenie nateru, nehovoriac o
predsuvnych dvojdielnych dveri. Realizacia sa odlozila pre nedostatok financii.

Kedze poznam zelania riaditela DPMK, viem si predstavit, ze mu napad s vlecnymi vozidlami nebol celkom sympaticky. Ten ma naopak
predstavu, aby vsetky vozidla v supravach i clankove elektricky jazdili vylucne na zadny pantograf. Uvazoval dokonca aj nad
skusobnou prevadzkou supravy T3, ktora by bola spojena poloautomatickymi spriahadlami ESW (ktorym disponuju T6-ky), mala
dvojlistove smykace a pantograf by bol pouzivany iba na "B" vozidle. Tento napad sa mi velmi zapacil a vedel by som si takto
predstavit cely "tetrojkovy" park. Na zaver este vysvetlenie, ze tento napad vzisiel po tom, ako sa na vozidlach KT8D5 a T6A5 zacali pouzivat
vyhradne zadne ("B") pantografy z dovodu silneho znecistovania vozidiel od uhlika smykaca, co je pre pracovnikov umyvarky nepriatel cislo jeden.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 27.srp 2002, 21:13 
Tzv. SILNÉ ZNEČISŤOVANIE vozidiel je asi košickou špecialitou, alebo je to ďalšia sprostosť, ktorou sa zdôvodňuje neschopnosť DPMK. Predvčerom som sa vrátil z Prahy, ktorá má dnes samozrejme iné problémy ako čistotu karosérií električiek, a napriek tomu, že sa tam jazdí vždy a zásadne na predný zberač (kvôli semaforom, výhybkám atď, ktoré ovládajú cez trolej) nevidel som jedinú električku, ktorá by sa neleskla ako čerstvo nalakovaná. Neexistuje, že nájdete jeden B vozeň so špinavým čelom od uhlíka z A pantografu. Je to otázka zdravého rozumu a dobrej údržby, nie len peňazí. Ale budiš, môžeme jazdiť na zadný zberač.
Zasa zdôrazňujem aj fakt, že by som dal zavrieť na 2 roky človeka, ktorý kúpil do vozov v Košiciach BUSE systém za ťažké prachy a nedohliadol na jeho úplné používanie, pretože sú to podľa mňa spreneverené peniaze. Porovnajte si informačnú hodnotu BUSE na linke 13 s tou v Prahe. Bez zmeny na konečnej, lebo šoféri sú leniví, stále v oboch smeroch ukazuje vnútorný transparent toto: 13, BAŇA. Zastávky neoznamuje minimálne 50% BUSečiek.
V Prahe každý autobus ukazuje po odchode zo zastávky nielen čas, pásmo, linku , konečnú, a samozrejme nasledujúcu zastávku, ale okrem toho v pohybe aj názvy 4-5 hlavných zastávok, cez ktoré sa pôjde. Na toto ani v KE nie je potrebné počítačové prepojenie vozidiel s dispečingom, toto stačí naprogramovať. Musíte uznať, že v električkách so starými tabuľami sa dozvie nekošičan o trase omnoho viac, ako z pochybného BUSEčka. A tie snímače otvárania dverí sa fakt nechystáme opraviť?
Košice majú t.č. relatívne najmladší autobusový park z miest, ktoré poznám, ale musíte uznať aj to, že vzhľadom na niekoľko mesačný až niekoľkoročný vek nových autobusov sú v hroznom stave. Interiér ikarusov je na zaplakanie. Neverím, že jediné sedadlo videlo čistiaci prostriedok, nikto nedotiahne jedinú skrutku na papundekloch nad dverami..., Novoplany majú tak rozhegané dvere, že sa trasú a rotujú počas jazdy niekoľko stupňov....Ak sa to nezmení, o 5 rokov budeme kupovať nové električky a hovoriť o rozpadávaní sa autobusového parku.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 522 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz