Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je čtvrtek, 19.říj 2017, 17:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

AKo vnímate tento projekt?
Veľmi dobrý, posunie úroveň našej dopravy na vyšší level 68%  68%  [ 19 ]
Nemastné - neslané. Projekt áno, ale iný ... 18%  18%  [ 5 ]
Je to hlúposť. Peniaze určené na to sa dajú využiť lepšie 14%  14%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 28
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: KORID
PříspěvekNapsal: sobota, 06.led 2007, 22:27 
Offline

Registrován: čtvrtek, 04.led 2007, 14:17
Příspěvky: 8
Vytváram túto sekciu, aby sa tu diskutovalo o pripravovanom projekte KORID. Aké sú vaše názory? Má niekto nejaké novosti? Fakty, dátumy, termíny, firmy, časti projektu realizácia, stav prípravy, ... hocičo. Vyjadrujte sa! Ak je tu niekto, kto ma k tomu projektu "bližšie", rád ho tu uvidím, nech nás trochu zasvetí a podá viac infa ako len z uverejnených článkov!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: KORID
PříspěvekNapsal: neděle, 07.led 2007, 07:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 02.zář 2003, 19:07
Příspěvky: 1223
Bydliště: Košice - Sever
Gardenboy píše:
Vytváram túto sekciu, aby sa tu diskutovalo o pripravovanom projekte KORID. Aké sú vaše názory? Má niekto nejaké novosti? Fakty, dátumy, termíny, firmy, časti projektu realizácia, stav prípravy, ... hocičo. Vyjadrujte sa! Ak je tu niekto, kto ma k tomu projektu "bližšie", rád ho tu uvidím, nech nás trochu zasvetí a podá viac infa ako len z uverejnených článkov!


Budú, len čo sa mi vrátia. Hodlám to tu pridávať postupne ako to zoskenujem.

_________________
Fico: Juraj Jánošík bol prvý slovenský socialista, lebo bohatým bral a chudobným dával.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: neděle, 07.led 2007, 10:17 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Co sa tyka KORIDu, vsetko je zatial v stadiu priprav. Zatial nie je iste nic. Este nie su schvalene financie na stavbu, tak si myslim, ze zatial to rozberat nema nejaky vacsi zmysel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: neděle, 07.led 2007, 11:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 29.lis 2005, 12:48
Příspěvky: 200
Bydliště: Košice, Terasa
Nodes píše:
Co sa tyka KORIDu, vsetko je zatial v stadiu priprav. Zatial nie je iste nic. Este nie su schvalene financie na stavbu, tak si myslim, ze zatial to rozberat nema nejaky vacsi zmysel.

Kde to vlastne viazne, pokiaľ viem operačný program na čerpanie eufondov 2007-13 by mal byť vládou už schválený..zrejme sa čaká na schválenie druhou stranou (EU).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 08.led 2007, 00:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 23.kvě 2006, 20:50
Příspěvky: 2866
Bydliště: Košice
KORID - ak bude, budem rád. Zlepšenie to bude určite, len sa bojím, aby sa neudialo na úkor inej prevádzky MHD.

_________________
Live long and prosper!

May force be with Košice!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 08.led 2007, 21:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: středa, 12.bře 2003, 10:24
Příspěvky: 185
Bydliště: košice III.
Studia realizovatelnosti integrovanej osobnej dopravy

Navrh mozneho linkoveho vedenia primestskej kolajovej dopravy


Linka S1
Spisska Nova Ves - Kysak - KE Sever - KE Centrum - KE ZST - KE Krásna - Cierna n/T
Linka S2
Gelnica - Kysak - KE Sever - KE Centrum - KE ZST - KE Krásna - Humenné
Linka S3
Sabinov - PO - Kysak - KE Sever - KE Centrum - KE Moldavská - Letisko / VA USS
Linka S4 - vetva 1 (???)
Prešov - Kysak - KE Sever - KE Centrum - KE ZST - KE Krásna - Trebišov
Linka S4 - vetva 2 (???)
Sidl. Tahanovce - KE Sever - KE Centrum - KE ZST - Hutniky - Moldava n/B
Linka S5
Sidl. Tahanovce - KE Sever - KE ZST - Čaňa
Linka S6+S7
Sidl.Tahanovce - KE Sever - KE ZST - Priem.park Kechnec

Udaje su prevzate zo spominanej Studie vypracovanej IKP CE s.r.o.

_________________
"keď niečo robíš, rob to poriadne..."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 08.led 2007, 21:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 29.lis 2005, 12:48
Příspěvky: 200
Bydliště: Košice, Terasa
Zaujímavé...prečo sa linky regiotramu ťahajú na ťahanovce, najmä ak predpokladám, že budú obsluhované aj normálnou ED? (z tohto hľadiska by stačilo ukončenie v KE-Sever)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 08.led 2007, 23:30 
Offline

Registrován: čtvrtek, 04.led 2007, 14:17
Příspěvky: 8
S-ká by kludne IMHO mohli chodievať aj z iných častí mesta, napríklad od TUKE (aspoň by som sa priamym spojom dostal až do Kysaku z kadial častokárt chodievam na Jánošíkovú baštu a z tade na Ružín :D:D:D:D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 08.led 2007, 23:33 
Offline

Registrován: čtvrtek, 04.led 2007, 14:17
Příspěvky: 8
Len aby to nebolo ako au-park ... sto rokov sa to ťahá kvôli občianským združeniam ... jeden bude chciet kolajnice o pol metra dalej od domu, ďalšiemu zase nebude vyhovovať znečistenie ovzdušia (električkou :D:D:D ) a nakoniec sa položenia základného kameňa slávnostne (a konečne) dočkáme v roku 2038 :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 08.led 2007, 23:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
m2oo1 píše:
Zaujímavé...prečo sa linky regiotramu ťahajú na ťahanovce, najmä ak predpokladám, že budú obsluhované aj normálnou ED? (z tohto hľadiska by stačilo ukončenie v KE-Sever)
No ale ved ono tie S-vlaky nebudu chodit kazdu chvilu... Ak sa zohladni pocet spojov, ktore v danych destinaciach premavaju, tak to nijak slavne nevidim a zlukrativni to jedine zeleznicnu dopravu, nie elektrickovu. Ale na druhej strane, ak by sa uz elektricka nijako neriesila, tak nadvaznost noveho systemu hrozbu zaniku elektrickovej dopravy ako takej bud uplne odstrani alebo aspon oddiali na dalsich niekolko desatroci.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 08.led 2007, 23:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 29.lis 2005, 12:48
Příspěvky: 200
Bydliště: Košice, Terasa
Sarko píše:
No ale ved ono tie S-vlaky nebudu chodit kazdu chvilu... Ak sa zohladni pocet spojov, ktore v danych destinaciach premavaju, tak to nijak slavne nevidim a zlukrativni to jedine zeleznicnu dopravu, nie elektrickovu. Ale na druhej strane, ak by sa uz elektricka nijako neriesila, tak nadvaznost noveho systemu hrozbu zaniku elektrickovej dopravy ako takej bud uplne odstrani alebo aspon oddiali na dalsich niekolko desatroci.


Ved práve preto, že intervaly budú veľké (dúfam že to bude aspoň taktová doprava), nemôže to v nijakom prípade nahradiť ED v doprave na sídlisko. Ja som uvažoval v tom smere, že cestujúcich v napr. z Moldavy na THC bude minimum, imho stačí S-spoje ukončiť v KE-Sever (čo je prestupný uzol), prínos vidím v tom, že cestujúci z S-spoja sa priamo dostanú do centra (kde ich smeruje najviac) a preto je zbytočné ak bude existovať paralelná ED na THC aj S-spoje ťahať hore kopcom na sídlisko...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 09.led 2007, 00:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Gardenboy píše:
Len aby to nebolo ako au-park ... sto rokov sa to ťahá kvôli občianským združeniam ... jeden bude chciet kolajnice o pol metra dalej od domu, ďalšiemu zase nebude vyhovovať znečistenie ovzdušia (električkou :D:D:D ) a nakoniec sa položenia základného kameňa slávnostne (a konečne) dočkáme v roku 2038 :D
S Au-parkom je to uplne ina kava, pretoze kym trat na Tahanovce je uz roky rokuce na mape uzemneho planu so schvalenym regulacnym planom, kde nie je problem zapracovat system KORID, tak projekt Au-parku vznikol uplne opacne a az na zaklade ktoreho sa lobovalo za zmenu uzemneho aj regulacneho planu. V minulosti tu na prisnych poziadavkach stroskotali aj ovela prepracovanejsie projekty a nie na kolene vypracovana sklenena obluda. S takym nech idu niekam na pole za humna, tam to bude vynikat. Trval by som na postaveni budov(y) v barokovo-klasicistickom style, co je prevazujuci styl v celom starom meste. Dnes vsak peniaze (a hlavne do tych spravnych vrecak) dokazu dalsie divy sveta.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 09.led 2007, 00:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
m2oo1 píše:
Ved práve preto, že intervaly budú veľké (dúfam že to bude aspoň taktová doprava), nemôže to v nijakom prípade nahradiť ED v doprave na sídlisko. Ja som uvažoval v tom smere, že cestujúcich v napr. z Moldavy na THC bude minimum, imho stačí S-spoje ukončiť v KE-Sever (čo je prestupný uzol), prínos vidím v tom, že cestujúci z S-spoja sa priamo dostanú do centra (kde ich smeruje najviac) a preto je zbytočné ak bude existovať paralelná ED na THC aj S-spoje ťahať hore kopcom na sídlisko...
Ja som plany vobec nevidel a tak zatial mozem len teoretizovat. Ja si myslim, ze nikto nebude chciet tahat draho paralelne klasicku elektricku na Tahanovce, lebo to by muselo podla mna v dlzke zeleznicnej trate viest samostatne elektrickove teleso, kedze klasicka elektricka na zeleznicnu trat nemoze. Obavam sa, ze mozno prave preto uvaha o zavedeni az 4 S-liniek na Tahanovce zo 7. Ak to bude tak, tak pravidelnost by mohla zaistit samostatna S-linka na useku len Sidl. Tahanovce - KE Sever - KE Centrum - ZST.

Na druhej strane by ma zaujimalo, aka rychly by mal by taky system, ci sa bude zastavovat na vsetkych zastavkach, ci budu vozidla prisposobene aj na vymenu cestujucich na elektrickovych zastavkach, ci bude pre tieto vozidla platit absolutna preferencia na svetelnych krizovatkach tak, ako je to na zeleznici a kopec dalsich detailov. Ci vobec radnych napadli taketo podstatne "maliny".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 09.led 2007, 09:01 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
To, ako budu vozidla vybavene, je predcasne riesit. Vsetko sa da prisposobit, aj ta prederencia, ktora v sucasnosti nefunguje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 09.led 2007, 12:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 22:25
Příspěvky: 510
Bydliště: Kocúrkovo
m2oo1 píše:
Ved práve preto, že intervaly budú veľké (dúfam že to bude aspoň taktová doprava)

jj, v tej studii je pri linkach aj navrhovany interval, zvacsa nieco na styl 30/60 alebo 60/120
Sarko píše:
Ja som plany vobec nevidel a tak zatial mozem len teoretizovat. Ja si myslim, ze nikto nebude chciet tahat draho paralelne klasicku elektricku na Tahanovce, lebo to by muselo podla mna v dlzke zeleznicnej trate viest samostatne elektrickove teleso, kedze klasicka elektricka na zeleznicnu trat nemoze.

Ona ta trat na Tahanovce ma vyuzivat zeleznicnu kolaj (resp. po prestavbe na kompatibilnu s elektrickou) veducu paralelne popri hlavnej trati KE-Kysak, plus jednu novopostavenu kolaj... za "terminalom" KE-Sever ma byt potom prechod na klasicku zeleznicnu trat do Kysaku (teda uz len pre regio-tramy), ak si dobre pamatam. Takze elektricky by sa na THC mali dostat bez kontaktu so zeleznicou, popri nej. Bolo mi teda povedane, ze to ma byt trat prevadzkovatelna dnesnymi elektrickami, tzn. profil kolajnic, napajanie etc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 09.led 2007, 14:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 22:25
Příspěvky: 510
Bydliště: Kocúrkovo
Mimochodom, uz par dni je registrovana domena korid.sk (i ked zatial nezaplatena), na spolocnost emagine s.r.o. (vypis z OR), so sidlom na Krivej 23 v Kosiciach. Tzn. bud sa cosi chysta alebo sa niekto naivny chce nabalit :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 09.led 2007, 14:36 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Ved myslimze Z. Bobrikova hovorila, ze projekt bude v januari na internete.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 09.led 2007, 14:49 
Offline

Registrován: čtvrtek, 04.led 2007, 14:17
Příspěvky: 8
Isidor píše:
jj, v tej studii je pri linkach aj navrhovany interval, zvacsa nieco na styl 30/60 alebo 60/120


Kde si sa k tej štúdii dostal? Je niekde prístupná? Hoď link ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 09.led 2007, 17:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 29.lis 2005, 12:48
Příspěvky: 200
Bydliště: Košice, Terasa
Isidor píše:
Takze elektricky by sa na THC mali dostat bez kontaktu so zeleznicou, popri nej. Bolo mi teda povedane, ze to ma byt trat prevadzkovatelna dnesnymi elektrickami, tzn. profil kolajnic, napajanie etc.

To som rád, bola by to teda riadna hlúposť pri preinvestovaní toľkých € na postavenie novej trate, keby tam mohli len regiotramy 30/60...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: úterý, 09.led 2007, 20:50 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
GARDENBOY: Ved som pisal, ze projekt bude na internete. Pokial viem, zatial stranka este nie je hotova.
Ked by do Tahanoviec sla aj mestska linka, tak by teoreticky mohla stacit jedna S linka vsunuta do tej mestskej.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz