Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je středa, 13.pro 2017, 14:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 689 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pondělí, 28.kvě 2007, 12:10 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
Ja som narodil ve Budapesti, a teraz-konecne,chcem bavut elektrickámKed hovorime o kosicke statistika.prve prekvapenie tám máme. ze npl stáv medzy 1967-19777 nezmenilo. potom uradne srotovali 229-terasa- a ve 1980. zo suhlasom ministerium, dostali NOVY VOZ cislem 229. to je trosku smiesna, ale zadny vut-terasa-298- po havaria nebolo vyradeny, ale Go dostal. a novy zadny voz od 1980- evidovali ako novy skrin..Vsetkych stary vuz ve 1968 srotovali a ostalo ve stavu 31 vozen:T2, a 93 vozen T3=124 voznov prisol 1969:263 isol do Prahy, ale ostalo ve evidencny stav. ,1971: suprava 261-291 mal havaria. Kosice dostal dvojdverovy náhradny skrin,ten bol znamy voz:261.evidovane bol ako skrin, stáv nezmenilo, pokazilo áj T2:238, ako skrin bol evidovane, stáv nezmenilo ostalo 31+93 vozy,"niektorim nové skrinom." ve 1971 vratil 263-na papir, skutecne 261-291 po oprave :263-238. a co Praha "vratil" celkem novy vuz, to jazdil ako 268 medzy 1971-1981 stáv nadalej ostalo 31+93


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pokracovanie
PříspěvekNapsal: pondělí, 28.kvě 2007, 12:39 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
cize ve 1971 situace bolo tákto : 31 vuz :T2 ztoho 238 zo skrinom T3 aa ex 93 vozy:T3 novy skrinem jazdil:261...ve 1972 mala tauka havaria 269-248, 269 papierove aj Go dostal. CKD predal pre podnik 1 celkom novy skrin, tieto cislovali na 266, a 248 na 267. a puvodny-verza 1963-266-267 opravili ako 269-248. cize ani tu nebolo stav zneneny, áj dalej 31+93 vozy jazdil, 99% ako pevné supravy, bez zmeny. Do 1975 nebol problem, ale potom tri suprava havaroval. ztoho zdemolovany bolo zadny vuz 272,predny voznem 298 / ano 298=298, áj 1975, áj 1978/ .Ve 1976 DP dostal 5 skrin. Uz tuje cas, aby sme hovorili otvorene: tieto 5 vuz bol celkem novy, a stary vonem-hlavne T"-om nemal zadny suvyslost, ale tera my bavime o statistiku, tieto 5 vuz :239-267. 301-302 cu 1976 máj-jun uz záradili. Zaujimavy vykaz som vydel .30.XII 76 :229-223 porucha. puvodny T2 ... vtedy gde je, a co roby pozdejsy 229 ? este nie su spolu 298-em ?,vsak dalsi 4 vuz 239-267,301-302 uz dávno jazdy,co je 229-om ze este nepremáva ???????


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: este pokracujem
PříspěvekNapsal: pondělí, 28.kvě 2007, 15:10 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
Cize, do 1976 stali následovné zmien: Z 31 original T2 vyradili tri :229,238,239, cize ostalo 28 vozy spojeny do 14 suprav. a stáv voznov T3 bolá tákto. Základne 93 vozy. podlá serie 243-296, potom 297-319. a treti tip:320-335, voz 263 do prahy, nevratil, 269 ve 1972 a 272 ve 1975 havaroval. 93-3 =90. 1971: 261",268" 1972:266"/zmysung 269-em/ potom ve l976: 229,239,267,301,302. cize 90+8 = 98. vedla novy 301-302 egsistoval aj puvodny 301-302 preto uredne t bolo 96 voz, a proto ze na 3 voz T3 farbili cislo po T" :229,238.239. preto ex 96 T3 uradne preradili 3 voz, co bolo T" zo skrinom T3. cize 96-3=93, a pri T" 28 voz + 229,238,239, = 31, cize papierove:31+93=124 nádalej cize stán nezmenilo, skutecne bolo : 98 T3 /okrem 263.269.272/ a 28 T2..Prisol 1978. havaroval 229-298. 229-em nemohol spekulovat, tieto negativne známy voz uradne muselo bol vyradit, 298 papierove na Go :92+31=123 vuz papierove, 229" premával-ako novy vuz- 1980-1999. a trvalny novy vuz po Go:298" tiez medzy 1980-1999 chodil tieto papierove


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ideme dalej
PříspěvekNapsal: pondělí, 28.kvě 2007, 15:44 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
cize medzy 1968-1982 okrem 1978-1979 statistické stav bolo 31 T2 a 93 T3. =spolu 124 vozy. Ve 1983 záradili 20 novy T3SU voznov.34 sedadlom :336-355 = 2o vozy stym paralelne vyradili 12 originalny T2 takto : 220383-212. 210183-213,250383-214. 230283-215, 210183-216,217, 250383:219,224,231, 220283:234,235, 230283:241 Ve 1984 záradili dalsi 20 nové T3SUCS vizy,ako 356-375, a dalsi 12 vuz T" vyradili,takto : 230184:218, 090284-220,230184:221, a dalsi 9 vozy :223.225,227,230,232,233,237,240,242 dnom 090284 vyradili Ostatny 4 vuz-dve suprav- dali na GO a premávali dalej :226-222.228-236. cize uradne maly 133 vuz T3 a 4 vuz T2 =spolu 137. Ve 1986 záradili 32 novy T3SUCS:376-407 a vyradili následovny 26 voznov : 010286:271,292,309,316, 050386:280+308 suprava.120386 :suprava 249-296,280386 :253,257, 210486 :245,250,265,276,305,306, 090686: 244+255,274+277,275+293 180986 :243+291,269,285 , nno tu,teraz, momentalne skoncim, a ked budete mát dalej záujem.pokracujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .....
PříspěvekNapsal: pondělí, 28.kvě 2007, 18:36 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
6514: Rad si precitam Vase zaznamy o radeni a vypravovani v minulosti. Ale navrhoval by som, aby na tento ucel bola vytvorena osobitna tema. Je to len navrh, nikto nemusi suhlasit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pán Nodes
PříspěvekNapsal: pondělí, 28.kvě 2007, 18:56 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
len to je problem, ze som technicka analfabeta, nedávno ocim internet, a neviem ako treba otvorit osobytna tema, mne to jedno ze kde to bude. ale ako sukromny správ zato nedám, lebo chcem aby to vsetke zaujemcov citali, ,keby ste vedel mne robit osobytnu tema, kde este presnejsie mohol pisat.....uvytám. kazdy priatelské pomoc podakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ahojte shefovia,hezky den
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 08:23 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
szia veduci Carchye :1, som 6514 a nie 6541,todruha elektricka. 2, ja som autr-stym som robil viac ako 20 rokov- alebo ty, ? ked ja som autor to bud dobri opravit. ked nie som autor,vtedy naco pisem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 11:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
6514 : No ja by som si rad pocital aj viac... Rozhodne ste to mali v Kosiciach pestre :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: skocime na 1983
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 13:08 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
Ja to viem, ze stymy voznami debatovat nie je lahke.npl to vsetko zo hlave pisem. Ale treba videt, ze nic nestalo nahodou. na konci 1982 vratil 243, ex ostrava, robili mu krstenie na 325,druhy voz 310 mala by dostat 324, aby potom dalsi dvojicky 326-327 az 334-335- mohol postupne cislovat. ale osud insak rozhodol, dna 18 o183 siprava 260-317-316 uplne buchnul do predidujucej suprav:326-327. originalny 260, zial:srot. a vuz 310 dostal GO, ale uz ako 260". ale ták na vymenny sistem ostalo iba 1 vozen a ked to isol do radu, mali také supravy ze 333-332,329-328 atd, Akkurat dobre bolo ze záradili 20 novy vuz T3SU 336-325,337-260 ! elegantne riesenie,prisol na VP 285-283 a 256-304, obydve bol po havaria, preto :338-285,339-304,340-283.341-256. po tieto velka havaria vrla pokazilo aj 317. ale posledny vuz:316 uz nie. preto:342-316 nastupil,tiez prisol na VP 312-313,po VP 344-312,343-313,tiez na VP suprava 320-321, nástup: 345-320,346-321, tiez mal VP 250-253, po :347-250,348-253, a skoncili áj 317-om :349-317 nepoviem? khaos !!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: pokracujem pri 350
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 13:40 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
nasledoval zase GO: 350-324.a351-327 /325=324",324=327""/ nna bola by cudna suprava 327-324, ale po novy voznov uz bol OK. nasledovalo tiez VP suprava 318-266,po VP:352-318,353-266, a ve 1983 este dve GO robili :354-332,a 355-333,,/ 327=332",332=333"/ Ve 1984 záradili dalsi 20 voz T3SUCS 356-357 az 364-365. ostatny 1o bol ako predny zaradene:366-330,367-331 GO /333=330".330-331" / potom prisol tri VP, 368-302,369-301.a 370-271. a nakonecne este 5 GO :371-326.372-335,373-334,374-329,375-328 /331=326",326=335",335=334",334=329" 329=328" a ako rezerv ostalo originalny 328,Medzy tym 316 vyhorelo, preto suprava 239-267 odvesili- takysto takké katastrofalny vuz bol, ak jeho brat:229/ záradili :342-267. ani puvodny 328 nevela cakal. lebo do 246-284 buchnul 349-317 ve oktober 1984, 246-317 neposkodilo, hned záradili, chodil do 1991. 349 na uroven GO dostal VP, 328 zaradili ku 349, a stym precislovanie.III 1985/skoncilo,ked to dakto dokladne prestuduje, uz ani nebude také khaotická


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: a teraz summalizujeme.
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 14:21 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
cize, ex 31 voz T2 chodil len 7,ztoho 4 rekonstrukce /226-222.228-236/ a ostatny tri-229,238,239, len papierove bolo T2 inak pravidelny T3. zo 93 vozy papierove -vyradili 26 = ostalo 67, novy vuz prisol 72 kusi + 2 KT8 148 inventarny voz :246-317,247-281-239,338-279-248,
300-251,252-278. ,254-262,341-256,258-289.295-259,337-260,261-268-290.263-238,264-303,
353-266,342-267.348-270-273,347-272-297.370-282-294,340-283,349-284.299-286.
287-288,229-298,369-301,368-302.339-304,310-307.311-319,344-312,343-313,314-315.
352-318,345-320,346-321,323-322.350-324.336-325,371-326,351-327.375-328.374-329,366-330,
367-331.354-332,355-333,373-334,372-335 potom 356-357 az 364-365, 376-377 az 406-407 okrem toho dve KT8D5,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: co to je ?
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 17:29 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
Je to právda ze podpisal som, ze nebudem vulgarne rozprávat, ale ked to tak ide dalej, ták uz nebudem sebe rozkazovat. dostal sum miesto ve forum stym ze postupne poslem kosic. teraz mám cas lebo som invalid, som chcel to kompletne urobit, ale dakto spmnou sranduje, lebo posledny tri pripade, co som pisal zmyznul .hlapi !! som bol na srdce operovane. zomnou nesrandujte som slubil pre pana veduceho Vpps, ze Kosic urobim od 1969. co som slubil,splnim. posledne vám slusne prosim, neobmedzujte ma? a nerobte zomnou.......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: mazat,ci nemazat, to je tu otazka
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 17:58 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
skuska


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: dufam,ze to nezmyzne,
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 19:02 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
teraz preberieme supravy. tieto dve suprava bez problem, spolu jazdil :249-296:1967-1986 /pred 1967 dvojicky skrizom krazon chodili,neboli pevné./ a 314-315:1967-90. 249-296 original nebol planovany na srot. ale malá tazka havaria, .dalsa 4 suprav medzy 1967-74 chodil :244-274,255-245.306-285.283-277, 283-285 mal dostat iba VP preto spolu záradili. dalsi tri suprav dostal Go, a ku 1986 chodil :244-255.306-245,a 274-277. tu zadne precislenie nebol, iba ve 1979 dostal Go vuz 283-285.do 1989, ale cislem 295-259. supravem 312-313 tiez nebol problem,1967-83 spolu, potom do 1990. 343-313 a ku 1991:344-312. 1967-1982 chodil :252-278.275-293.287-288 , pri VP -1982- predny voznov precislili : 252 na 287". 275 na 252" a 287-na 275",252"-278 do 1989,90, a 275"293 do 1986, a 287"-288 do 1990 chodil,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: vazeny pán moderator
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 19:18 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
dufam drahy bratukam, ze nemyslis, ze halucinoval som ? dokud som neisol do dochodku, som bol vypravca vo vlecky, a kazdy rok som chodil na psychotest, cize ked ty povim ze zmyznul . to je právda, inak to nie prvykrat, ani bohovy nepovim ze ty, umna bordel neni, lebo zena je fararka/ja organista/ a odkud ucim na internet, este lepsie musim sledovat, lebo 1 bodku omylem pisem, stroj uz uaze. inak,priamnu sluzbu, budeme mat kameratov. idem pit pivo, zapnem simfonia c 8 od Brucknera, potom pisem dalek Kosice, na zravicko inak som 58 rocny ale mozes kludnw tykat,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: havaria,havaria,havaria
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 20:06 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
suprava 261-291 havaroval ako náhradanzo ckd prisol dvojdverovy vuz 261" tieto sojili voznem 265, original 261-291 dlho trvalo. medzy tym kosice chcel návrat vozy 263, co od 1969 pouzival na skuske T3M,pokazilo aj t2-238... Kosice ako protihodnotu. za 263 dostalod ckd komplet novy vuz prisol tiez na oprave 268-265. 261"-265 uz videli sme, 261-291 = 263"-238" novy vuz prednym ako 268" puvodny 268 dali dozadu, ako 291" 263-238" ex 251-291 do 1989 jazdil. 268" ve 1982 precislili na 311" a originalny zadnym vozem 319 jazdil do 1990 / 251-291 prosim na 261-291 opravit / ve 1974 261"-265 sol na VP tiez 299-282, a 305-286. Po go: 305-265 bez precisl,srot 1986, taktiez spojili .299-286, co ku 1990 jazdil. medzy 1974-1982 jazdil 261"282 potom 261"268-282, a konecne 261"268-290, 291" ve 1982 znovom 268, 282 ako 370-282-294 do 1990 jazdil,Ve kosic prvy 30 vuz mal aj tachometer, preto dali vopredu, a ked supr tachometrom havaroval, radsel dlhy opravovali potom suprava meszy sebou ocislili


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 29.kvě 2007, 22:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 02.zář 2003, 19:07
Příspěvky: 1223
Bydliště: Košice - Sever
Ja mám otázky ohľadom tých dvoch KT8 čo došli v roku 1986:

1. Či sa dožila dnešná Hlavná (vtedajšia Leninova) skúšobnej prevádzky týcto dvoch vozidiel, lebo dodané boli niekedy pred zrušením elín cez Leninovu.
2. Či sa oficiálna pravidelná prevádzka datuje od 3.7.86 (existuje fotka, kde je toto vozidlo prestavené cestujúcim s nápisom: "PRVÁ JAZDA PO OBNOVENEJ TRATI ELEKTRIČKOU KT8D5 prvou v SSR") za ňou sú pristavené obe Cassovie + nejaká súprava T3. Aké bolo jej číslo? 500 al. 501?
3. Na ktorej linke sa vypravovali
4. Kedy sa skúšala prevádzka dvoch KT8D5 (opäť existuje fotka na perešskom moste)

_________________
Fico: Juraj Jánošík bol prvý slovenský socialista, lebo bohatým bral a chudobným dával.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: středa, 30.kvě 2007, 06:02 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
skusebna chodit.Alejova este neegzistal. ci skusali ako dvojce ? otom tiez nevim, 030686: 09,50 hod skusobna-500 meno vodica nesmiem pisat.040686 :10,00 az 10,36 110686 08,30 skusobna 0506---10,0686 120686---290686 nechodil 010786:501:dobech voza 030786:500 .sluzba 01065 zacina o 4,18 hod.meno vodica nnesmiem povedat, dobech na 501 dnom 010786 stalo o 14,45 zaradene 7-ka, provoz na alejovu. 5,6,7,8, VII - skusebny:13,40 10,55 12,00 13,30 vsetky skusobna... 8,9,10,11 jul 1986 : 500 chodi na 1-ky, 8,VII 86:501 skuska 15.VII o 4,39 , 501 cestujucim na sluzbe 01055.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: samozrejme.....
PříspěvekNapsal: středa, 30.kvě 2007, 07:05 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
ve 1986 namiesto alejova trebba Kuzmany chápat /oppardon monsenior


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ideme dalej
PříspěvekNapsal: středa, 30.kvě 2007, 17:48 
Offline

Registrován: čtvrtek, 17.kvě 2007, 16:48
Příspěvky: 680
Bydliště: Besa 07672 sk
dve suprava premával tiez, medzy 1967-1976 í: to boli 246-303, a 264-284.246,284 isol na GO do ostravem a 264-303 do brna. Ked vozy vratili, uz supravy/246-284,264-303/ ostali tak. 284 ve 1984 ták poazilo ze trebalo vyraditm ku 246 spojili 317, az ku 1991 chodil, ako 246-317.264-303 ve 1989 havaroval, preto este ro chodil ako "C" vuz :345-320-264, a 303 chodil vtedy novym voznem:414, 303 vtedy vyradili kez záradili trojce:414-415-416. teraz skocine návrat na 1971 suprava 251-290 havaroval. 251 mál tachometer,preto nechceli do zadu dát, cize :251-290= 290"-251. okolo 1976 mal nova havaria tu preradili vlakov 290"=254" ve suprav 254"-262" .B vuz,251" dostal nánrat sxoju cislo:290 300-273 od 1971:300-257", ve 1976 vuz 300=257" co bolo ve 1986 vyradene,dlho spolu chodil 257"-290, potom odvesili, a posledne ve 1990 =261"-268-290 chodil, 257" = 262" cize novy 254"-262" ex251,273 254" srot ve 1989, 346-262" estee rok chodil.256-289 premával od 1967-1986,ale od 1971:289"-256",od 1981:243"-291"


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 689 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 35  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz