Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je čtvrtek, 19.říj 2017, 22:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 05.bře 2003, 09:30 
Tento prispevok sa netyka MK4.

Toho roku sa ma zacat vystavba a do 2 rokov skoncit usek dialnice PRESOV - SVINIA . Z povodne navrhovanej vraj najvacsej dialnicnej krizovatky na Slovensku Presov-Vydumanec (na ktorej sa mali zbiehat cesty zo 6 smerov), ostane len torzo. Bude tu len urovnove krizenie ciest Levocska-dialnica a M.Saris-Cemjata so svetelnou signalizaciou !


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 05.bře 2003, 13:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
peter k: zaujimava informacia, odkial pochadza ta informacia ?
tak som si trochu listoval noviny a nasiel som len avizo o zacati vystavby cesty z oravy na kysuce: http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_ekon&cl=832425
dalej clanok o tom, ze vraj do roku 2010 bude dokoncena dialnice ba-ke: http://www.sme.sk/clanok.asp?rub=online_ekon&cl=831707 aj ked ja osobne to povazujem za populisticky drist, samozrejme z technickeho hladiska to mozne je, ekonomicky tiez, ale po tom, co nasa skvela vlada dvakrat schvalila "novu koncepciu vystavby dialnic v sr", co sa fakticky rovnalo pozastaveniu vysavby, tak neverim. z toho isteho dovodu neverim ani tomu, ze do dvoch rokov postavia dialnicu do svine, no ale, ak by, tak aj za to vdaka. a to nehovorim este o tom, ze aby to malo nejaky zmysel, tak ten kusok po svinu treba pripojit bud ku dilanici do kosic, alebo aspon k useku cez branisko. no ale to je hudba velmi dalekej buducnosti ...
krizovatka 6 ciest ? no tak dialnica, potom hlavna do presova, potom lokalka do vydumanca a nakoniec este pripojenie fiktivneho severneho obchvatu, a este samozrejme, cesta do maleho sarisa, takze to je vskutku 6, no ale, pravdu povediac, taketo megalomanske stavby nemusim a okrem toho u nas by aj tak nikto na tom nevedel jazdit, ved v po nevedia niektori prejst ani cez obycajnu x-krizovatku zo semaformi.
podla: http://www.telecom.gov.sk/doprava/vycho ... iloha6.doc ma zacat vystavba v roku 2005 a ukoncena ma byt v 2008 v plnom profile, lenze ten isty dokument obsahuje inf. o tom, ze v roku 2002 ma byt ukonceny obchvat fricoviec, ktory este stale je len rozostavany.
http://www.ial.sk/appl/material.nsf/0/6 ... 5003811BF/ $FILE/Príloha%20č4.rtf uvadza ten isty rok.

koho by pripadne zaujimalo, ako to vyzera na mape, su tam aj dalsie planovane (v skutocnosti ale absolutne nerealne v najblizsich 20 rokoch) cesty, vid prilohu. tak, priloha nebude, pretoze max. velkost priloh je obmedzena na 100 kb a to je obrazok (skomprimovany) o velkosti 835 kb. takze pokial by niekto mal zaujem, staci poslat email na moju adresu: 2stein@atlas.cz a poziadat o mapu. obratom poslem.
btw. tak ma napada, ze som tu mapu uz niekde pridaval do presovskeho fora, takze mozno este tam niekde bude, ak nebola zrusena v ramci ibmedzenia velkosti priloh.

p.s. vladimir, myslim ze ty mas na to pravo, tak by si mohol premenovat tuto diskusiu na "cestne komunikacie v po a okoli". pretoze casom moze vzniknut sirsia debata aj o inych veciach ako je mk-4, tak aby sme si to netahali do mesta, skratka by to bolo prehladnejsie ...

_________________
vivat elektricka trakcia !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 06.bře 2003, 08:33 
Informacia o case vystavby useku Presov - Svinia odznela v televiznej diskusii o vystavbe dialnic na STV2 asi pred tyzdnom z ust riaditela SSC.
Co sa tyka riesenia krizovatky - dufam , ze uz mi nepribudnu dalsie mapy s novymi variantami :!: :evil: :?:


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: pátek, 07.bře 2003, 13:26 
Offline

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 20:21
Příspěvky: 156
Bydliště: Prešov
Clanok zo vcerajsieho PO Korzara:
Dokončenie spojnice medzi mestom a Sekčovom bude stáť ešte 40 miliónov

Prešov - V týchto dňoch vo verejnosti čoraz častejšie rezonuje otázka, kedy sa sprejazdní spojnica medzi mestom Prešov a sídliskom Sekčov, inak známa aj ako komunikácia K4. Najmä o tomto dopravnom riešení včera na prešovskej radnici rokovali zástupcovia mesta, Investorského útvaru Slovenskej správy ciest (IÚ SSC) Košice, projektanti aj dopravná polícia. Riaditeľ IÚ SSC Jozef Uebersax upozornil, že tento rok sa na dokončenie K4 vyčlenilo 15 miliónov korún, ale na reálne dokončenie je potrebných 71 miliónov korún. “Záver z rokovania je taký, že primátor Milan Benč napíše list ministrovi dopravy, pôšt a telekomunikácií a požiada ho o vyčlenenie ďalších prostriedkov. Zdôvodní, že v záujme kultúrnosti a bezpečnosti dopravy je na dokončenie svetelnej signalizácie, dopravného značenia, rekonštrukciu osvetlenia na napájaných uliciach a cestnú kanalizáciu potreba 40 miliónov korún. Za takých podmienok by sa mohla cesta otvoriť do konca júna,” informoval nás po skončení rokovania tlačový tajomník radnice Vincent Sabo. Znamená to však, že budú chýbať ešte pešie chodníky a cyklistický. Pripomíname, že stavba K4, ktorej predchádzali roky postupného procesu majetkovoprávneho vysporiadania, sa začala v decembri 2000. Už v roku 2001 sa na nej preinvestovalo 46 miliónov a v roku 2002 bol síce pôvodný plán 16, ale reálne investor prestaval až 90 miliónov korún. Zaujímalo nás, či na rokovaní hovorili aj o Nábrežnej komunikácii. Podľa našich informácií na druhú etapu ministerstvo tento rok vyčlenilo 31,9 milióna korún, ale v hre je ešte potvrdenie stavebného povolenia stavby. Voči tomu, ktoré vlani v októbri vydal krajský úrad sa totiž niektorí účastníci konania odvolali na ministerstvo dopravy, pôšt a telekomunikácií SR. Mimoriadna lehota, presnejšie 60 dní na rozhodnutie o odvolaniach, ktorú si kompetentní vyžiadali z “dôvodu zvlášť zložitej veci” uplynie 21. marca 2003.”O tejto stavbe sa hovorilo len okrajovo a to s tým, že prvá časť je hotová. S druhou, a to bude časť od ulice Obrancov mieru po reštauráciu Mladosť, sa môže začať až keď ministerstvo posúdi odvolania,” reagoval Sabo. Pre úplnosť dodávame, že medzi prvou etapou v smere od prešovskej Mestskej haly po ulicu Pod Kalváriou a druhou etapu, od Mladosti po ulicu Obrancov mieru, vznikne nedokončený úsek. Za ním stojí problém, ktorý už riešili súdy na rôznych stupňoch, ale v konečnom dôsledku o ňom musí rozhodnúť Ústavný súd SR.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.bře 2003, 15:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
toto je link na original clanku: http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/cl ... 003/11812P

ale aj tak by ma zaujimalo na co este treba tych 40 milionov. ved cesta vyzera byt hotova, chodniky ciastocne. cyklisticky nemoze stat viac nez 5 mil. a semafor stoji 4 mil. sk. vidim to tak, ze nam z toho kuka pekne tmavy tunel.

_________________
vivat elektricka trakcia !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.bře 2003, 22:16 
Prvá časť príspevku sa netýka MK-4
Ad Peter K
Ad Genius
Je to zaujímavé,nedávno som čítal,že najväčšou diaľničnou križovatkou na D1 je(resp.bude)Beluša...Inak na poriadne diaľničné križovatky na Slovensku zabudnite.Posledné boli postavené ešte za socíku,napr.L.Mikuláš,Trnava.Už na diaľnici od Hornej Stredy po Ladce,ktorá bola stavaná až po roku 1994,sú križovatky o poznanie skromnejšie ako tie staré"socialistické".A nesúhlasím s Geniusom,že je to megalomanstvo postaviť poriadnu križovatku.Z hľadiska dopravy a bezpečnosti je určite rozumnejšie postaviť veľkorysejšiu križovatku,ako sa tlačiť do minima,ktoré ledva zodpovedá normám.Len finančná mizéria núti investorov a stavbárov diaľnic prehodnocovať projekty a šetriť tam,kde by nemali.Na to,že máme totálny nedostatok peňazí,by nemalo doplácať technické riešenie.Odporúčam navštíviť Taliansko alebo Nemecko,o takých dialničných križovatkách sa nám tu ani nesníva,a to hovorím o úsekoch,kt.sú porovnateľné s našimi parametrami diaľnice.

K MK4
Je smutné,že táto cesta mohla byť 4-pruhová,ale chýbajú 2 m šírky.Čo sa týka termínov a nákladov na výstavbu-no coment.To je vážne už vhodné na trestné oznámenie.Ale "upokojím" Prešovčanov.Veci,aké sú tu opisované,sa dejú aj v iných kútoch Slovenska.Príklad:tzv.Ľavobrežná komunikácia v Žiline.V podstate slušná štvorprúdová smerovo rozdelená cesta profilu MR 23,5.Ale : Napojenie na Košickú(výpadovka na Martin).Evidentne bolo kedysi v pláne úplne iné rozšírenie ul.Na Horevaží,ktorou sa napája na križovatku.Je to vidieť hlavne po nájazde ponad železnicu.Za týmto nájazdom zmizne stredový rozdeľovací pruh a cesta robí také mierne S,aby obišla nejaké budovy v areáli teplárne,takže oproti zvyšku trasy to pôsobí ako provizórium.Kdo sem-tam jazdíte cez Žilinu na Martin,to určite poznáte.Takých príkladov sa dá pomenovať ešte mnoho.Je to vážne úbohé,keď kvôli nedostatku financií sú nielenže posúvané terminy,ale ešte sa aj minimalizujú(zjednodušujú) technické riešenia.Kompetentní by si mali uvedomiť,že prerábať a upravovať hotové stavby,na ktorých sa ušetrilo, nás vyjde omnoho drahšie.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.bře 2003, 22:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
fero: mas pravdu, velkorysejsie stavane krizovatky su iste bezpecnejsie (ja v ziadnom pripade niesom za minimalisticke varianty na hranici platnych predpisov) avsak ja som vravel o krizovatke kde sa mimourovnovo stretava 6 ciest a to povazujem za megalomanstvo, minimalne v tomto pripade, pretoze ide o cesty zjavne neekvivalentne. ja by som si tam skor predstavoval standardnu mimourovnovu krizovatku dialnice s hlavnou cestou I/18 a lokalna cesta na vydumanec by bola urovnovo pripojena k I/18. no a samozrejme ta krizovatka d1 a I/18 by mala byt dimenzovana tak, aby sa tam niekedy o 20-30 rokov dal pripojit severny obchvat mesta, aby sa zas nemusela za tazke miliardy rozbabravat aj krizovatka.

a k mk-4 sa uz nevyjadrujem, je to vazne na zaplakanie. :evil: :cry:

_________________
vivat elektricka trakcia !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.bře 2003, 23:12 
Genius: please vysvetli mi, ako laikovi, co stoji na semafore 4 miliony korun. Tie kovove rury? Tie objimky? Ziarovky? Farebne skla? Droty? Alebo cyklovac, ktory ich prepina?

A vobec, z toho, co som si precital, je mi zle. Staci tam osadit ten po...any semafor a pustit tam auta. A hotovo. Ostatne dorobit "za pochodu", alebo pre pripad vyluk jedneho jazdneho pruhu na MK4 (z dovodu vystavby chodnikov a tak) ako docasne riesenie navrhujem ustanovit MK4 aj Pod Taborom ako docasne jednosmerky, kazdu v inom smere a bude.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.bře 2003, 23:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
papyr: ja ako druhy laik tiez nechapem co na semafore stoji 4 miliony. ja osobne odhadujem realnu cenu asi tak desatnasobne nizsiu. ale pri vystavbe minimalne poslednych piatich semaforov v po bola vzdy zmienka o sume 4 miliony +- par supiek, takze na zaklade toho si uz implicitne dosadzujem za cenu semafora v po 4 mil., i ked si stale myslim, ze sam by som to urobil (no dobre, zohnal si ludi) za pol miliona ... a este by mi ostal celkom pekny zisk. skus ratat sam (sumy len tak odhadujem): stlpiky 4*10000, ziarovky+objimky+farebne skla 4*1000, kable 5000, vykop, instalacia, zaasfaltovanie 150000, cyklovac 40000 (rovno tam mozes dat cely kompik) a to je spolu cca 240000 korun. kde je zvysok, fakt netusim. ale ak dobre ratam, tak firma na semafory je v presove fakt genialny :lol: kseft.
a navyse tie semafory co sa u nas robia su vylozene predrazene, pretoze sa vzdy rozkope krizovatka, zakladaju sa kable do zeme, pricom by kludne mohli ist vo vzduchu zo stlpika na stlpik (boli by o nieco vyssie), alebo a to by bolo uplne najlepsie bezdrotovym prenosom.
a to si zober, ze za tie styri melony co na ten semafor zarve nevedia ani zriadit centralny dipecing semaforov a zelenu vlnu. v presove ide kazdy semafor solo. ak aspon obcas chodis v po autom, tak si to lahko vsimnes, mne to teda vzdy ide hrozne na nervy, ale niektore postupnosti uz poznam a tak napriklad aj ked ostatny si idu sesdesiat, tak niekde idem tak 30-40, aby som prisiel na zelenu a nemusel cakat, inde si to sviham 80, aby som neprepasol zdaleka viditelnu zelenu, ktora by ti v sestdesiatke zmizla kratko perd prichodom na krizovatku.

_________________
vivat elektricka trakcia !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 07.bře 2003, 23:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
este co sa tyka mk-4, kludne to mozu otvorit aj bez semafora, ani na krizovatke s ul. opd taborom nie je a ani nebude semafor. okrem toho, vlado a ja, sme presli cez mk-4 asi v polovici februara, a tak sa mi zda, ze na jednej strane je uz chodnik hotovy :!: a chyba len na lavej strane (v smere na sekcov) a cyklisticky ma tiez casu. okrem toho si uvedom, ze su tam jazdne pruhy siroke 3,5 m (norma) a krajnice siroke 2,5 m :!::!::!: (to som zratal z toho ze cesta je o dva metre uzsia, ako by bolo treba na stvorprudovku podla normy). a do takej krajnice v pohode postavis traktor, tatrovku ci zeriav bez toho, aby akokolvek zaclanali do pruhu, ale tam fakt staci par chlapov s gumenymi kladivkami, dva az tri nakladaky s dlazbou a dalsie dva s pieskom a zo dva furiky. to je cela dostavba mk-4 (ak nechame stranou cyklistak, ale i to nemoze byt nejaka strasna palka).

_________________
vivat elektricka trakcia !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 08.bře 2003, 11:26 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
Ja sa do MK-4 nemontujem - nie som odborník. No už z viacerých zdrojov mám záruku, že v budúcnosti je (vraj) možné cestu na 4 pruhy rozšíriť.

Pokiaľ ide o dostavbu, ide hlavne o semafor (ja si na rozidiel od Teba, genius, neviem a nechcem predstavit dopr. situaciu bez semaforov na oboch koncoch cesty), veď chodník pre peších a cyklistov hneď byť nemusí (keď sa doteraz chodilo popod Tábor, tak prečo by ešte chvíľu nevydržali, hlavne keď tam bude mnešia premávka...).

Na záver perlička - po skončení zimných školských prázdnin dostali turnusy, ktoré robia školské spoje nové služobné cestovné poriadky a tam už majú vodiči zadanú trasu liniek č. 12, 32, 35, 36 cez MK-4 :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Semafor
PříspěvekNapsal: pondělí, 10.bře 2003, 18:39 
Offline

Registrován: středa, 08.led 2003, 17:42
Příspěvky: 16
Papyr, môžem Ťa uistiť, že 4 mil. za semafor nie je ani trochu prehnaná cena. Radič CSS je zariadenie, ktoré zodpovedá zabezpečovaciemu zariadeniu na železnici. Musí mať ochranu proti súčasnému svieteniu voľna v kolíznych smeroch, musí mať sledovanie funkčnosti žiaroviek atď. (Pár rokov som si odbrigádoval aj na vtedajšej Mestskej správe komunikácií Bratislava, údržbe svetelnej signalizácie).
I.

_________________
Igorko

Pravda, láska a elektrická trakcia zvíťazia nad lžou, nenávisťou a dieselovou trakciou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 10.bře 2003, 18:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
igorko: a to nezvladne obycajny kompik s nejakym softom za par tisic ? alebo to musi byt mechanicka hracka ?

_________________
vivat elektricka trakcia !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: semafor
PříspěvekNapsal: úterý, 11.bře 2003, 13:29 
Offline

Registrován: středa, 08.led 2003, 17:42
Příspěvky: 16
Nuž tak to teda nezvládne, pretože semafor si nemôže dovoliť ukazovať blbosti, pretože práve skolaboval Mrkvosoft. Mechanická byť nemusí, ono to ten počítač väčšinou aj obsahuje, ale musí to byť istené ako z hľadiska spoľahlivosti tak z hľadiska bezpečnosti, takže pomerne špecifická konštrukcia.
I.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 11.bře 2003, 13:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 13.říj 2002, 14:57
Příspěvky: 414
Bydliště: Prešov, ale väčšinou som v Brne
no nemusi to byt zrovana microshit, take linuxy maju stabilny kernel, rovnako aj w2k.

nikdy nepochopim, co na semafore stoji 4 mil. urcite by na stacil obycajny pocitac (a ak nie, tak v priemyselnej uprave) a urcite existuje soft, co to dokaze, pretoze ak zblbne semafor, tak nanajvys sa pokrivy par aut, pripadne sa prepne na blikajuce zlte svetla (to musi dokazat urobit aj microshit :!:). su priemyselne aplikacie, kde ked ti kiksne kompik, tak skody idu do milionov za hodinu (linky v chem. podnikoch) pripadne sa hazarduje s nar. bezpecnostou (je) a da sa to urobit tak, aby to nekikslo. tak sa da urobit aj v semafore. a okrem toho ani taky semafor nedokaze prekonat vsetko, urcite si uz videl ze prosto blikala zlta uprostred dna, a teda asi to nebolo dostatocne istene alebo co.

semafor skratka nemoze stat 4 miliony, realna cena je zlomkova. tak ako vyrobna cena cd je radovo desiatky halierov, litra alkoholu niekolko korun a benzin (aj s rafinaciou a dopravou) na slovensku stoji 8 sk.

_________________
vivat elektricka trakcia !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 11.bře 2003, 20:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 26.říj 2002, 08:31
Příspěvky: 220
No ja si myslim, ze jeden taky obycajny pocitac by zvladol mat pod palcom aj vsetky semafory v PO. No v tom pripade by tych 4mil stala asi komunikacia z nejakym centralnym bodom...

Ale ako hovorim, program na ovladanie krizovatky so semaforom spravim za pol dna, na "rozumne" ovladanie vsetkych krizovatiek v PO, aby sa nemuselo stat 3 minuty na kazdej krizovatke, no to je pekna tema na diplomovku... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Css
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 13.bře 2003, 06:22 
Igorko ma v podstate pravdu. Mam na to skolu i trocha praxe.

Neriadia to Wokna ale jednoruchy priemyselny "pocitac", v podstate cyklujuci radic, ktory ma po sekundach priradene, ktoru ampulu ma zapnut a vypnut. /By ste sa smiali, ale je to v principe velmi podobne tym starym "hodinam", ktore nam v skole zvonili na prestavky. Tam to bolo kolecko na obvode s kolickami, ktore sa hodinovym strojcekom otocilo raz za 24 hodin a ked sa kolicek dotkol jazycka, tak to zoplo relatko a zazvonilo to. Podobne su riesene aj hodiny na tzv.nocny prud./ Kedysi to bolo aj u semaforov mechanicke, teraz je to elektronicke. Mozno, ze 4mil. su vela, ale dnes postavit CSS do 2,5mil. je umenie. No a na riadenie viacerych krizovatiek je koordinacna jednotka, ktora priamo neriadi jednotlive ampule na vsetkych krizovatkach, ale iba koordinuje jednotlive samostatne radice.

Najdolezitejsie zo vsetkeho je vykonat co najdokonalejsi priekum /pocet vozidiel a chodcov z kazdeho smeru/ podla moznosti najmenej po hodinach /aby sa mohla vyselektovat tzv.spickova hodina/. Druha najdolezitejsia vec je urcenie dlzky cyklu /60 ci 80 sekund, kedy dochadza k opakovaniu cyklu/. To ma pozitivny vplyv na pocet vozidiel, ktore mozu z daneho pruhu prejst na jednu zelenu, negativny na to, ze ked neprejdu, za kolko sa dockaju dalsej zelenej. Tretia vec je plosna velkost krizovatky pre urcenie doby vyprazdnovacieho cyklu, t.j. kolko trva opustenie krizovatky poslednemu vozidlu iducemu z daneho smeru este na zelenu. To su vsetko veci iba na technicku zdatnost projektatnta CSS. No a posledna vec, ktora uz vyzaduje cit a skusenosti, je urcenie systemu subeznych pruhov, odbocovanie na pridavnu zelenu /sipkou bud v ampule alebo na tabulke atd./.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 13.bře 2003, 17:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 10.led 2003, 19:58
Příspěvky: 143
Bydliště: Prešov
Tu som nemohol nerozmýšľať.Ak by boli Semafory Na Vychodnej aj na
Laca Novomestskeho,Tak bude v Prešove kolona aút.Tu by boli várky
Semafórov:Keby ste Stihli Semafor K4/Laca Novomestského/potom
by ste stikli prisť až na Semafor Hypernova.Stači isť 70 km/h a dojdete to.
....Ešte je to v dohľade.....
Bol by som rád keby Mesto Prešov rozmnožilo o jedno Sídlisko.
Sídlisko Východ/časť Sekov/
(((Hovorí sa že Mesto Prešov je tretie najväčšie mesto,ja si to myslím)))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 13.bře 2003, 19:23 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
peter messa:
1. Myslíš si, že keby na Východnej a Laca Novomeského semafory neboli, že by autá v kolónach nestáli? Ja myslím, že práve že áno.
2. Stačí ísť 70 km/h? Pokiaľ ma pamäť neklame, v Prešove je dovolené jazdiť najviac 60 km/h (jedine, ak by na MK-4 osadili zvláštnu dopravnú značku povoľujúcu vyššiu rýchlosť, čo si ale nemyslím).
3. Čo máš na mysli pod pojmom "semafor pri Hypernove"? Pri akej Hypernove? Veď v Prešove žiadnu Hypernovu nemáme!
4. Na východe Prešova, pokiaľ mi je známe, sa žiadne sídlisko nikdy neprojektovalo. Jedno sa ale plánovalo na západ od Sídliska III.
5. Prešov JE počtom obyvateľov tretie najväčšie mesto na Slovensku. Prečo sa tomu stále čuduješ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 16.bře 2003, 18:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pátek, 10.led 2003, 19:58
Příspěvky: 143
Bydliště: Prešov
Vladimír:Neviem čo si myslel 1.Semafory by tam boli lebo ta cesta tam bude na nič.Predstav si že ráno pôjde 32,36,a kolona aut.CCA:41.Dvojku pochopim ale ked budeš prechadzať cez cestu pri BILLE ,vidiš tam auto isť
80 km/h.Ak si pamätaš,ked pôjdeš do Košic(alebo Košického Kraju)je tam
všade 70-ka.Trojka :Hypernova bude sa začať stavať v Lete,lebo je tam všade blato.štvorka,sídlisko by malo byť pri MK-4.Sídisko MK-4.Predstav si odbočku Krasna/n.Hornadom-Alejová.....5:Je to pravda,je mi to fuk či
sme 564 abo 3-reti.
SHELLKA JE UZ V PLNEJ STAVBE.BUDU NOVE STLPY A PUMPA....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz