Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je úterý, 12.pro 2017, 03:47

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ikarusy ex. BKV
PříspěvekNapsal: úterý, 24.čer 2003, 13:13 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
V roku 1989 prebehla nejaka asi celoslovenska akcia o nakupovani uz ojazdenych klbovych vozidiel Ikarus 280.?? od budapestianskeho dopravneho podniku (B.K.V.). Trnava tak ziskala min. 3 taketo Ikarusy. Jazdili v povodnom natere, t.j. tmavomodre so sivou strechou a medziokennou castou. Mali vacsiu cast okna otvaraciu (oproti zvycajnym Ikarusom dodavanym do Ceskoslovenska). Pomerne skoro vsak boli vyradene. Dodnes je z nich mozne stretnut spomenute okno napr. na TTA 24-52. Neviete o nich niekto nieco blizsie ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 24.čer 2003, 18:09 
Súviselo to s otrvorením novej trasy metra v Budapešti.Takéto modré Ikarusy 280 ... jazdili aj v Nitre a to v počte 4 ks,ale aj ďalších mestách býv.ČESKOSLOVENSKA. Prevodovky mali automatické.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: ikarusy
PříspěvekNapsal: středa, 02.črc 2003, 10:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
No, ja som sa dozvedel informaciu, ze Trnava mala tri taketo vozy. Boli stvordverove s automatickou prevodovkou.
Udajne v Trnave vsetky tri jazdili na linke 3x, ktora v roku 1988 zacala premavat na trase Modranka - Biely Kostol (cez Druzbu). mali vraj modry nater, a dokonca vraj aj nejake povodne budapestske reklamne letaky a napisy.
Neskor, ked sa pocet liniek v Trnave zredukoval, presli vraj vsetky na medzimestsku dopravu. Jedna z nich vraj jazdila este donedavna si tak do roku 1999-2000. ja si ju aj pamatam. Od tych ostatnych medzimestskych vozov, ktore v trnave jazdili bola tato jedina z nich stvordverova, mala nater bielo-modry, zhruba ako na karosach, teda biely s modrymi pruhmi, videl som ju asi dvakrat v zivote. Mala stare napravy - hviezdicove, ale nezda sa mi, ze by mala velke vetreacie casti na oknach. SPZ bola tusim TTA 41-xx, mam to niekde doma. Je ale dost mozne, ze sa este nachadza v areali SAD Trnava, no neviem to iste (nie je mozne sa dostat dnu).
To s vetrakmi na TTA 24-52 potvrdzujem, ma dve okna s takymi vetrakmi, ale neviem, ci to ma s tymi madarskymi vozmi nejaku suvislost, pravdepodobne ale ano.
Tiez ma zaujimaju osudy tychto vozov na Slovensku, pripadne ich povodne madarske ev. cisla, ak niekto nieco viete, napiste sem prosim tiez.

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Naposledy upravil jajcaj dne středa, 23.srp 2006, 23:45, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ikarusy
PříspěvekNapsal: pátek, 04.črc 2003, 15:40 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
V Trnave som bol prakticky kazdy pracovny den od jesene 1993. V tom case som uz ziaden Ikarus ex. Budapest nevidel (ci uz s velkymi oknami alebo tmavomodro-sive). A urcite nie v primestskej doprave. Po redukcii liniek MHD v Trnave (1990) sa naozaj pravdepodobne vyradili, ale v polovici devatdesiatych rokov sa urcite ustalil pocet klbovych vozidiel na 4 + 2 (Ik 280.08 + B 741) v MHD. Podobne sa ustalil aj pocet Ikarusov na primestskej doprave, redukcia nastala az okolo roku 2000 vyradenim vsetkych okrem dvoch po GO, po dodavkach C 934 E. To by som tie ex. BKV urcite v prevadzke zastihol.
TTA 41-38 bol Ik 280.08, ktory SAD Trnava vyuzivala asi do roku 1994 na linke Trnava - Chtelnica (+okolite linky) v turnuse s dalsim Ik 280.10. Islo vsak pravdepodobne o nejake ex. Ceskoslovenske vozidlo, spod jeho modrokremoveho nateru presvital este svetlo cerveny nater. Mal biely interier, kabinu vodica, trochu inak umiestnene niektore sedadla. Casto som nim okolo 1993/1994 jazdil, nepostrehol som vsak (ani som ho v tom case nehladal) nejake ev.c. alebo co v interieri. Mohol totiz pochadzat bud z MHD Trnava (po redukcii 1990 nevyuzity) alebo pravdepodobnejsie z Bratislavy. Nemal vsak vedla dveri ziadnu signalizaciu, charakteristicku pre BA vozidla. Po roku 1994, kedy sa zmenil charakter dopravy na silne vytazenych linkach cez EBO, uz jazdil len ako zaloha za klbove vozidla na roznych linkach (napr. TT - Dlha,...) Vyradeny bol asi po roku 1999, tiez v suvislosti s dodavkami novych vozidiel.
Ak niekto spravuje stranku o MHD Trnava, vedel by som mu poskytnut nejake info aj foto, len nemam vela casu to spracovavat.
Pekne fotky z SAD Trnava by mali byt niekde na http://www.ikarusy.cz .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ikarusy - oprava
PříspěvekNapsal: pátek, 04.črc 2003, 16:04 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Opravujem stranku s fotkami : http://ik.zde.cz/
Dalej je potrebne kliknut na fotogaleriu a najst SAD Trnava a nacitat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 08.črc 2003, 09:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Wow !

Diky, za tip na tej ik.zde.cz. Tuto stranku poznam, maju aj link na nasu stranku v ich odkazoch, len som si tieto fotky zo Slovenska nikdy nevsimol. Musim si ich pozriet dokladnejsie, je to fakt zaujimave.

Co sa tyka nasej stranky, Trnavu spravujem ja za pomoci kamarata ktory v Trnave byva a tiez sa zaujima o MHD. Som v Trnave pomerne casto, nakolko tam mam rodinu, ale tamojsiu MHD som si zacal aktivnejsie vsimat asi od decembra 1998. Starsie informacie cerpam len z map, knih a cestovnych poriadkov, takze o starsich vozidlach, ktore boli vyradene ci uz v mestskej alebo primestskej doprave toho vela neviem, preto uvitam kohokolvek, kto je ochotny pomoct a poskytnut nejake tie udaje alebo fotky.

Vzhladom k tomu, co si napisal tu na fore, usudzujem, ze toho vies o trnavskej mhd dost vela, klobuk dolu. Som tiez rad, ze som takto nasiel dalsieho cloveka, ktoreho zaujima aj MHD v takych malych mestach ako je Trnava.

Ak by si teda mal naozaj zaujem spolupracovat na tejto stranke poskytnutim udajov, fotiek ci vlastnych napadov na nove rubriky, budem velmi vdacny.

Napisat mi mozes pripadne aj na mail: jajcaj@beus.sk.

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ikarusy v Trnave
PříspěvekNapsal: úterý, 08.črc 2003, 14:56 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Podla starsich udajov zo Zpravodajov KPMD mam o trnavskych
Ikarusoch povodom z Budapesti nasledujuce (verne) informacie :

TTA 20-83 do 1989 Budapest BKV BU 10-37 r.v. 1981
TTA 21-61 do 1989 Budapest BKV BU 08-92 r.v. 1981
TTA 21-64 do 1989 Budapest BKV BU 07-27 r.v. 1980

Roky vyroby som urcil pomocou ineho clanku o prehlade vozidiel
BKV v Budapesti podla "SPZ" pouzitych u BKV. Z toho vyplyva,
ze islo v roku 1989 uz o vozidla po zivotnosti (u nas 6 rokov),
takze nemali dovod prezit hromadnu redukciu verejnej dopravy
u nas po roku 1989 (najma v Trnave). Kazdopadne mali velke
otvaracie casti okien, ako maju napr. niektore kosicke Ikarusy,
takze TTA 41-38 urcite nie je povodom z BKV.

Podla SPZ TTA 41-38 by som usudzoval, ze toto vozidlo bolo
zaradene do SAD (CSAD) Trnava tak okolo roku 1991. Preto je
velmi nepravdepodobne aj to, ze by predtym jazdil v MHD Trnava.
Skor som za tu Bratislavu, mozno Prahu. Chcelo by to obehat
ludi pracujucich u SAD Trnava...

Jajcaj : O trnavskej MHD cosi mam, tiez to vsak nieje suvisla historia. Ked budem mat cas, cosi dam doma dohromady, potom sa ozvem na ten mail.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 08.črc 2003, 18:20 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
Popisované Ikarusy ex-BKV jazdili aj v MHD v Žiline. Spomínal mi to Peter P, ale viac vám povedať neviem. Možno bude vedieť on.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 09.črc 2003, 09:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
No ja sa nestacim divit, nikdy som netusil, ze sa este podari toto vobec niekde zistit.
Diky teda zatial za prejavenu ochotu a ked teda bude cas, skus prosim nieco zaujimave poslat, budem rad.

Este je tu o Trnave otvorena otazka, ako to bolo s Karosou TTA 21-45. Ta ma totiz velke vetraky na oknach. Kedze v Bratislave jazdi v MHD takychto vozov velmi vela, dla informacie niektorych ludi z Blavy boli povodne urcene niekde do Vietnamu, ktory ich nakoniec nezakupil, a tak sa tato seria dostala okolo roku 1989 do DP Blava. Povodne som myslel, ze by aj TTA 21-45 mohla byt z DPB, ale vzhladom k tomu, ze SPZ zodpoveda zhruba roku 1989 aj v TT som sa skor priklonil k nazoru, ze bola dodana priamo do TT. V Hlohovci jazdi TTA 21-46, v Piestanoch TTA 21-41, nejake su aj v Nitre. Najzaujimavejsie je vsak to, ze hned za nou v SPZ nasleduje Ikarus TTA 21-47, co je dost divne. Ze by to bola taka nahoda, ze naraz boli na inspektorate po dodani zaregistrovane aj ikarusy aj karosy ??? vie o tom niekto nieco viac ???

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Novinky MHD v Trnave
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.črc 2003, 17:10 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Zatial som si nevsimol, ze by na nete bolo o tom pisane, ale od 24. 6. 2003 platia nove cestovne poriadky liniek 3, 10, 11 (plus spoj l.c. 4) premavajucich po ulici Vl. Clementisa. Tato ulica bola po rekonstrukcii uz otvorene, takze uvedene linky sa sem z Tehelnej uz vratili. Vznikla nova zastavka pri Kauflande (celkom logicka), oznacena ako "Druzba". Povodna zastavka "Druzba" bola premenovana (a rekonstruovana) na "Vl. Clementisa I" a povodna zastavka "Vl. Clementisa" sa premenovala na "Vl. Clementisa II". Trnava zaroven ziskala novy kruhovy objazd na krizovatke ulic Vl. Clementisa a Starohajskej. Autobusy liniek 3 a 11 sa otacaju na kruhovom objazde s Bucianskou ulicou, ked ich je potrebne odparkovat, parkuju na parkovisku pred Kauflandom.

TT-289AZ ma celovozidlovu reklamu (asi od jari 2003) "SACHS".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Novinky a odpovede
PříspěvekNapsal: pátek, 18.črc 2003, 14:56 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
TTA 21-45 a adekvatne (Hlohovec, Piestany, Nitra) boli
pravdepodobne dodane priamo od vyrobcu. Nevidim dovod,
preco by spolu s Bratislavou nemohla byt ta ex.
zahranicna dodavka rozdelena aj medzi ine podniky
v ex. CSSR. Na Slovensku mam informacie iba o uz
spomenutych prevadzkach SAD (ex. CSAD). Urcite
taketo vozidla neboli v Trencine, nevidel som
ich ani v Novom Meste nad Vahom, Dubnici nad Vahom,
Puchove, Povazskej Bystrici, Ziline, Martine,
Poprade, Liptovskom Mikulasi a Ruzomberku. Tak
isto som o nich nepocul ani ze by boli v Banskej
Bystrici, Presove a Kosiciach. Prave som si vsak
spomenul na MHD Zlate Moravce, kde som videl
NRA 32-80, ktora mala velke otvaranie okien.

Co sa tyka SPZ TTA 21-45 (B 732), TTA 21-46 (B 732)
a TTA 21-47 (Ik 280.08) nevidim v tom problem.
SPZ-kovy rad TTA sa prideloval iba autobusom
a nakladnym autam. To zas nebolo az take caste
(ako je to napr. dnes u osobnych aut). Preto medzi
pridelenim TTA 21-46 a TTA 21-47 mohol ubehnut aj
den alebo aj niekolko dni. To uz bol problem
vtedajsieho inspektoratu VB alebo co vtedy bolo.

K SPZ, ci vlastne po novom ECV este dve pripomienky:

Karosa TT-289AZ bola asi do jesene TTA 31-08,
od toho casu mala CVR "Europska Databanka",
od jari 2003 ma CVR "SACHS"

Karosa B 732.40 TT-301AZ bola asi do otvorenia
hm TESCO TTA 20-94 (podla obdlznikovych svetiel),
po otvoreni hypermarketu dostala CVR tohto
"obchodaku" a jazdi na linke a-99 (na vozidle
a CP oznacena ako "TESCO")


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 18.črc 2003, 15:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Marko :

Vozidla so sirokymi vetrakmi : Tiez mam taky nazor, ze bola tato seria vozidiel rozdelena do viacerych podnikov, atd., chcel som len nacat temu, aby sa k tomu vyjadril aj niekto iny, mozno sa odhalia dalsie skutocnosti okolo tychto neobvyklych nie az tak rozsirenych vozoch, ktore neviem, ale ako pozeram asi v tom nijaka zahada skryta nebude.

co sa tyka SPZ TTA 21-4x, tak je to mozne, ze islo o taku nahodu, aku si spominal, ale mohlo to byt aj tak, ze boli dodane v casovom rozdiele niekolkych dni aj Ikarusy aj Karosy, ale registrovane boli naraz v jeden den na inspektorate. Inak, ked sme uz pritom - zistil som, ze nie vzdy sa SPZ prideluju postupne podla cisel. Minule som bol s kamosom registrovat auto na inspektorate a davali to hocijako prehadzane, ktora znacka im zrovna prisla pod ruku (samozrejme, ze sa tie cisla pohybovali len okolo nejakej hodnoty, nebolo to uplne rozne - tie znacky sa predsa nevyrobili vsetky naraz.), neviem vsak ako to bolo za stareho systemu, ci sa vtedy poradie nejako striktne dodrzovalo.

co sa tyka TT-289AZ, TT-301AZ - o tychto vozoch viem ako to bolo, ved pozri :

http://mestskadoprava.sk/trnava/?ukaz=aktstav

Je tam uz sice plno informacii neaktualnych a priebezne neupresnenych (napr. SACHS), ale planujem urobit uplne novy aktualny stav, kde uz to budem moct castejsie aktualizovat ako doteraz. Chcem pridat aj dalsie fotky.

Horsie to je z vozidlami vyradenymi pred rokom 1998-1999, ja si pamatam z MHD
len vozidla TT 94-06 a TTA 04-36, no a potom vsetky co jazdia dnes. Ak nahodou mas nejake informacie aj o starsich vozoch, budem rad ak das vediet. (Diky za tie Zlate Moravce)

SACHS : mali sme novinku na stranke, ked reklama vznikla.

zmeny v doprave na clementisovej - ano, aj o tomto viem, len som akosi pozabudol hodit novinku na stranku popri skolskych povinnostiach - diky za upozornenie, napravim to.

Diky za doterajsie informacie.

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Foto Ikarus BKV
PříspěvekNapsal: pátek, 25.črc 2003, 13:36 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Nahodou som na stranke http://www.svetmhd.sk nasiel fotografiu Ikarusu 280, ktora prakticky zodpoveda Ikarusom odkupenym z BKV v roku 1989 na Slovensko. Tazsie sa to tam hlada (aspon ked som tam bol prvy krat), preto adresa k fotke je:
http://www.svetmhd.sk/modules/My_eGalle ... /ik280.jpg
Okna aj farby zodpovedaju, nezodpoveda snad iba len "klobucik" (asi vetranie ?) nad kabinou vodica na streche a napravy (novsie). Tiez neviem, ako bol pisany nazov "Ikarus" na cele.

Kolko ludi vlastne zaujima MHD v Trnave, ktori si prezeraju tuto diskusiu ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 28.črc 2003, 10:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Marko: Osobne poznam dvoch ludi (bratia) z Trnavy, co sa zaujimaju o MHD, aj o trnavsku, no a teraz najnovsie este Teba. Tuto diskusiu vsak, pokial viem, citaju aj dalsi ludia, ktori sa na Trnavu moc nezameriavaju ... Odhadujem, ze si to cita asi tak 5 - 10 ludi.

Inak, v Trnave tieto prazdniny tie klbaky v MHD jazdia nejak malo, bol som tam dva pracovne dni, a vzdy bola iba TTA 36-79 (Karosa B 741) na 11-tke a TTA 21-47 (Ikarus 280.08) na 2-ke, to je vsetko - ostatne vobec nejazdili, jazdili miesto nich kratke vozy, akurat som este videl primestsky TTA 12-46. To minule roky nebyvalo, pokial sa dobre pamatam ...

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: MHD TT vseobecne
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 31.črc 2003, 12:34 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
V trnavskom regione od roku 1997 klesa pocet klbovych autobusov v primestskej doprave po zacati dodavok C 934. Po roku 2000 zostali jazdit uz iba tie dva Ikarusy po GO a dve Karosy C 744. Cez letne prazdniny ich obmedzuju na minimalnu moznu mieru (zvacsa jazdia iba do Smolenic a do Atomky, resp. do Chtelnice). Podla setrenia kazdej koruny bude ich vypravenost klesat na minimum dalej.

Podobna situacia je aj v MHD TT, kde sa snazia obmedzit klbaky.

Ono je to aj potreba, pretoze autobusy su pocas letnych prazdnit (az na niektore spoje liniek ako napr. na Dobru Vodu pocas pekneho pocasia) poloprazdne (na svajciarsky sposob normalne obsadene - 60 %).

Podobne postupuju aj ine SAD-ky, napr. na linkach Sered - Puste Sady - Hlohovec (SAD Dunajska Streda, OZ Galanta) nejazdi pocas letnych prazdnin ziaden klbak, inak dva. Prave na tejto linke som pocas strajku ucitelov (v juni 2003) zazil, ze aj ked bol v piatok (ci kedy to bolo) oficialne den s vyucovanim, SAD operativne pred tym vytlacila letaky (a rozvesila do autobusov), ze nebudu v ten den premavat spoje oznacene "c". Mozno tak vtedy urobili aj ine SAD-ky.

Doplnenie starsej informacie :
Rekonstruovana cast ulice V. Clementisa bola otvorena
uz 23. 6. 2003, MHD vsak zacala pravidelne cez tuto
ulicu jazdit az od 24. 6. 2003 (podla CP).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 31.črc 2003, 12:44 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Aby v trnaskej diskusii nebolo tak pusto, pokusim sa sem dat fotografiu SM 11, ako schadza z Vodarne na Buciansku ulicu (smer centrum). Zaber pochadza z obdobia 1986 az 1988. Nedajte sa zmiast s nerovnakou sirkou okien, zaber bol uskutocneny cez zatvorene okno (sklo) z okna paneloveho domu na sidlisku Druzba III.

[img]A:\ttsm1101g[/img]

Uz len potrebujem vysvetlit, ako sem tu fotografiu dam, pretoze som to este nerobil a to tlacitko hore mi velmi nepomohlo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Pridavanie
PříspěvekNapsal: pátek, 01.srp 2003, 09:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtvrtek, 18.črc 2002, 08:51
Příspěvky: 144
Bydliště: Bratislava
Ahoj,

kliknes na "novy prispevok". Potom dole na ADD AN ATTACHMENT, Potom vo filename na konci kliknes na prechadzat alebo BROWSE a zvolis subor. Pri file comment pridas komentar (ak chces) a kliknes na ADD ATTACHMENT. Hotovo. Potom uz len odoslat prispevok.

_________________
It`s not the size of the ship, it`s the motion of the ocean


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 04.srp 2003, 12:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Kedze sme sa uz odklonili od povodnej temy, odporucam dalej diskutovat v novej teme: Mestska doprava v Trnave - vseobecna diskusia.

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 02.zář 2006, 00:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
marki: Príspevky týkajúce sa C744 som presunul do novej témy "SAD Trnava - prímestská doprava", keďže do pôvodnej sa veľmi nehodili - kvôli poriadku v diskusných fórach. Odpovede na Tvoje príspevky už preto nájdeš tu: http://www.mestskadoprava.net/diskusia/ ... .php?t=394

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz