Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je sobota, 16.pro 2017, 19:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: MHD Trnava
PříspěvekNapsal: pondělí, 04.srp 2003, 12:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Čokoľvek o MHD v Trnave ...

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Naposledy upravil jajcaj dne pondělí, 15.led 2007, 11:19, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 06.srp 2003, 15:39 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Dakujem etiennovi za navod, ako uverejnit fotografiu, a tak sa ho teraz snazim zrealizovat :


Přílohy:
Poznámka: SM 11 ako schadza z Vodarne na Buciansku ulicu (smer centrum). Zaber pochadza z obdobia 1986 az 1988. Nedajte sa zmiast s nerovnakou sirkou okien, zaber bol uskutocneny cez zatvorene okno (sklo) z okna paneloveho domu na sidlisku Druzba III.
ttsm1101g.jpg [11.25 KiB]
5129 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 06.srp 2003, 15:43 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Vdaka etiennovi sa uverejnenie fotografie podarilo.

Tymto teda vseobecnou diskusiou o MHD v Trnave pokracujem v tejto teme.

Ak si to tu niekto bude prezerat, tak pre uplnost, v teme o Ikarusoch ex. BKV su informacie nielen o nich, ale aj nejake ine vozdila a prispevky o MHD v Trnave.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Fotka
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 07.srp 2003, 10:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Tak teda pridam cosi aj ja :


Přílohy:
Poznámka: Ikarus 280.08 - SPZ : TTA 21-47 na konecnej zastavke v Hrnciarovciach na linke c. 2.
Foto : 23. 7. 2003

tta2147zm.JPG
tta2147zm.JPG [ 30.69 KiB | Zobrazeno 4838 krát ]

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 26.srp 2003, 10:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Fotku Ikarusu 280.08 som zmensil, aby tak do sirky nenatahovala diskusne forum.
Zaroven pridavam dalsiu fotku.
Keby niekto chcel tie fotky v povodnej velkosti, mozem poslat e-mailom.


Přílohy:
Poznámka: Karosa B 741 - SPZ: TTA 36-80 spolu s Karosou B 732 - SPZ: TTA 11-56 na obratisku Nemecanka.
Foto: august 2002

tta3679zm.JPG
tta3679zm.JPG [ 31.05 KiB | Zobrazeno 4874 krát ]

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 26.srp 2003, 10:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Tak SAD Trnava, a.s. ma uz aj internetovu stranku - http://www.sadtrnava.sk. :D

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 26.srp 2003, 17:04 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Jajcaj:

V diskusii o zilinskej MHD si davnejsie uvadzal zoznam vozidiel odpredanych z DP Bratislava do Ziliny. Ak mas tu moznost, dalo by sa medzi udajmi, odkial si to cerpal, zistit, ci bol nejaky Ikarus odpredany v rokoch 1992, 1993 alebo 1994 do Trnavy, resp. nejakej firme (TZZ Trnava alebo Zilina) ? Ako som uz spominal, podla SPZ bol TTA 41-38 zakupeny prave v tomto obdobi.

Kedze bude potrebne vytvorit popis vozidiel (nie iba pre Trnavu), roztriedil som vozidla podla vonkajsieho vzhladu na niekolko skupin (bezne to teda oznacujem vo svojich poznamkach ako "vzhlad"). Vychadza to z modelarskeho hladiska, kde ma zaujimaju detaily na exterieri, pripadne interieri. Exterier sa bezne pouziva na obrazkoch k popisu vozidiel - vid. bud publikacie o MHD alebo aj internetovske stranky. Interier sa zvycajne uvadza uz menej casto a pre modelara ma vyznam iba vo vacsich mierkach. Kedze jeho prevedenie pri vyrobe vozidiel zvycajne nekopiruje zmeny na exterieri (vid. napr. dlhorocne dodavky jednotnych vozidiel S 706 RO, S 706 RTO, SM/SL/SD 11 atd.), samostatne som rozdelil "vzhlady" exterierov a interierov. Vysledkom toho su napr. pre typ Karosa B 731/732 tieto vzhlady (tak, ako prisli od vyrobcu !):

vzhlad I :

Klasicke prevedenie B 731 (B 732), ktore malo :
- vyfuk vyvedeny pri zadnej naprave do stredu vozovky,
- na zadnom narazniku teda nebol vyfuk, iba cervene odrazky,
- neboli obrysove svetla,
- okno v prednych dverach bolo dlhsie dole,
- na lavom kridle prednych dveri bola dole rucka,
- spatne zrkadla boli mensie ako dnes, z odvratenej strany
sive (resp. plech), asi bez vyhrievania,
- okno u vodica bolo na vysku rovnake ako ostatne okna v bocnici.

vzhlad II :

Nastali tieto zmeny :
- vyfuk vyvedeny na zadnom narazniku (dostali ho tam neskor zvycajne
aj vozidla B 731 rekonstruovane na manualnu prevodovku),
- cervene odrazky sa museli presunut nad naraznik pod svetla
(pri reko B 731 na "manual" ako v predch. bode),
- doplnili sa horne obrysove svetla (tiez ich niekedy pri opravach
dostal aj vzhlad I, dolne obrysove svetla aj u dalsich vzhladov
su vylucne asi produktom opravovni, nie vyrobcu),
- okno v prednych dverach sa skratilo po dolnu listu,
- na lavom kridle prednych dveri uz nebola rucka, pribudli vsak na kazde
kridlo uchytky na spojovaciu tyc so zamkom (pri opravach v tom bol
tiez pomerne velky chaos),
- spatne zrkadla boli vacsie ako u vzhladu I, z odvratenej strany
cierne, asi uz s vyhrievanim (tie sa postupne vymenili skoro
vsetkym vozidlam vzhladu I, ale uz v prevadzke),
- okno u vodica bolo na vysku mensie ako ostatne okna v bocnici.

vzhlad III :

sa od vzhladu II odlisuje iba nizsie umiestnenou prieckou na otvaracich oknach, cim otvaratelna cast je na vysku asi v dvoch tretinach vysky okna. Na Slovensku ide o asi jednu dodavku Karos z roku 1989, dodanu do Bratislavy a niektorych miest zapadneho Slovenska (Trnava TTA 21-45).

vzhlad IV :

Dodavany cca po roku 1990 sa od vzhladu II odlisoval iba jednou ciernou ruckou v lavom kridle prednych dveri a dvoma zamkami na kluc v kazdom kridle prednych dveri, cim uz neboli potrebne otvory na uchytenie tyce so zamkom.
(z pohladu interieru boli sedadla v svetlo/tmavo sivom vyhotoveni oproti dovtedy ciernym)

vzhlad V :

sa od vzhladu IV odlisuje vetracou mrezou (urcenou na chladenie) v zadnej casti vlavo od poslednych dveri (bocna oranzova odrazka sa musela presunut na zadne dvere) a vratenim vyfuku k zadnej naprave, pricom zadne cervene odrazky zostali ako u vzhladu IV, takze zadny naraznik je bez nich aj bez vyfuku.
Pod kabinou vodica je vyfuk, zrejme individualne vykurovanie kabiny vodica. Vzhlady I az VI ho asi nemali.

vzhlad VI :

som videl iba v Ziline a jeden kus v Martine. Toto vozidlo bolo vybavene retarderom a z toho dovodu bola zadna cast predlzena (tuto upravu prevzal aj radovy typ Karosy 900) a zaoblena. Zadne okno je mensie, zadne svetla sa zo zadnej casty presunuli na jej okraj (najlepsie je to vidiet).
Na streche v prednej casti pribudol stresny vetrak (unikovy), rovnaky ako je vzadu.

vzhlad VII :

ide zrejme o nejaku dodavku povodne urcenu pre rusky trh (resp. subeh) kam sa tieto vozidla dodavaju asi dodnes (pre Slovensko zvycajne B 931/932, resp. uz teraz B 952). Dve su v Trencine, min. jedna v Banskej Bystrici a min. jedna v Nitre. Odpovedaju vzhladu IV, maju vsak vedla dveri nudzove antiblokovacie zariadenie na otvaranie dveri a este nejake detaily (nemam ich este dobre zaznamenane).
(v interieri vsak napr. pred prednymi sedadlami na strane dveri je presklena stena, ktora pri otvoreni dveri kabiny vodica uzatvori cely predny priestor iba pre vodica, cim ma pristupne predne dvere - cestujucim zostanu stredne a azadne dvere)

To su pravdepodobne vsetky vzhlady Karos B 731/732 dodavane od vyrobcu do podnikov na Slovensku uz pre pravidelnu prevadzku s cestujucimi. Okrem nich urcite existovalo mnozstvo prototypov a dodavok
pre zahranicie, ktore do tohto rozdelenia nezaradujem.

Uvedene vzhlady by mali byt zakladom pre graficke spracovanie nakresov vozidiel nie iba v Trnave.

Z pohladu exterieru som do vzhladu zamerne nezaradil napravy. Tie su podobne ako interier samostatnou kapitolou. Ich rozdelenie je mozne urobit vseobecne pre autobusy aj trolejbusy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 03.zář 2003, 15:02 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Prave som bol pri fabrike SPARTAN. Je tam z Nitrianskej cesty postavena novsia asfaltka (asi iba niekolko rokov) a na konci pred vratnicou zastavka pre autobusy s presklenym pristreskom dvojnasobnej dlzky ako zvycajne v meste, ale bez lavic. Je tam aj vyveseny cestovny poriadok SAD liniek MHD platny pre ulice Priemyselna a Nitrianska cesta SAD, ale tie sem asi nejazdia. Autobusove spoje "zavodnej dopravy" odchadzaju z tejto zastavky pondelok az piatok 6:20, 14:20 a 22:20. Z pohladu MHD je to teda asi nezaujimava zastavka.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 04.zář 2003, 10:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Marko : Ano, tie spoje na zastavku pri SPARTANE nezachadzaju. Aspon co som bol teraz v TT cely tyzden, tak tam ani jeden spoj linky c. 4, ktorym som siel, nezachadzal.

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 07.zář 2003, 15:20 
Offline

Registrován: středa, 11.čer 2003, 11:09
Příspěvky: 49
Jajcaj: Ved ak by tam nejake spoje pravidelnej MHD zachadzali, to by asi SAD dala vediet. Mestske autobusy (B 73.) vsak zabezpecuju zmluvnu (?) dopravu pre Danone v Modranke (nieco ako VW Bratislava a Nitra). Nevidel si nahodou nejaky CP ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 08.zář 2003, 16:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Marko : Cestovny poriadok pre Danone som nevidel nikde, ani ziadne vozidlo na takom spoji, skusim sa popytat znamych - vodicov, oni by nieco o Danone a Spartane mohli vediet.

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nový cestovný poriadok ?!?!?
PříspěvekNapsal: pátek, 05.pro 2003, 10:56 
Na linkách MHD sú oznamy o zmene cest.poriadku od 14.12.2003, vie niekto, kde sa dá na www. nájsť aktualizovaný cest.poriadok ??? :?:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový cestovný poriadok ?!?!?
PříspěvekNapsal: pondělí, 08.pro 2003, 10:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
[quote="Anonymous"]Na linkách MHD sú oznamy o zmene cest.poriadku od 14.12.2003, vie niekto, kde sa dá na www. nájsť aktualizovaný cest.poriadok ??? :?:[/quote]



Anonymny : Predpokladam, ze zatial este nikde.

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: IKARUSY koncia
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 17.čer 2004, 16:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Upozornenie pre priaznivcov Ikarusov !

Ak sa este chcete previest alebo si odfotit autobusy Ikarus 280.08 v MHD Trnava, tak sa poponahlajte. Coskoro sa ich premavka asi skonci. V sucasnosti jazdia uz len tri - TTA 15-87 (linka c. 4), TTA 24-51 (linka c. 2) a TTA 24-52 (linka c. 11).
Vsetky vozidla su vo velmi zlom technickom stave a coskoro budu z premavky navzdy VYRADENE ! Vyradenie sa predpoklada v najblizsich tyzdnoch, pravdepodobne este v juni, resp. juli.

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 22.črc 2004, 21:10 
Offline

Registrován: pátek, 19.črc 2002, 14:26
Příspěvky: 1549
Trnavskí dôchodcovia budú dostávať príspevok na cestovné v MHD :shock:

http://www.bleskovky.sk/?aid=408324&sid ... sprava_box


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 31.črc 2004, 17:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Od tohoto pondelka (2. 8. 2004) by mali zacat jazdit v Trnave prve dve klbove B741 ex Praha. Mali by byt nasadene na linku 2, kde nahradia solo vozidlo dlhsie jazdiace solo vozidlo namiesto ikarusu TTA 21-47, ktory uz je vyradeny asi 1/2 roka a namiesto vozidla TTA 24-51, ktore ostava ako zaloha v pripade poruchy niektorej z prazskych Karos.

Blizsie info, ci sa tak naozaj stalo, napisem v pondelok.

Inak - uz od 19. 7. 2004 doslo k zastaveniu vypravovania klbovych autob usov na obdobie pocas prazdnin, takze ikarusy 280 a karosy B741 teraz jazdia iba v pripade, ze by bol nedostatok solo autobusov, co sa obcas stava. Vynimkou budu teraz tieto dve prazske karosy, ktore chcu otestovat po ich uspesnom dohomologizovani a doregistrovani ...

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 31.črc 2004, 21:39 
Offline

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 15:03
Příspěvky: 139
Bydliště: Metropole na Vltavě
jajcaj píše:
Od tohoto pondelka (2. 8. 2004) by mali zacat jazdit v Trnave prve dve klbove B741 ex Praha. Mali by byt nasadene na linku 2, kde nahradia solo vozidlo dlhsie jazdiace solo vozidlo namiesto ikarusu TTA 21-47, ktory uz je vyradeny asi 1/2 roka a namiesto vozidla TTA 24-51, ktore ostava ako zaloha v pripade poruchy niektorej z prazskych Karos.



Není na nich vidět evidenční číslo ex Praha?

_________________
Ovšem - mohu se mýlit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 01.srp 2004, 17:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
7036: Ved to je tiez jedna z veci, ktoru na nich zajtra chcem zistit. dam vediet, ked to zistim. Malo by to na nich byt vidiet. Uvidim zajtra. :)

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 02.srp 2004, 16:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Ná teda vidzíte - slubuvali karosy a nyšt ! Neskáj pražské karosy ešče nejazdzili, lebo ešče na nych dorábali volákú eletryku. Uvidzíme, možno zajtrá, šak nejsú vozy - šecko sa kazí ...

:( :( :(

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 05.srp 2004, 10:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 13:40
Příspěvky: 348
Bydliště: Bratislava
Prazske Karosy esce furt nejazdza, pravdepodobne kvoli jednej jedynej veci - ale to tu radsej nebudem rozpisuvat, aby som SAD Trnava nenarobil hanbu ...

Ak to sce niegdo vediet, poslem mu sukomnu spravu ...


:cry: :cry: :cry:

_________________
IN EMERGENCY TURN 4 RED ARMS AGAINST THE LEAD SEAL UNTIL STOP AND PUSH ROOF VENT COVER OPEN


Naposledy upravil jajcaj dne středa, 18.srp 2004, 10:16, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 93 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz