Mestskadoprava.sk - Stránky o Mestskej a Regionálnej dopava v SR a ČR
Právě je neděle, 22.říj 2017, 20:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 30.dub 2003, 08:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sobota, 20.črc 2002, 16:51
Příspěvky: 980
Bydliště: Londšice :}
Vystavba elektrickovych trati je financne tak draha zalezitost, ze v sucasnosti, ani v blizkej buducnosti nema zmysel ani len uvazovat o vystavbe novych elektrickovych prevadzok. Vystavba elektricky sa vyplati len v pripade, ze su splnene prepravne a terenne predpoklady. Ak ma byt na novej elektrickovej linke interval mensi ako 6 az 7 minut, pripadne silna preprava iba v spicke, vystavba sa vobec neoplati.

Co sa tyka trolejbusovej dopravy, Trnava a Trencin este nie su zrele ani na trolejbusovu dopravu. Vyprava autobusov je pomerne slaba a nepokryje naklady na vystavbu trojejbusovych trati a jej infrastruktury. V pripade by bola vzhladom k sucasnym pomerom vhodnym miestom pre trolejbusy iba Nitra.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: středa, 30.dub 2003, 20:35 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: Novostavby elektrickovych trati na Slovensku? Neblazni. :D Snad okrem Bratislavy je to utopia. Aj keby mesta mali zabezpeceny pocet cestujucich, tak nemaju peniaze.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 30.dub 2003, 20:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Nemyslel jsem hned začít stavět, na to nemá ani Bratislava, ale spíš kde a v jakým městě by byl reálnej provoz MHD, třeba i autobusy, ale ne pod SAD nebo jak se to jmenuje.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 01.kvě 2003, 16:15 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
PvvS: Co sa tyka autobusov, snad by v niektorych mestach to mohol zobrat nejaky sukromny subjekt. Tato cinnost ale nie je ziskova a tak je otazne, ci by sa niekto nasiel a ake by mal zazemie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úterý, 02.pro 2003, 14:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Dnes prý bylo oficiální představení Vektry u výrobce pro média a
představitele DP. Pro uživatel z ČR doporučuji sledovat ZAK-TV a ČT - zřejmě Večerník z Čech :wink:

zdroj: K-report


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 13.čer 2004, 16:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Vojta píše:
Dnes prý bylo oficiální představení Vektry u výrobce pro média a
představitele DP. Pro uživatel z ČR doporučuji sledovat ZAK-TV a ČT - zřejmě Večerník z Čech :wink:

zdroj: K-report


Přílohy:
PIC_0239-vektra.JPG
PIC_0239-vektra.JPG [ 153.79 KiB | Zobrazeno 1658 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: neděle, 13.čer 2004, 16:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Co říkáte tomuto unikátu?
Mostecká T5B6t ev.č. 273, druhý prototyp.


Přílohy:
PIC_0199.JPG
PIC_0199.JPG [ 161.26 KiB | Zobrazeno 1608 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 07.dub 2005, 21:47 
Offline

Registrován: středa, 21.srp 2002, 04:06
Příspěvky: 3
Bydliště: Praha (Kosice)
zdravim,
viete mi povedat v com je lepsie ovladanie elektriciek lavou rukou ako noznymi pedalmi??? Dik


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: čtvrtek, 07.dub 2005, 21:57 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
VOJTO: Raz som navrhoval kamaratovi, co tak jedna T5B6 ako historicke vozidlo do KE. Reagoval, ze to by nam tak chybalo. :? Aj ked uznavam argument, ze T5 u nas nikdy nejazdili. A vobec, Most bol jedina prevadzka v byvalej federacii, kde jazdili.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pátek, 08.dub 2005, 09:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
willy píše:
zdravim,
viete mi povedat v com je lepsie ovladanie elektriciek lavou rukou ako noznymi pedalmi??? Dik


Asi hlavni duvod je odstraneni zdravotnich problemu s klouby na na nohach od neustaleho naslapavani .Navic rucni radic umoznuje vice funkci na jeden pohyb. Zadavani jizdy a brzdy v jedne ose, na ovladaci jsou integrovany nektere potrebne ovladace (smerovky), a pri pusteni z ruky se automaticky aktivuje nouzova brzda.

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: úterý, 12.dub 2005, 21:19 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Neustale naslapavanie? Ked si predstavim pracu noh vodica v Ikaruse 280, snad taka T3 na tom nie je horsie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: středa, 13.dub 2005, 14:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
No jak kdy .

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: úterý, 14.čer 2005, 21:16 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Prave na TV stanici Spektrum bol dokumnet o elektrickach v Riu de Janeiro. Aj ony, podobne ako kosicke, bojuju o prezitie. je tam 6 voznov, jazdia na jedenj linke. Vyse storocne vozidla trpia nedostatkom nahradnych dielcov, preto su do premavky zaradovane striedavo, kvoli opotrebovaniu. Snad sa ich podari zachranit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: neděle, 21.srp 2005, 11:03 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Zacina sa vyroba vany cize VarioLF. Napadla mi otazka, ci by sa podobnym sposbom dalo urobit vozidlo na baze T6.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ....
PříspěvekNapsal: neděle, 21.srp 2005, 11:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 01.dub 2003, 14:11
Příspěvky: 857
Bydliště: Praha - město ve středu Evropy
Nodes píše:
Zacina sa vyroba vany cize VarioLF. Napadla mi otazka, ci by sa podobnym sposbom dalo urobit vozidlo na baze T6.

Myslim ze T6 maji trosku jinaci kastli nez T3, ale to v pripade nove kastle nehraje asi moc roli. Take uz jsem uvazoval nad rekonstrukcemi T6. Take by se T6 mohly spojovat, jako to dela Pars; ze dvou T3 je KT3 s NP stredem. Ale myslim, ze jelikoz se teprv rekonstruuji T3, ze je dost casu na reko T6.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ....
PříspěvekNapsal: neděle, 21.srp 2005, 13:06 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
Casu na reko T6 je sice dost, ale o napr. 10 rokov sa uz budu NP upravy starych vozidiel asi dost odlisovat od trendu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 22.srp 2005, 13:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
len malu poznamku... podla mojho nazoru je kastla T6 dost poddimenzovana, co je vidno aj na nasledkoch nehod. Hlavne sa jedna o okenne stlpiky, ergo pevnost strechy. Myslim ze akekolvek rezanie by to skor zhorsilo. Okrem toho kastla T6ky nema centralny nosnik. Myslim ze u T6 uz i dizajn je mimo trendu. Skor by som videl buducnost v aplikacii ziskanych skusenosti z VarCB3 a VarioLF pri stavbe vlastneho vozidla...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: pondělí, 22.srp 2005, 14:35 
Offline

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 15:49
Příspěvky: 1816
LUBOS: pochopitelne, pri akejkolvek snahe urobit NP cast by T6 musela mat novu karoseriu. takze slabe stlpiky a chybajuci nosik by neboli problem. Co sa tyka dizajnu, KT8 je na tom uplne rovnako. A to sa chysta novostavba KT8.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pondělí, 22.srp 2005, 17:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: neděle, 21.črc 2002, 18:01
Příspěvky: 1337
Bydliště: Kuklovska 5, 84104, Bratislava
Povedzme si otvorene - za pouzitia podvozkou vychadzajucich z koncepcie PCC z tridsiatych rokov sa nic moderne podarit nemoze...

k dizajnu snad len ze sa mi pomerne pozdava dizajn ostravackych "Variek"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sobota, 08.říj 2005, 15:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úterý, 20.srp 2002, 12:16
Příspěvky: 1930
Bydliště: DP Sestroslav & DPAmberovy Lazne
Hmm par moznosti rekonstrukce ze stavajicich vozu T3 a K2


Přílohy:
Poznámka: KT3 , rekonstrukce z 2* T3
kt3_800.jpg
kt3_800.jpg [ 121.42 KiB | Zobrazeno 1632 krát ]
Poznámka: rekonstrukce z T3
kt2_800.jpg
kt2_800.jpg [ 158.27 KiB | Zobrazeno 1635 krát ]
Poznámka: K3R-N , reko z K2
k3r_800.jpg
k3r_800.jpg [ 116.7 KiB | Zobrazeno 1612 krát ]

_________________
S trpělivostí učitele zvláštní školy dojdeš nejdál.
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 72 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz